Opmerkelijke huizen te koop

Is niet verwonderlijk natuurlijk. Ik denk niet dat iemand zomaar 2+miljoen in een sok heeft zitten. En zelfs al zouden ze dat in een sok hebben zitten, dan zouden ze dat nog niet uitgeven aan een huis in Limburg...
Het zal zijn geld misschien waard zijn, maar ik zou het ook niet aan dat huis geven moest ik er dik in zitten.
Dat huis komt redelijk koud over en lijkt meer op iets de boekskes te komen, dan om echt in aangenaam te wonen.

Het zal zijn geld misschien waard zijn, maar ik zou het ook niet aan dat huis geven moest ik er dik in zitten.
Dat huis komt redelijk koud over en lijkt meer op iets de boekskes te komen, dan om echt in aangenaam te wonen.
Of het zijn geld waard is weet ik niet, het is wel heel veel en het stuk grond waarop het ligt is toch wel heel klein.
Mensen die zo iets kopen wollen daar heel vaak toch ook wel een serieus stuk grond bij.

Het ligt natuurlijk wel heel dicht bij het centrum van Hasselt, net buiten de grote ring in een doodlopend straatje (doodlopend omdat het "geknipt" is aan de aansluiting met de steenweg)

Al 100k van de vraagprijs, maar blijft insane veel voor deze woning als je rekening houdt met het feit dat er nog 21% BTW bij komt:

*Edit* : en als je op Google Maps gaat kijken, zie je precies vochtschade op de gevel:

Ik vraag me af wat het nut van zo'n hoge garagepoort is. Tenzij ge met een dubbeldekkerbus rijdt is dat toch nergens voor nodig?

Eventjes terug in gang trekken:

Enorm mooi. Maar ik zou echt niet weten wie dat er effectief aan kan geven :(.
Voor 2.6M zet je dat toch gewoon zelf zou ik denken? En dan nog zo weinig land bij.

Bestelbusjes die boven de nominale hoogte komen. Al kan het in dit geval gewoon een stijl-kwestie zijn.
Op basis van de foto's krijg je ook niet de indruk dat er 590m² bewoonbare oppervlakte is.
En dan zo'n huis op 'maar' 8,31 are + een hoogspanningslijn in de buurt.

Vind ik een heftige prijs... :tongue:

Als ik ~2.5 miljoen had te spenderen, zou ik toch eerder voor dit hier bij ons in de buurt gaan:

Een beetje in dezelfde stijl als dat pand van 2.7 miljoen, maar voelt allemaal toch nét iets authentieker aan. En er is ook een stukske grond aan waar je al eens een wandelingetje in kan gaan doen.

Als ik ~2.5 miljoen had te spenderen, zou ik toch eerder voor dit hier bij ons in de buurt gaan:

Een beetje in dezelfde stijl als dat pand van 2.7 miljoen, maar voelt allemaal toch nét iets authentieker aan. En er is ook een stukske grond aan waar je al eens een wandelingetje in kan gaan doen.
de wijnkelder :love2:

Ik vraag me af wat het nut van zo'n hoge garagepoort is. Tenzij ge met een dubbeldekkerbus rijdt is dat toch nergens voor nodig?
Da's design, zo hoog is die poort niet. Op foto 3 zie je mooi de aftekening van het bewegende deel. Denk dat die poort hoogstens 2m50 is.

Prachtig!

2.7 miljoen aan een huis geven ... Kzou als ik helemaal mijn goesting kon bouwen zonder budget er nooit aan komen denk ik ! 😁

2.7 miljoen aan een huis geven ... Kzou als ik helemaal mijn goesting kon bouwen zonder budget er nooit aan komen denk ik ! 😁
Ik zou daar al vlot aan zitten met de grond en tuinaanleg, moest ik echt mijn zin kunnen doen zonder budget. :p

800k om op een druk punt, aan de terrasjes-zone van Lier te wonen zonder terras. Ja, wie wilt dat nu niet? :unsure:

Voor 2.6M zet je dat toch gewoon zelf zou ik denken? En dan nog zo weinig land bij.

Ja, maar geen haar op mijn hoofd die zou denken om 2.8 miljoen € te spenderen aan een woning in godbetert hasselt. Weten mensen dat dat eigenlijk 112 miljoen BEF is... Dat is gewoon zeer veel geld...

De cote d'azur tot daaraantoe. Maar toch niet fricking hasselt...

Terug
Bovenaan