Opmerkelijke huizen te koop

800k om op een druk punt, aan de terrasjes-zone van Lier te wonen zonder terras. Ja, wie wilt dat nu niet? :unsure:

Dat is toch een mop, die prijs?

Mjah, zijn blijkbaar 2 appartementen, maar dan nog...
Indien die echt goed in orde zijn zou die prijs nog wel lukken denk ik, is echt een heel duur stuk in Lier. Ik heb vrienden die ook +
300 kEUR hebben betaald voor een loft in die buurt, en dat was 7-8 jaar geleden.

Dat is toch een mop, die prijs?
Ge zou dat denken. Hier staat er zo ook eentje te koop.

Dat stuk had ik gemist.

Lier is inderdaad niet goedkoop, en hoe dichter tegen de grote markt hoe duurder.

Is daar op een tiental meters daarvan. Dat zijn absurde prijzen.

Huis hier een paar honderd meter vandaan. Op zich erg mooi, maar toch een miljoen of 2 te duur (voor zover ik er iets van ken), volgens mij.

Dat stuk had ik gemist.

Lier is inderdaad niet goedkoop, en hoe dichter tegen de grote markt hoe duurder.

Is daar op een tiental meters daarvan. Dat zijn absurde prijzen.
Als ik dan zie wat je krijgt voor dat bedrag vind ik die prijzen toch nog wel vrij normaal om eerlijk te zijn (als ik de vergelijking maak met prijzen elders)

Wat een vergelijking? Anders moet je een Porsche met een Lada gaan vergelijken. Het heeft beide 4 wielen en je kan er ergens mee naartoe. Daar stopt het dan ook.

Zo'n stoeterij zal wel zijn gegadigden hebben zeker. België is toch gekend voor zijn paarden, een rijke Amerikaan op Arabier die iets zoekt. Alleen ben ik niet zo mee met de gemiddelde prijs van een stoeterij dezer dagen.

Toch even moeten slikken toen ik dit zag:

Gaat natuurlijk niet over een standaard woning, er zit een gans bedrijf bij, maar krijg dit maar eens verkocht, publiek is toch héél beperkt voor...

En dan vergelijken met dit:
Lol, mijn voordeur is breder dan dat tweede. Serieus, 50m² bewoonbaar, mijn living is al groter dan dat. Daar kan je toch niet veel meer mee doen dan er een garagebox van maken?

Dat eerste ken ik, paar keer moeten zijn voor het werk, wel zeer proper onderhouden en toffe mensen (maar daar heb je weinig aan bij een verkoop :p).

Lol, mijn voordeur is breder dan dat tweede. Serieus, 50m² bewoonbaar, mijn living is al groter dan dat. Daar kan je toch niet veel meer mee doen dan er een garagebox van maken?

Dat eerste ken ik, paar keer moeten zijn voor het werk, wel zeer proper onderhouden en toffe mensen (maar daar heb je weinig aan bij een verkoop :p).
Woon nu een tijdje in Zweden en valt mij meer en meer op hoe 'groot' wij Belgen wonen. Ik ben momenteel naar een appartementje aan het zien ~15km buiten Stockholm. 59m2, bouwjaar 1959, kostprijs: 260.000 euro, 350 euro gemeenschappelijke kosten per maand en voor die prijs ben je niet eens eigenaar van je appartement. Je koopt een aandeel in een vereniging die je het recht geeft om in dat appartement te wonen. Wil je wat dichter bij Stockholm zit je tegen de 8000+ euro per m2.

Zijn dat geen Arabieren die elgenaar zijn van het eerste?

Een (goedkoop) genereoveerd rijhuis uit 1983 van 150 vierkante meter op 3 are grond.... 450k aub :laugh:
En het is dan nog eens verhuurd... Zal ook in goeie staat zijn.

Terug
Bovenaan