Opmerkelijke huizen te koop

Het enige dat ik jammer vind in nieuwbouw zijn de binnenmuren van 9 breed, daar hoor je wel veel door.
Voorlopig nog geen last omdat ik geen kinderen heb, maar kan mij wel voorstellen naar later toe dat dat niet evident gaat zijn.
Daar zou ik toch wat ruimte hebben willen opofferen om dat anders aan te pakken ofzo. Al is het wel wat de bedoeling van nog inbouwkasten te voorzien in die kamers en dan kan daarachter misschien wel nog iets van geluidsisolatie komen.
De kans dat uw geluid door snelbouw van 9cm breed gaat, is klein hoor. Je gaat veel sneller dingen horen door luchtspleten (die je moet laten voor de ventilatie) en het feit dat er nog amper volle kern deuren worden gezet.

koop eens een serre

Haha, ik weet nog dat die kerel eens in de media is geweest (krant of tv). Hij dacht het warm water te hebben uitgevonden door heel zijn huis in een serre te steken. "En wordt dat niet te warm in de zomer?". ->"Neen, we kunnen de ramen openzetten!".

Een paar jaar later staat het dus al te koop. :rofl: Afgang.

En het één heeft iets te maken met het ander? Maw wie zegt dat het te warm worden in de zomer iets te maken heeft met de verkoop? Dus afgang???? :sarcastic:

koop eens een serre
Dan moet je toch elke keer er hagel wordt voorspeld je hart vasthouden?

Ik wil nog geloven dat je met wat raamsturing van die serre en airco het in de zomer doenbaar is, en in de winter je dan amper verwarming nodig hebt, maar één zware hagelbui en elke besparing is toch weggeveegd?

tuurlijk helemaal gelijk in. Maar waarom het ene met het ander zou te maken hebben?
Ik vind het persoonlijk wel afgang (maar dat geldt voor quasi alle architectenwoningen) dat ze elke keer proberen om "iets speciaal" te doen, en dat dan na een paar jaar moeten verkopen wegens totaal onpraktisch. En dan geraken ze er niet van af, want niemand moet dat eigenlijk hebben en het heeft veel te veel gekost. Het is echt absurd hoeveel architectenwoningen er continu te koop staan.

Dan moet je toch elke keer er hagel wordt voorspeld je hart vasthouden?

Ik wil nog geloven dat je met wat raamsturing van die serre en airco het in de zomer doenbaar is, en in de winter je dan amper verwarming nodig hebt, maar één zware hagelbui en elke besparing is toch weggeveegd?
Wat zou dat grapje kosten aan brandverzekering?

Haha, ik weet nog dat die kerel eens in de media is geweest (krant of tv). Hij dacht het warm water te hebben uitgevonden door heel zijn huis in een serre te steken. "En wordt dat niet te warm in de zomer?". ->"Neen, we kunnen de ramen openzetten!".

Een paar jaar later staat het dus al te koop. :rofl: Afgang.
Dat huis is toen int journaal/nieuwe geweest.

Deze is bljkbaar ook niet verkocht geraakt... Stond in mei-juni al eens te koop... Niets van de prijs gedaan btw.

Hele mooie woning! Echter voor 895k plus kosten zou ik (had ik het budget) voor een Open bebouwing gaan, die dan nog minder afgewerkt zou mogen zijn.

Terug
Bovenaan