Opmerkelijke huizen te koop

Een (goedkoop) genereoveerd rijhuis uit 1983 van 150 vierkante meter op 3 are grond.... 450k aub :laugh:
En het is dan nog eens verhuurd... Zal ook in goeie staat zijn.

Mja,

herenhuis in 2011 gerenoveerd !!! 575k aub :p.

Vragen staat vrij zeker.

Woon nu een tijdje in Zweden en valt mij meer en meer op hoe 'groot' wij Belgen wonen. Ik ben momenteel naar een appartementje aan het zien ~15km buiten Stockholm. 59m2, bouwjaar 1959, kostprijs: 260.000 euro, 350 euro gemeenschappelijke kosten per maand en voor die prijs ben je niet eens eigenaar van je appartement. Je koopt een aandeel in een vereniging die je het recht geeft om in dat appartement te wonen. Wil je wat dichter bij Stockholm zit je tegen de 8000+ euro per m2.
het enige da mij opvalt, is hoe ge in de zak gezet wordt in Zweden :unsure:

nope, intrest only leningen, lage intrest plus intrest mag je inbrengen bij de belastingen.

Volstrekt pijnloos om daar een miljoen te lenen..
59m2 voor 260.000 en nog eens 350 euro gemeenschappelijke kosten én ge zijt geen eigenaar? :unsure: Dan liever mijn 100m2 voor 185.000 aan 2.3%

nope, intrest only leningen, lage intrest plus intrest mag je inbrengen bij de belastingen.

Volstrekt pijnloos om daar een miljoen te lenen..
Exactly this. Is wel pijnlijk als Belg met baksteen in de maag :p

59m2 voor 260.000 en nog eens 350 euro gemeenschappelijke kosten én ge zijt geen eigenaar? :unsure: Dan liever mijn 100m2 voor 185.000 aan 2.3%
Tja alternatief hier is om te huren (moet je 20 jaar op een wachtlijst staan) om een vast contract te krijgen of anders tijdelijke contracten van max 1 jaar en dan betaal je ook 1500+ euro per maand huur.

Maar ja... na een tijdje in het buitenland te wonen begin ik wel de voordelen van een land als België te zien :).

Ik zou het bijna een "steal" durven noemen:

Dat is nu eens echt een huis dat verpest is door de verbouwingen. Het gelijkvloers gaat nog, maar de verdieping is een veel te moderne laminaat/parket/vinyl voor die woning.

Eigenlijk een schande als je ziet hoeveel grond ze verhard hebben om toegang te bieden tot amper 6 garage's.
Ze kunnen daar niet echt anders hoor:
https://goo.gl/maps/SeaupvXG57aWvnnW8

Je bent verplicht om parkeerplaatsen voor uw bewoners te voorzien. Als je dan de breedte ziet, dan heb je geen andere keuze om het zo te leggen. Het enige dat nog een optie was, is om op het gelijkvloers een stukje gazon van pakweg 18m2 ofzo.

Ik zou het bijna een "steal" durven noemen:

Vraag me ook af hoeveel last je daar hebt van de start/landingsbanen. Gaat een enorm storende factor zijn.

Laatst bewerkt:
Riante villa aan de rand van Oostende dicht bij het strand

Ruime penthouse in Wenduine

Riante villa aan de rand van Oostende dicht bij het strand
Aansluiting op de riolering Niet aangesloten
Wat een apenland zitten wij eigenlijk in he?

Naast het gedateerde interieur is dat met een EPC van 160 eigenlijk nog zo zot niet?
Er zit een prive-zwembad in en een gigantische professionele ruimte? Je valt letterlijk uit het raam op het strand.

Moest ik steenrijk zijn, ik zou niet twijfelen. 200-300k om het interieur aan te pakken is op een bedrag van 1.200k niet zo zot, toch?
Misschien moet ik proberen ne kickstarter te beginnen hiervoor, of moet ge dan eerst op TV geweest zijn in een verbouwprogramma?

Naast het gedateerde interieur is dat met een EPC van 160 eigenlijk nog zo zot niet?
Er zit een prive-zwembad in en een gigantische professionele ruimte? Je valt letterlijk uit het raam op het strand.

Moest ik steenrijk zijn, ik zou niet twijfelen. 200-300k om het interieur aan te pakken is op een bedrag van 1.200k niet zo zot, toch?
Misschien moet ik proberen ne kickstarter te beginnen hiervoor, of moet ge dan eerst op TV geweest zijn in een verbouwprogramma?
Wel, dat huis staat al een hele tijd te koop, geraakt dus blijkbaar toch niet verkocht.
Moest ik het geld ervoor hebben, ik zou er toch ook wel serieus over nadenken.

Als je op immoweb geen informatie ingeeft zet hij dat automatisch op ‘niet aangesloten’. Vaak hebben makelaars/bouwfirma’s interne software waarop ze hun advertentie creëren en dan automatisch in 1 klik naar al hun adverteerkanalen sturen.
Onze woning was zogezegd ook niet aangesloten op de riolering. Was meteen een domper in ons enthousiasme als we die sectie zagen. Maar de bouwfirma had ons dan toegelicht waarom het zoekertje zo op immoweb verscheen. Er is wel degelijk riolering voorzien.

Terug
Bovenaan