Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut. Als die EPC klopt en bouwjaar kloppen, dan is dat eigenlijk een koopje. Zeker in die regio.die prijs lijkt mij toch aan de lage kant te zijn.

Dat kan ik bevestigen. Collega woont daar, en die is echt belachelijk lang onderweg voor de afstand die hij maar moet doen. Zeker omdat hij dan nog via een afgesloten weg kan rijden...Echt een koopje zou ik het niet noemen. Is een normale prijs voor alles rond 'de lake' - zoals het in de buurt zeggen van Keerbergen. Ga je iets verder weg van die plas dan kan je er tussen 500 en 1 mio al een stulpje in het groen vinden. Aanbod aan villa's is gewoon heel groot in Keerbergen.
Ah en die vlotte verbinding met Brussels Airport klopt niet. Keerbergen is allesbehalve vlot bereikbaar de E19, Mechelen of Leuven... Voor alles tuf je over lokale wegen, steenwegen vol rode lichten en zone 30... Je gaat daar niet wonen omdat het vlot bereikbaar is.
![]()
Huis te koop , 5 slaapkamers , € 1.490.000
Vlakbij het rustige meer en het golfterrein van Keerbergen ligt deze unieke woning met een bewoonbare oppervlakte van ± 890 m² op een terrein van ± 33 are. De tuin heeft veel privacy en werd ingericht met verschillende terrassen en een zwembad. Via de imposante inkomhal krijgt men toegang tot...www.immoweb.be
JA! JA! Die trap![]()
Daar gaat nog wel veel geld in kruipen om dat naar hedendaagse normen te krijgen. De materialen die gebruikt zijn zien er op foto wel a++ uit.
Alleen vraag ik mij af hoe je zo een woning naar 170 EPC krijgt.
![]()
Huis te koop , 5 slaapkamers , € 1.490.000
Vlakbij het rustige meer en het golfterrein van Keerbergen ligt deze unieke woning met een bewoonbare oppervlakte van ± 890 m² op een terrein van ± 33 are. De tuin heeft veel privacy en werd ingericht met verschillende terrassen en een zwembad. Via de imposante inkomhal krijgt men toegang tot...www.immoweb.be
JA! JA! Die trap![]()
Daar gaat nog wel veel geld in kruipen om dat naar hedendaagse normen te krijgen. De materialen die gebruikt zijn zien er op foto wel a++ uit.
Alleen vraag ik mij af hoe je zo een woning naar 170 EPC krijgt.

Stel je koopt dat, zou je dat dan naar hedendaagse normen moeten brengen? En wat zijn dan die hedendaagse normen?
Dit huis heeft karakter en straalt grandeur uit. En de materialen zien er inderdaad gene brol uit.
Ik zou er niks aan veranderen.
hedendaagse normen = energie neutraal?
Dat kunt ge niet zonder nieuwbouw te zetten
Met hedendaagse normen bedoel ik inderdaad om het energie efficiënt te maken zodat het in huidige tijden nog betaalbaar blijft. Ik kan op foto’s geen echte inschatting maken. Maar dat moet een godsvermogen kosten om jaarlijks leefbaar te houden. En dan mag je wel zeggen dat dit enkel welstellende mensen zijn, je koopt zoiets niet voor 5 jaar. Je moet ook zien dat dit naar de toekomst toe uw woning kan blijven.Stel je koopt dat, zou je dat dan naar hedendaagse normen moeten brengen? En wat zijn dan die hedendaagse normen?
Dit huis heeft karakter en straalt grandeur uit. En de materialen zien er inderdaad gene brol uit.
Ik zou er niks aan veranderen.
Nu ook niet overdrijven he... het ziet er geen tochtig krot uitMet hedendaagse normen bedoel ik inderdaad om het energie efficiënt te maken zodat het in huidige tijden nog betaalbaar blijft. Ik kan op foto’s geen echte inschatting maken. Maar dat moet een godsvermogen kosten om jaarlijks leefbaar te houden. En dan mag je wel zeggen dat dit enkel welstellende mensen zijn, je koopt zoiets niet voor 5 jaar. Je moet ook zien dat dit naar de toekomst toe uw woning kan blijven.
Als het echt van 2000 is zal het al iets beter meevallen, maar in dergelijke gebouwen durft het in de winter echt, maar dan ook echt koud zijn. Met wind tussen spleten en kieren.

Geen van beiden gewoon.Sowieso (m.i) meer value for money dan dat penthouse aan de vaartkom (?) in Leuven.
Ik zou het wel weten.
Ja das nog beter.Geen van beiden gewoon.
Koopt een woning van 300 - 500k en steekt het miljoen in zijn zakken.
Hangt van de positie af die je inneemt hé.https://www.rosiersderidder.be/propertydetail?propertyid=3095442
"Algemene staat: Licht op te frissen"
Ook no way dat zo'n pand een EPC heeft van 170. Ruikt serieus naar gesjoemel, ik zou mijn eigen EPC-kerel meenemen en een tegenexpertise laten opstellen. Dan kun je nog een paar honderdduizend van de prijs doen, want dat is wat je zal betalen om het een klein beetje energiezuiniger te maken.
neen.Hoe zit dat met de regels in belgie, betaal je meer voor een huis dat niet energie zuinig is gewoon omdat het niet energie zuinig is? Dus eens je het gekocht hebt, behalve de energie kost, in jaar x+1 kost dat huis meer dan een dat 'beter' is ?
Ok dus waarom zou je dan ooit die 'honderd duizenden' er insteken om het naar hedendaagse normen te brengen? Dat haal je er toch nooit uit, dus hoe is dat relevant als dat bedoelt is als uw permanente woning.neen.