Opmerkelijke huizen te koop

Look who's back: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/wemmel/1780/9463492?searchId=611f736fe9090

Nieuwe kijkdag op 11 september en ondertussen al meer als 100K gezakt. Opmerkelijk vastgoed want geraakt niet verkocht in de nochtans zeer populaire groene rand rond Brussel. De greedy eigenaars zullen er wel iets mee te maken hebben...
Triestig huis voor bouwjaar 2005, ons ouderlijk huis van 1990 zag er nog beter uit (interieur dan).
Als die 100k hoger zat is het inderdaad dromen, 475 vind ik nog behoorlijk veel maar is toch al vrij realistisch denk ik al zou 450 toch voldoende mogen zijn.

Dit is nu eens een goed geprijsde 6% "nieuwbouw" bouwgrond met krot op:

Weet alleen niet of je het volledig mag herbouwen, maar gezien de erbarmelijke EPC waarde lijkt me dat dat gewoon te verantwoorden is 😅.

Wat denken de mensen van dit?

Noot: het is zonevreemd gebouwd, dus er hangen wel wat haken en ogen aan. Maar de locatie is wel 🤩🤩🤩🤩
Als je dit ziet, hoeveel zou je bieden?

Triestig huis voor bouwjaar 2005, ons ouderlijk huis van 1990 zag er nog beter uit (interieur dan).
Als die 100k hoger zat is het inderdaad dromen, 475 vind ik nog behoorlijk veel maar is toch al vrij realistisch denk ik al zou 450 toch voldoende mogen zijn.
Duidelijk dat het geld al op was na de ruwbouw :D

Laatst bewerkt:
Sorry maar da's ook maar 166m² he; da's dan nog een klein spel ook.
binnenafwerking kan je opnieuw doen.. als dat voor 450 gaat waar zijn we dan mee bezig.

Dit is nu eens een goed geprijsde 6% "nieuwbouw" bouwgrond met krot op:

Weet alleen niet of je het volledig mag herbouwen, maar gezien de erbarmelijke EPC waarde lijkt me dat dat gewoon te verantwoorden is 😅.
Ja wat is het addertje?
Zoiets zou ik wel kopen hier in de streek :)

@Rofco
Djiezes, wat een gedrocht 🙈
Staat "als nieuw"? 🤮
Pastieken plafonds, schilderdeuren van 50 euro, volgens mij halen de witte slaapkamers de 2m nog niet als hoogte, alles schreeuwt jaren 50 met wat prutserig vernis uit voor mij. Al zal de pure constructie van het hoofdhuis waarschijnlijk wel heel goed zijn!

Ik zou er zelf enkel de prijs voor de grond (maar dan als bouwgrond, niet de prijs van weidegrond) aan geven, maar dat ligt in die regio waarschijnlijk ook al rond de vanafprijs?

@Rofco
Djiezes, wat een gedrocht 🙈
Staat "als nieuw"? 🤮
Pastieken plafonds, schilderdeuren van 50 euro, volgens mij halen de witte slaapkamers de 2m nog niet als hoogte, alles schreeuwt jaren 50 met wat prutserig vernis uit voor mij. Al zal de pure constructie van het hoofdhuis waarschijnlijk wel heel goed zijn!

Ik zou er zelf enkel de prijs voor de grond (maar dan als bouwgrond, niet de prijs van weidegrond) aan geven, maar dat ligt in die regio waarschijnlijk ook al rond de vanafprijs?
Ja, 400k gaan ze nevernooit krijgen. In het echt is het ook slechter dan op de foto's dus da's ook geen pluspunt.

We zijn aan het denken om Oss te bieden, maar dan eerder in de 250k-300k (op voorwaarde dat alles vergund is, wat ik betwijfel)

Ja, 400k gaan ze nevernooit krijgen. In het echt is het ook slechter dan op de foto's dus da's ook geen pluspunt.

We zijn aan het denken om Oss te bieden, maar dan eerder in de 250k-300k (op voorwaarde dat alles vergund is, wat ik betwijfel)
Eerst naar de gemeente gaan, kijken wat wel en niet vergund is én dat dan direct op papier geven als je je bod doet, kunnen ze ook niet zeggen "dat ze dat niet wisten" 😉verklaart ook je lager bod en ze zullen wel vloeken dat de makelaar dat terug koppelt en dat hierdoor de prijs ook aangepast moet worden.
Er van uitgaande dat er idd heel wat niet vergund zal zijn.

Wat denken de mensen van dit?

Noot: het is zonevreemd gebouwd, dus er hangen wel wat haken en ogen aan. Maar de locatie is wel 🤩🤩🤩🤩
Als je dit ziet, hoeveel zou je bieden?
Die saloon klapdeurtjes in de living :rofl:

:laugh: Ik had het nog niet gezien. Wat was ingodsnaam het gedacht daarachter?
Dat het volledig past bij de rest?

9470058_4.jpg

Ik ken het huis niet maar ik ga af en toe lopen in dat bos daar. Wel rekening mee houden dat je rustig woont, maar er niets echt in de buurt is. Ninove, Zottegem, Aalst, Geraardsbergen, allemaal wel efkes rijden. Zelfde om op een autostrade te raken.

:laugh: Ik had het nog niet gezien. Wat was ingodsnaam het gedacht daarachter?
Er zijn wel meer onbegrijpelijke zaken daar, zou volledig te strippen zijn om daar iets van te maken. Het eerste verdiep is tussen de balken maar 1.9m hoog, je moet je buiken om onder de balken te geraken 😁

Ik zou nooit overwegen om dat huis te kopen tenzij de prijs zich in de buurt van de grondprijs zou bevinden. Het huis is gewoon een draak van een kot dat je helemaal kan strippen of zelfs slopen. Adres bevindt zich in waardevol agrarisch gebied (snelle check op Geopunt) dus de vergunningen goed nalezen moest je een bod overwegen...

Over het huis kunnen we kort zijn: verschrikkelijk!

Iets aan de wanorde doet me ook denken dat dit niet met een architect is verbouwd... Dus nog opletten dat er nergens een structurele fout gemaakt is. Bovendien geen aansluiting op de riool en gelegen in mogelijk overstromingsgebied. Wegblijven...

Aspelare is blijkbaar een deelgemeente van Ninove, gelegen tussen Ninove en Geraardsbergen. In dezelfde streek staat voor gelijkaardige prijs ook te koop: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/geraardsbergen/9500/9471979?searchId=611fbb2a95abd

Lijkt me betere koop als dat in Aspelare.

Terug
Bovenaan