ThomasMore
Well-known member
damn, Aalst heeft nog serieus wat goede en betaalbare woningen te koop: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/aalst/9300/9527196?searchId=61601a4343444
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, ik denk dat ze toch wat moeite gaan hebben met die prijs.
Je kan ook voor dit gaan, dikke 200K minder en qua huis toch vergelijkbaar? Locatie is dikke kilometer verder in Aalst, maar ken de straat niet echt.
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/aalst/9300/9509916?searchId=61601a4343444
damn, Aalst heeft nog serieus wat goede en betaalbare woningen te koop: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/aalst/9300/9527196?searchId=61601a4343444
.Hier beginnen de geburen ook te dromen: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...oop/aalst/9300/9553208?searchId=6160062e80dca
Locatie mag dan top zijn, serieus hoog gegrepen wel (en lelijk, maar dat is smaak natuurlijk).
Probleem is wellicht dat de renovatie behoorlijk wat heeft gekost maar dat de aanpassingen het gebouw eerder hebben verkracht den verbeterd, ook praktisch heel wat zaken die gewoon niet aangenaam zijn ... Ligging is natuurlijk wel goed - al zou ik liever de andere kant (en een grotere tuin) van de Parklaan verkiezen maar dat zal wel een ander budget zijn.De locatie is één van de beter van Aalst. Al blijft het Aalst natuurlijk
Dat kot is wel behoorlijk wat te duur voor wat het is. Ik dacht dat er een jaar of twee geleden op de Parklaan een mega goed verbouwd en groter huis te koop stond (met grotere tuin en garage) voor rond de 800. Maar echt wel veel groter en veel beter in orde. Dit is toch wat te duur.
Wat mij betreft dé beste ligging in Aalst en een van de weinige huizen in die rij die een tuin hebben. Waarna ze besluiten om die tuin compleet naar de kloten te helpen met beton/steentjes.
Ik hou die straat al een jaar of 10 in het oog en een paar jaar geleden stond er ook eentje te koop 'op te knappen', boven de 500K.
Nu goed, location location location maar dan nog is deze prijs van de pot gerukt. In de huidige markt echter, who knows...
Aftrekken als beroepskost akkoord, maar niet terugvorderen via de btw aangifte (groot verschil).
Btw is enkel aftrekbaar volgens het beroepsmatig gebruik, bv. een bureauruimte / magazijn / ...
Een vennootschap zal de niet aftrekbare btw, op het privaat gebruik, betalen via zijn btw aangifte...
Tuurlijk niet, anders zou je iedere nieuwbouw op een vennootschap kopenMaar de btw aftrek staat dan volledig los van hoe het huis in de vennootschap zit?
Dus ook al is vennootschap 100% volle eigenaar en btw plichtig, dan nog kan ze mogelijks niet alle btw in aftrek nemen?

1 slaapkamer![]()
Buitengewone penthouse met dakterras
Engel & Völkers Leuven stelt u met veel trots deze exclusieve en prachtige nieuwbouw duplex penthouse van 134 m² plus een dakterras van 134 m² voor. Ze is totaal uniek in Leuven en kan genieten van een prachtige panorama's op de omgeving en de stad. De indeling van deze duplex penthouse bestaat...www.engelvoelkers.com
. In die 134m² zit de helft dakterras zeker.![]()
Engel & Völkers Leuven stelt u met veel trots deze exclusieve en prachtige nieuwbouw duplex penthouse van 134 m² plus een dakterras van 134 m² voor. Ze is totaal uniek in Leuven en kan genieten van een prachtige panorama's op de omgeving en de stad. De indeling van deze duplex penthouse bestaat...www.engelvoelkers.com
1,5 miljoen, verkoop onder btw stelsel dus in principe 1,8 miljoen?1 slaapkamer. In die 134m² zit de helft dakterras zeker.

Als je ziet hoe hoog dat glas rond dat dakterras is, veilig zal het wel zijn, maar dat moet toch het gevoel geven van in een aquarium te zitten.![]()
Als je ziet hie hoog dat glas rond dat dakterras is, veilig zal het wel zijn, maar dat moet toch het gevoel geven vab in een aquarium te zitten.
Als ik zo'n penthouse koop, laat ik dat kuisen hoor.zal vermoedelijk een beetje voor dat zwembad zijn, anders zit je vol in de wind.
Alleen een miserie om te laten kuisen.
Alleen een miserie om te laten kuisen.
Als ik zo'n penthouse koop, laat ik dat kuisen hoor.

Ik snap die hype rond penthouses ook niet.1 slaapkamer. In die 134m² zit de helft dakterras zeker.

![]()
Prachtige klassieke villa in Franse stijl
Villa te koop in Buggenhout voor 1.275.000 via vastgoedmakelaar Found & Baker Properties op luxevastgoed.be met referentie 19602561017www.luxevastgoed.be
Franse villa, zal door velen hier niet zo geapprecieerd worden.
Wat een ruimte en privacy.
Ze mogen hun penthouses hebben![]()
Raketsilo's?Wat zijn die zwarte dingen daar in die tuin??

Heb het vandaag ook gezien. Hier is de link naar Immoweb:![]()