Opmerkelijke huizen te koop

Ik begrijp het ook niet heel goed.
Volgens mij is de masterbedroom wel slaapkamer 3 (waar nu een dressing op de foto's is) met het groot raam aan het terras en de aparte badkamer (zo staat toch in de omschrijving)
Wat je met die 2 andere slaapkamers/kinderkamers zou moeten doen geen idee want daar krijg je geen bed neer + een kast
Laat staan dat je in dat appartement nog plaats hebt voor een bureau of speelruimte.

Terras is inderdaad prachtig groot maar de blok er tegenover is nog 2 verdiepen hoger dus die kijken ook op jou terras dan (wat het dan in mijn ogen ook geen penthouse maakt)
Tja, een mooie woonkamer en daar nog eens 3 slaapkamers en 2 badkamers willen bij proppen op een oppervlakte van amper 130 m², dan heb je uiteraard allemaal kleine kotjes en bekom je een appartement de naam penthouse niet waardig.

Tja, een mooie woonkamer en daar nog eens 3 slaapkamers en 2 badkamers willen bij proppen op een oppervlakte van amper 130 m², dan heb je uiteraard allemaal kleine kotjes en bekom je een appartement de naam penthouse niet waardig.
Ik zou die derde slaapkamer geen slaapkamer noemen met dat meubel in het midden want ge krijgt er geen bed in. Het is louter een dressing. Benoem het dan ook zo op het plan.

Ik zou die derde slaapkamer geen slaapkamer noemen met dat meubel in het midden want ge krijgt er geen bed in. Het is louter een dressing. Benoem het dan ook zo op het plan.
De persoon die dat koopt doet met die ruimte nog altijd wat hij of zij wilt he. Dat moet geen dressing blijven.
Maar in de huidige situatie klopt het natuurlijk wel wat je zegt.

Zo heb ik bij onze zoektocht eens iemand ogen doen trekken toen ik mijn lasermeter bovenhaalde bij het bezoek. Da kan afstanden meten ofwa???

Dat zijn volgens mij gewoon twee Ikea Malm-kasten tegen elkaar gezet met een blad op. Makkelijk demonteerbaar en wordt waarschijnlijk gewoon meegenomen.

Malm ladekast

Dat zijn volgens mij gewoon twee Ikea Malm-kasten tegen elkaar gezet met een blad op. Makkelijk demonteerbaar en wordt waarschijnlijk gewoon meegenomen.

Malm ladekast
Ziet er mij ook iets losstaand uit.

En ik heb het gevoel dat sommige mensen slecht zijn in afstanden inschatten. Zowel op plan als op foto. Die slaapkamer 3 is 4m45 breed aan de kant van de deur, muur die aan de badkamer grenst is 5m, muur er recht tegenover is 2m10. Schuine muur met het raam in is 5m30.

Mottige vorm en onpraktisch is het zeer zeker, maar is eigenlijk best wel groot ;)

Prijs al gezakt naar 299k precies, zag het net terug voorbij komen op social media
Makelaar heeft precies meegelezen :biglaugh:

Toch steeds opvallend hoeveel méér je woning (waar) je krijgt voor je geld vanaf een bepaald budget.
Is natuurlijk relatief hé. Ik heb al genoeg huizen hier van 1/3e of 1/4e van de prijs zien passeren die voor mij evenveel waar voor je geld zijn ;)

Verder zal vraag en aanbod ook wel meespelen, minder mensen die in dat budget zoeken dus dat zal impact hebben op de prijzen.

Ik rij daar dagelijks voorbij, jawadde nooit gedacht dat dat zo’n luxe had.

ik wacht wel nog op Mac-bc opmerkingen over lintbebouwing

Vreemde woning. Een "verbouwing" van 1963 dat er op StreetView-beelden van 2009 uitziet als een nieuwbouw. Foto's zodanig getrokken om te vermommen dat het een HOB is met wachtgevel.

Gebouwd of verbouwd in 2009 dus, met een vreselijke energiescore wegens gebrek aan dakisolatie in delen van het dak. Zwembad gebouwd zonder vergunning. Terras brokkelt af wegens te weinig stabilisé. Zolang het er maar chique uitziet uiteraard.

Een maat van mij is ter plaatse geweest, en toen de eigenaar even weg was, fluisterde de notaris ze toe dat het om een gedwongen verkoop gaat via de bank, wegens faillissement. De eigenaar zelf hing de grote depressieve zieligaard uit, en beweerde dat hij zelf sowieso het hoogste bod zou uitbrengen op Biddit omdat hij niet denkt aan verkopen. Er stonden ook enkele dozen buiten vol met leeggoed van kortendrank.

Ik vraag mij af welke zot zich gaat laten vangen aan dit vergiftigd geschenk.

Laatst bewerkt:

Vreemde woning. Een "verbouwing" van 1963 dat er op StreetView-beelden van 2009 uitziet als een nieuwbouw. Foto's zodanig getrokken om te vermommen dat het een HOB is met wachtgevel.

In beschrijving van notaris staat “4-gevels”.
Tot zover dus de eerlijkheid van notarissen.
(Nav de discussie of notarissen al dan niet in het vaarwater komen van commerciële immokantoren).

Damn :drool: die badkamer en slaapkamer
Die buiten ruimte ook wel mooi gedaan.
Maar 4 slpk maar dan wel maar foto's van 2... Tenzij dat die fitness slpkm 3 is maar dan mis ik nog de 4de.
Zou wel veel naart toilet moeten van die waterpartij opt terras, maar wel prachtig huis.

Die buiten ruimte ook wel mooi gedaan.
Maar 4 slpk maar dan wel maar foto's van 2... Tenzij dat die fitness slpkm 3 is maar dan mis ik nog de 4de.
Zou wel veel naart toilet moeten van die waterpartij opt terras, maar wel prachtig huis.
De ruime hal met ingemaakte kastenwand geeft toegang tot een bureel waar u comfortabel kan thuiswerken alsook de gastensuite met eigen badkamer.

+

De moderne zwevende trap brengt u tot de slaapvertrekken. Deze omvat de master suite met zonneterras en ruime dressing. In de familiebadkamer kan u volledig tot rust komen. Hier is keuze uit de sauna, inloopdouche of ligbad. Verder zijn er nog twee ruime slaapkamers waarvan één op heden in gebruik als fitnessruimte. De aparte wasplaats kan ook ingericht worden als tweede badkamer.

Ik vermoed dat de gastensuite inderdaad niet op de foto's staat.

Terug
Bovenaan