Echt belachelijk, die hele uitleg over de oorsprong van die architectuur om toch maar enige waarde te willen geven aan dit veredeld clublokaal... if you polish a turd, it'still a turd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt gewoon op de sanitaire blok van één of andere camping municipal in zuid-FrankrijkEffectief overstromingsgevoelig gebied, agrarisch, en het uitzicht van een aangeklede bungalow. Op een van de foto's heb je mooi uitkijken op een groot magazijn in een KMO zone waarschijnlijk (of is dat een varkensstal?)
Hoe ze aan 285m² bewoonbaar oppervlakte komen is mij toch wel een raadsel (en zal zo blijven, want het interieur is blijkbaar niet fotowaardig), tenzij er natuurlijk een gigantische SM-kelder onder zit.
Ik denk dat ze schieten op die ene paradijsvogel dat in een "architectenwoning" wil wonen.
Dan liever toch dat gigantisch spel van in deze thread van een tijd geleden hoor.
L.U.X.E VASTGOEDZo fantastisch zal het allemaal wel niet zijn als ge niet eens foto's van den binnenkant te zien krijgt.
Mijn vriendin was dat aan het opvolgen omdat ze het zo een mooi huis vond en het is uiteindelijk voor 641k gegaan. Ik denk dat startprijs 410 was?‘Helaas, dit goed is gearchiveerd’
Is de veiling niet doorgegaan of moet je de uiteindelijke prijs ergens anders gaan zoeken?
Was exact wat ik dachtLijkt gewoon op de sanitaire blok van één of andere camping municipal in zuid-Frankrijk
Sebiet ziet ge daar ne hoop nudisten met ne handdoek buitenkomen 
Zonder de streek te kennen lijkt mij dat een zeer schappelijke prijs. Was een prachtig pand.Mijn vriendin was dat aan het opvolgen omdat ze het zo een mooi huis vond en het is uiteindelijk voor 641k gegaan. Ik denk dat startprijs 410 was?
![]()
Uitzonderlijke villa te koop op unieke locatie te Beernem
Villa te koop in Oedelem voor 995.000 via vastgoedmakelaar Van der Build Brugge op luxevastgoed.be met referentie 19502117392www.luxevastgoed.be
Slaat echt helemaal nergens op dit

Dat noemen ze dus a million dollar view...Biddit
Bent u op zoek naar een onroerend goed te koop in België? Koop of verkoop Online een goed op Biddit met het advies van uw notaris en in alle vertrouwen : huis, appartement, garage, grond, kantoren, commercieel gebouw of industrie.www.biddit.be
Alle mannekes.. bijna een miljoen voor zoiets?
als ge zoeen budget voor u huis hebt hoop ik da ge een functie hebt waarvoor ge niet alle dagen naar brussel moet gaan, maar 2 dagen van thuis uit kunt werken.
Biddit
Bent u op zoek naar een onroerend goed te koop in België? Koop of verkoop Online een goed op Biddit met het advies van uw notaris en in alle vertrouwen : huis, appartement, garage, grond, kantoren, commercieel gebouw of industrie.www.biddit.be
als ge zoeen budget voor u huis hebt hoop ik da ge een functie hebt waarvoor ge niet alle dagen naar brussel moet gaan, maar 2 dagen van thuis uit kunt werken.
Biddit
Sottsass is overleden in 2007 en geboren in 1917... Dit ontwerp 'naar zijn hand' is van 2003, dus dan zou die 96 geweest zijn... Beetje vreemd want volgens het tekstje van de makelaar is de man overleden op 90 jarige leeftijd... Tekstje is trouwens een kopie van Wikipedia, makelaar heeft zich er wat goedkoop vanaf gemaakt...Haha, compleet belachelijk. Wat een incompetente makelaar ben je ook om dit pand zo keihard te verbranden.
"Op een boogscheut van het centrum van Sijsele en Oedelem" of all places. Die boerendorpjes zijn zo klein dat je niet eens van een centrum kan spreken. Laat staan dat het vermeldenswaard is om een onroerend goed aan te prijzen.
Het ziet er ook uit alsof er een halve gare boer het plots in zijn hoofd kreeg om de shelter voor zijn koeien in de wei plots te laten ombouwen tot woning. Ok, hoor ik u denken, niets abnormaals in Vlaanderen met onze slechte ruimtelijke ordening. Maar dit huis heeft rondom rond ook zo weinig aankleding (struikje, tuin, oprit, perceelsgrens, ...?) dat het er precies nog meer random werd neergesmeten dan dat we hier al gewoon zijn in dit apenland.
Dat is nu toch letterlijk een koeienweide?
Ik zou toch eens goed alle vergunningen checken. Dat een architect zich überhaupt durft inlaten met dergelijke verrommeling van de open ruimte, bewijst ook al dat het geen groot licht was en dat hij absoluut niet in de weg gelegd was voor zijn job.

