knight-rider
Well-known member
Ik had dat huis een tijdje terug al eens in dit topic gepost. Was toen ook al verkocht, maar is nogal raar aangeduid op de eerste foto terwijl dat bij andere panden die verkocht zijn op een andere manier gedaan word.https://vestio.com/nl/te-koop/woning/oudsbergen-3660/9951
Volgens de website verkocht, maar ik vind het wel iets hebben. Knap huis. Enkel die trap ben ik niet zo fan van
Mijn opmerkingen toen waren:
Huis voor iemand met veel kleding, want heeft 3 dressings.
1 op het gelijkvloer
1 op het verdiep
1 in de master bedroom op het verdiep (de "blackbox" waarvan sprake in de tekst en te zien op enkele foto's)
Ook veel garage ruimte, onder het huis, achteraan een grote dubbele garage en een carport.
En blijkbaar kunnen ze ook niet zo goed tellen, de oppervlaktes komen niet allemaal overeen met de gegevens die erbij staan vermeld
Kelder: 122 m² >>> Garage ( 108 m² : 12,95 x 6,20 m + 5,45 x 5 m ) - berging met inbouwkasten 3,85 x 3,10 m (11,93 m²) - gang 3,90 x 1,55 m (6,05 m²) - berging 4,50 x 4 m (18 m²) - cv ruimte met douche + Hoogrendement aardgas condensatieketel Viessman Vitodens 222 bj. 2019 - 3,90 x 3,90 m (15,21 m²)
Als we alles samentellen komen we aan 159,15 m² in een kelder die 122 m² groot zou zijn

En dat is niet de enige berekening die niet klopt.
Ahja oké, ik dacht dat Oudsbergen bij Geraardsbergen ergens lag. Maar het blijkt een uithoek van Limburg te zijn. Daar is die prijs al iets logischer.

Of met de opbouw van LimburgLol, een uithoek van Limburg.
Duidelijk niet zo bekend met een kaart te interpreteren.
Als we zijn redenering volgen dan ligt zowat elke gemeente in Limburg op een uithoek van de provincie.
Volgens die definitie ligt zelfs Hasselt op een "uithoek" van Limburg!https://goo.gl/maps/W8Fz3Kbhnhi1uBvHA
Er ligt letterlijk aan 2 kanten van de gemeente nog maar 1 gemeente tussen tot aan de grens. Dat is de definitie van een hoek.
InderdaadHaha originele definitie, ja dat wel.
Maar ff serieus, de as Hasselt-Genk is het centrum van de provincie. En Oudsbergen grenst aan die as. Oudsbergen doet het t.o.v. andere Limburgse gemeentes ook erg goed als je de socio-economische factoren bekijkt.
Je mag Oudsbergen of Limburg een uithoek van Vlaanderen vinden. Maar Oudsbergen is geen uithoek van Limburg.
Uithoek zou ik zeggen de gemeenten die op de rand liggen.Valt eigenlijk nog mee hoor. Bree en kinrooi worden eerder als een uithoek gezien. Dit ligt "te kort" bij hasselt en genk om als uithoek te kunnen gecategoriseerd te worden.
Uithoeken altijd gedefinieerd tov de provinciehoofdstad dacht ik.
Ter informatie voor de mensen die het niet weten, Oudsbergen is een "nieuwe" gemeente (sinds 2019), het is de fusie van Opglabbeek en Meeuwen-Gruitrode. Het is Oudsbergen genoemd naar de Oudsberg gelegen in het natuurgebied tussen de twee gemeenten (nu deelgemeenten).
Oudsbergen is in oppervlakte de grootste gemeente van Limburg.
.