BRASSERIE AFWERKING lmaoooo
Net wat ik dacht haha
Het boek van Tom Ford dat er ligt zegt genoeg. Afschuwelijk interieur.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BRASSERIE AFWERKING lmaoooo
Het boek van Tom Ford dat er ligt zegt genoeg. Afschuwelijk interieur.
O wauw, dit is echt wel een pand met veel potentieel. Die originele vloeren, prachtige grote deuren naar de leefruimte, die schouwen, ...Prachtig herenhuis in Nossegem/Zaventem imo
![]()
Herenhuis te koop , 6 slaapkamers , € 495.000
Karaktervolle herenwoning met bijhuis en zuidelijk gerichte tuin. Deze herenwoning uit 1905 bestaat uit een ruime inkomhal, karaktervolle leefruimte (onderverdeeld in verschillende ruimtes met verbindingsdeuren), ruimte voor een keuken, ruimte voor sanitair / bergruimte. Op de eerste verdieping...www.immoweb.be

Gratis met laag overvliegende vliegtuigen wel...O wauw, dit is echt wel een pand met veel potentieel. Die originele vloeren, prachtige grote deuren naar de leefruimte, die schouwen, ...
Als ik het geld en de handigheid had, zou ik het wel weten!
Foto 24 heeft wel precies ooit dienst gedaan als martelkamer.![]()
Dat is zurenborg maar goedVerkocht voor 795k
Arendstraat 60, 2018 Antwerpen
![]()

Proper huis. Al vind ik dat belachelijk hoog geprijsd voor die grootte. Locatie zeker?![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 525.000
Eenvoud, klassevol en gezelligheid, dit zijn de 3 begrippen die dit pand omschrijven. Welkom voel je u meteen in deze sfeervolle woning! Binnenkomen doe je in een lichte hal waarbij de mooie marmeren vloer direct in het oog springt. Voorts kom je in de gezellig eetkamer waarbij de visgraat...www.immoweb.be
Dit vind ik nu eens echt een mooi voorbeeld van een smaakvolle renovatie met respect voor de orginele architectuur. Voor Antwerpen lijkt me die prijs ook zeker te rechtvaardigen.
Heel dat kwartier = interbellumstijl. Allemaal dus gebouwd in de periode tussen WO I en WO II. Qua isolatie moet je er niet te veel van verwachten.Dat huis ligt pal in het miljoenenkwartier in Gent, een zeer goede (exclusieve) ligging.
Maar hoe moet je zo'n huis naar hedendaagse standaarden opwaarderen...?
Ik ga het kort houden: die verkoper heeft veel chance gehad dat hij iemand heeft gevonden met dezelfde slechte smaak als zichzelf.https://www.era.be/nl/te-koop/grimbergen/huis/schitterende-villa-op-prachtige-locatie
Wat vinden jullie van dit huis? Vriend heeft dit zonet gekocht en wil eens weten wat jullie hier vn denken en welke prijs jullie er zouden op plakken?

Goh, over de buitenkant kan ik je wel volgen, maar binnen vind ik het niet lelijk eigenlijk...Ik ga het kort houden: die verkoper heeft veel chance gehad dat hij iemand heeft gevonden met dezelfde slechte smaak als zichzelf.![]()
Met zo'n kast van 400m2 is dat ruimteverlies niet zo'n ramp natuurlijk. Ik ken een koppel dat knal zelfde stijl van huis gekocht heeft. Bouwjaar daarvan was 89.90's huis? Die 2 badkamers. Buitenkant doet mij amerikaans aan. Maar hoeveel ruimte verlies je niet met die bovenhal zeg. Wel wat opfrissing nodig om terug in de jaren 2021 te brengen. Maar als die mens gelukkig is....

Die gevelsteen in combinatie met de witte ramen doet me aan een rusthuis denken.https://www.era.be/nl/te-koop/grimbergen/huis/schitterende-villa-op-prachtige-locatie
Wat vinden jullie van dit huis? Vriend heeft dit zonet gekocht en wil eens weten wat jullie hier vn denken en welke prijs jullie er zouden op plakken?
Ze hebben rond de 875k betaald dus dat valt dan nog mee zeker?Bijna heel den boven inderdaad vochtproblemen. Vooral (maar niet gelimiteerd) aan de koepels.
Ziet er ook ne vrij gevaarlijke wenteltrap uit, en de markeringen op de muren van iedereen die steun zoekt met de handen bevestigd dit
Het is niet mijn stijl, maar ieder zijn ding. Al zou ik voor die prijs toch eerder iets gekozen hebben met minder werk aan.