Renegadexxripxx
Well-known member
Maakt allemaal toch niets uit? Daar kijk je toch gewoon door. Als je 500k+ spendeert lijkt het mij niet dat je met een paar k met verf of accentmuren dit niet kunt oplossen. Al moet ik eerlijk zijn dat ik die muur van die badkamer eens deftig moet bekijken om zeker te zijn dat het niet gewoon witte verf op de muur is (maar ik krijg de vibe dat dat daar ook gespoten is en dan is dat eigenlijk goed spul naar onderhoud en waterdichtheid toe...)Ja, degelijk en duur kan wel. Maar evengoed steriel en verre van mijn smaak. Die badkamer... En die babykamer dan, precies of ze willen daar een emotieloze robot van maken.
Het grootste probleem gaat echter zijn dat die gevel echt spuuglelijk is, en daar moet je dus al doorkijken (en dat is niet zo evident om te veranderen) en dat daarnaast het klein stukje tuin dat je er nog bijhebt aan de kleine kant is. Indien dat stukje verdrievoudigd was dan zou ik zeggen misschien. Maar dan puur op basis van wat het kost om zoiets te zetten etc...
Maar ik moet eerlijk zijn dat ik niet echt weet hoe zich dat verhoudt voor de regio (en niet zodanig getriggerd dat ik het zou uitzoeken in tegenstelling tot wanneer een poster een mening vraagt over een woning die hij of zij zou willen kopen).