Geen idee hoe de vastgoedprijzen op beide locaties zich tot mekaar verhouden...
Het feit dat het er niet uitziet als de doorsnee Vlaamse woning is dan ook net de kracht van het huis. Nu, dit is eerder een kunstobject waar je in kan wonen en in kunst gelden, imo, twee belangrijke regels:2007 - 1917 = 90Sottsass is overleden in 2007 en geboren in 1917... Dit ontwerp 'naar zijn hand' is van 2003, dus dan zou die 96 geweest zijn... Beetje vreemd want volgens het tekstje van de makelaar is de man overleden op 90 jarige leeftijd...
Betweter2007 - 1917 = 90
2003 - 1917 = 86
Basiswiskunde!
Als ik dit verhaal hoor heb ik alleen nog maar meer medelijden met de man. Zo'n prachtige carriere, maar zou die dan op het einde van zijn leven last gehad hebben van dementie?Sottsass is overleden in 2007 en geboren in 1917... Dit ontwerp 'naar zijn hand' is van 2003, dus dan zou die 96 geweest zijn... Beetje vreemd want volgens het tekstje van de makelaar is de man overleden op 90 jarige leeftijd... Tekstje is trouwens een kopie van Wikipedia, makelaar heeft zich er wat goedkoop vanaf gemaakt...
Het minste wat je kan zeggen is dat het een opmerkelijk en uitzonderlijk huis is, dus een vermelding hier is zeker gepast
Sottsass is vooral bekend als designer van meubelen maar hij was architect en heeft wel degelijk huizen ontworpen. Dit bijvoorbeeld (waarin je die Memphis stijl kan herkennen): https://www.galeriemagazine.com/ettore-sottsass-house-maui/ Voorbeeld is verkocht voor 9 miljoen dollar dus dan lijkt dat in Beernem wel een koopje... Al is Beernem natuurlijk Maui nietGeen idee hoe de vastgoedprijzen op beide locaties zich tot mekaar verhouden...
Als de makelaar de engelstalige wikipagina van de man had bekeken dan had die ook kunnen verwijzen naar een andere woning in België ontworpen door deze man: https://selfselector.co.uk/2007/03/28/meeting-mr-sottsass/
Verder heeft die ook nog ontworpen (ondermeer): Malpensa, de Alessi showroom, iets voor Alitalia, het interieur van de Amazon Express, huis in Silicon Valley, .... En dat naast zijn werk als designer voor Artemide en Alessi.
Ik weet niet wat er bedoeld wordt met 'van de hand van'... Door Sottsass ontworpen of geïnspireerd op zijn werk... Uit te zoeken.
Om dit nu een veredelde koeienstal of chirolokaal te noemen?Het feit dat het er niet uitziet als de doorsnee Vlaamse woning is dan ook net de kracht van het huis. Nu, dit is eerder een kunstobject waar je in kan wonen en in kunst gelden, imo, twee belangrijke regels:
- Over smaken valt niet te twisten. De ene vindt Van Gogh geweldig, de andere vindt het net het werk van een kind....
- Het is waard wat de zot/liefhebber/enthousiasteling ervoor geeft.
.
Ge hebt er wel ook al heel wat tuinaanleg en -aanplanting bij.Deze is ook wacko:
Biddit

Een familielid wou die kopen.. instelprijs 175k. Hij dacht ruim voldoende te hebben met 250k... (wat ook echt insane is voor enkel een grond).Ge hebt er wel ook al heel wat tuinaanleg en -aanplanting bij.![]()