Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen in promo geweest zijn.Waar zie jij dakpannen op de muren?En dan zelfs dakpannen gebruiken om de rechte muren te bedekken.Zullen in promo geweest zijn.
Toch voor meer gegaan dan verwacht. Als er maar bakstenen inzitten is de Vlaming content.GvA - Bieden op deze woning in Zandhoven kan vanaf 10.000 euro, maar er zit een dikke adder onder het gras
Wie waagt de gok?De rest van het artikel gaat in op allerlei administratieve en juridische obstakels met een sprankel hoop dat ze het gewoon gedogen.
Dakoverstekken en gevelleien / gevelpannen hebben echt wel hun functie en voordelen. Tegenwoordig zelfs steeds vaker gebruikt want met gevelleien/pannen verlies je minder ruimte dan met bakstenen, en het is ook minder CO2-/energie-intensief in productie. Al is de aanblik/uitvoering bij die woning wel vrij massief, het is nu ook niet dat er plaatsgebrek is op dat perceel.![]()
Villa te koop in Schoten - € 995.000 - 5 slaapkamers - 388m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en Schoten. Prijs: € 995.000. Adres: Grasperkdreef 6 2900 — Schotenwww.immoweb.be
Met de beste wil van de wereld snap ik niet waarom ze voor zo'n lelijke dakconstructie gekozen hebben. Zo veel ruimte dat ge door die keuze op het eerste verdiep daar verprutst. En dan zelfs dakpannen gebruiken om de rechte muren te bedekken.Zullen in promo geweest zijn.
Mogelijks dat het stedenbouwkundig gabarit niet meer toeliet (niet ongebruikelijk dat landelijke hoevestijlgebouwen een max nokhoogte en maximum buitenperimeter opgelegd krijgen) en dan krijg je zo'n gedrochten.![]()
Villa te koop in Schoten - € 995.000 - 5 slaapkamers - 388m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en Schoten. Prijs: € 995.000. Adres: Grasperkdreef 6 2900 — Schotenwww.immoweb.be
Met de beste wil van de wereld snap ik niet waarom ze voor zo'n lelijke dakconstructie gekozen hebben. Zo veel ruimte dat ge door die keuze op het eerste verdiep daar verprutst. En dan zelfs dakpannen gebruiken om de rechte muren te bedekken.Zullen in promo geweest zijn.
Goh, ik vind die vloer niet lelijk eigenlijk. Onderhoud is een factor, al zal daar ook wel een mouw aan te passen zijn. Ik hou niet echt bij wat hier al gepasseerd is, maar dit is Grimbergen, dat is geen goedkope regio. Je zit daar meteen op de R0 en ook vrij snel op de A12 uiteindelijk, dat speelt ook een rol.Er hebben hier toch al schonere huizen gestaan voor dat geld. De vloer op de gelijkvloers is spuuglelijk, en houten vloeren in badkamers zijn heel mooi - maar naar onderhoud geen cadeau.
De keuken ook niet helemaal mijn ding.
Die vloer is in geen enkele woning mooi, maar matcht ook helemaal niet met het interieur van deze woonst.Goh, ik vind die vloer niet lelijk eigenlijk. Onderhoud is een factor, al zal daar ook wel een mouw aan te passen zijn. Ik hou niet echt bij wat hier al gepasseerd is, maar dit is Grimbergen, dat is geen goedkope regio. Je zit daar meteen op de R0 en ook vrij snel op de A12 uiteindelijk, dat speelt ook een rol.
Vliegen niet te vergeten. Als de koeien zo dicht bij huis staan zitten er sowieso een pak vliegen op terras.Bovenverdieping is mooi, de tuin is prachtig. Maar je zit precies wel vlak naast een grote koeienstal, dus wss redelijk wat geluid + geur hinder.