Opmerkelijke huizen te koop

Mooi huis vind ik , wel duur voor een halfopen op 6 are, maar bon, ik vind het het precies wel waard..
En weer die mottigen bulldog (foto 13)

Mooi huis vind ik , wel duur voor een halfopen op 6 are, maar bon, ik vind het het precies wel waard..
Knap interieur. Het is duur, maar voor die regio zou dat normaal kunnen zijn. Het lijkt me inderdaad gesloten bebouwing, maar als je achteraan op de grond kan is dat minder een issue (niet helemaal duidelijk of dat nu een weggetje is of niet). Maar het interieur is wel heel kwalitatief afgewerkt hoor.

Totaal niet mijn stijl maar wel knap afgewerkt.
Alleen de ligging van dat zwembad, dat lijkt supertof, maar dan zie ik die haag daarnaast en kan ik alleen maar denken dat het heel moeilijk moet zijn om die te scheren.

Heel mooi afgewerkt, maar het blijft veel geld voor een halfopen bebouwing.

Totaal niet mijn stijl maar wel knap afgewerkt.
Alleen de ligging van dat zwembad, dat lijkt supertof, maar dan zie ik die haag daarnaast en kan ik alleen maar denken dat het heel moeilijk moet zijn om die te scheren.
om nog maar te zwijgen over het vuil dat in het water komt.. En bommeke moet ge niet doen, konden ze da nu niet twee tegels groter maken :unsure:

Verder vind ik het wel nog een tof huis, maar soms rare dingen bij

Amai heel ferm kot idd!

Maar zoals de andere zeggen, liever een vrijstaande woning voor dat geld met minder luxe.

Als de auteur het verschil niet kent tussen statisch en statig.

mooie woning wel ! Geen idee of de prijs marktconform is.
Ok, ze staat niet alleen.

iemand enig idee hoe het trouwens zit met de geluiden van de geburen in zulke woningen?

Je zit daar natuurlijk erg dicht tegen Gent aan, én het is een grote woning met veel potentieel voor bv vrije beroepen (nu woont er een gerechtsdeurwaarder). Maar voor de rest heeft die buurt daar nul komma nul uitstraling en zit je tussen een behoorlijk drukke steenweg en de spoorweg.

De laatste tijd worden hier gewoon dure huizen gepost, ik vind er zelden iets opmerkelijk aan.

Dit vind ik een opmerkelijke verkoop door de aanpak: gewoon een koppel dat werkt zonder immokantoor, maar allen perfect heeft geregeld met een eigen website en alle informatie die je maar kan wensen.

En is het volgende niet strafbaar?

"Indien er meerdere identieke biedingen zijn, zal aan de betrokken bieders gevraagd worden tegen 19 september 2021 een nieuw, schriftelijk bod onder gesloten omslag uit te brengen."

Als je dan ziet dat dit huis daar 7km van staat:
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...-den-berg/2220/9493395?searchId=6135c2102ccbc
Niet dat ik dat wél mooi vind, maar het is wel beter om daar uw geld in te steken imo.

+1: vind ik persoonlijk een mooie bouwstijl (interieur iets minder), zou eens graag weten hoeveel het vandaag zou kosten om een dergelijke woning neer te zetten - ik vermoed behoorlijk meer dan de vraagprijs tenzij de bouwgrond in die regio heel goedkoop is.

Desondanks de leeftijd van de woning kan je niet zeggen dat het gedateerd is vind ik

De laatste tijd worden hier gewoon dure huizen gepost, ik vind er zelden iets opmerkelijk aan.

Dit vind ik een opmerkelijke verkoop door de aanpak: gewoon een koppel dat werkt zonder immokantoor, maar allen perfect heeft geregeld met een eigen website en alle informatie die je maar kan wensen.
Zeer mooi gedaan inderdaad! Ben er zeker van dat dit zal leiden tot een hogere verkoopprijs dan indien ze gewoon wat foto's op IMmoweb hadden gezet...

Waarom staat bijna in elk fancy gerenoveerd/nieuwbouwhuis een imac en waarom figureert die ook telkens op de foto's :unsure:

Hier in de geburen is er ook iemand die dat doet. Staat best al even te koop, ondanks het een type woning is dat toch in de trek is hier.

Persoonlijk denk ik niet dat het een meerwaarde is. Je moet u site toch ergens promoten en in mijn ogen doe je dat dan best via bv immoweb. Als je dan u zoekertje zelf niet aantrekkelijk maakt, dan gaan ze ook niet naar die site.

Ik denk als ze hun woning nu op immoweb of immoscoop hadden gezet, ze veel meer geïnteresseerde hadden gekregen.

Terug
Bovenaan