Green Mamba
Well-known member
In principe zet je qua vierkante meters hoeveel je wilt he. 70 procent gaat toch niet met ne meter langskomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, een mooie woonkamer en daar nog eens 3 slaapkamers en 2 badkamers willen bij proppen op een oppervlakte van amper 130 m², dan heb je uiteraard allemaal kleine kotjes en bekom je een appartement de naam penthouse niet waardig.Ik begrijp het ook niet heel goed.
Volgens mij is de masterbedroom wel slaapkamer 3 (waar nu een dressing op de foto's is) met het groot raam aan het terras en de aparte badkamer (zo staat toch in de omschrijving)
Wat je met die 2 andere slaapkamers/kinderkamers zou moeten doen geen idee want daar krijg je geen bed neer + een kast
Laat staan dat je in dat appartement nog plaats hebt voor een bureau of speelruimte.
Terras is inderdaad prachtig groot maar de blok er tegenover is nog 2 verdiepen hoger dus die kijken ook op jou terras dan (wat het dan in mijn ogen ook geen penthouse maakt)
Ik zou die derde slaapkamer geen slaapkamer noemen met dat meubel in het midden want ge krijgt er geen bed in. Het is louter een dressing. Benoem het dan ook zo op het plan.Tja, een mooie woonkamer en daar nog eens 3 slaapkamers en 2 badkamers willen bij proppen op een oppervlakte van amper 130 m², dan heb je uiteraard allemaal kleine kotjes en bekom je een appartement de naam penthouse niet waardig.
De persoon die dat koopt doet met die ruimte nog altijd wat hij of zij wilt he. Dat moet geen dressing blijven.Ik zou die derde slaapkamer geen slaapkamer noemen met dat meubel in het midden want ge krijgt er geen bed in. Het is louter een dressing. Benoem het dan ook zo op het plan.
Ik zou die derde slaapkamer geen slaapkamer noemen met dat meubel in het midden want ge krijgt er geen bed in. Het is louter een dressing. Benoem het dan ook zo op het plan.
Dat zijn volgens mij gewoon twee Ikea Malm-kasten tegen elkaar gezet met een blad op. Makkelijk demonteerbaar en wordt waarschijnlijk gewoon meegenomen.Ik zou die derde slaapkamer geen slaapkamer noemen met dat meubel in het midden want ge krijgt er geen bed in. Het is louter een dressing. Benoem het dan ook zo op het plan.
Ziet er mij ook iets losstaand uit.Dat zijn volgens mij gewoon twee Ikea Malm-kasten tegen elkaar gezet met een blad op. Makkelijk demonteerbaar en wordt waarschijnlijk gewoon meegenomen.Ik zou die derde slaapkamer geen slaapkamer noemen met dat meubel in het midden want ge krijgt er geen bed in. Het is louter een dressing. Benoem het dan ook zo op het plan.
Malm ladekast

die badkamer en slaapkamerIs natuurlijk relatief hé. Ik heb al genoeg huizen hier van 1/3e of 1/4e van de prijs zien passeren die voor mij evenveel waar voor je geld zijnToch steeds opvallend hoeveel méér je woning (waar) je krijgt voor je geld vanaf een bepaald budget.

Damn, perfection![]()
Moderne villa met zwembad en vergezichten
Villa te koop in Lochristi voor 1.360.000 via vastgoedmakelaar Huysewinkel Gent op luxevastgoed.be met referentie 19702133071www.luxevastgoed.be
Damndie badkamer en slaapkamer

Biddit
Bent u op zoek naar een onroerend goed te koop in België? Koop of verkoop Online een goed op Biddit met het advies van uw notaris en in alle vertrouwen : huis, appartement, garage, grond, kantoren, commercieel gebouw of industrie.www.biddit.be
Vreemde woning. Een "verbouwing" van 1963 dat er op StreetView-beelden van 2009 uitziet als een nieuwbouw. Foto's zodanig getrokken om te vermommen dat het een HOB is met wachtgevel.
Het blijft me verbazen hoe lelijk sommige interieurs kunnen zijn.![]()
Villa te koop in Lochristi voor 1.360.000 via vastgoedmakelaar Huysewinkel Gent op luxevastgoed.be met referentie 19702133071www.luxevastgoed.be
Blijft natuurlijk een smaakgevalletje dat vrij aan te passen is door de nieuwe eigenaar.Het blijft me verbazen hoe lelijk sommige interieurs kunnen zijn.
Amaai dat is nu es de eerste keer dat ik een huis in die prijsklasse zie waarvan ik denk "ja dat is echt wel zijn geld waard". Nu nog mijn budget een beetje rekken![]()
.Die buiten ruimte ook wel mooi gedaan.![]()
De ruime hal met ingemaakte kastenwand geeft toegang tot een bureel waar u comfortabel kan thuiswerken alsook de gastensuite met eigen badkamer.Die buiten ruimte ook wel mooi gedaan.
Maar 4 slpk maar dan wel maar foto's van 2... Tenzij dat die fitness slpkm 3 is maar dan mis ik nog de 4de.
Zou wel veel naart toilet moeten van die waterpartij opt terras, maar wel prachtig huis.