Als ik in de buurt zou willen wonen zou ik dat kunnen overwegen. Het is zeker een totaalrenovatie, maar er valt wel wat te doen met de reeds bestaande indeling. Als je kapitaal mankeert kan je dit leefbaar maken met een beperkt budget en je hebt een leuke locatie om twee automaten te zetten. Het stuk kantoorruimte kan je ook wat van (laten) maken. Verhuren aan een dokterspraktijk, horecazaakje, whatever.Iemand die graag een station wil kopen op de lijn Brussel - Dendermonde?
€ 185.000 voor een groot gebouw, maar ik denk dat de term "totaalrenovatie" amper de lading dekt, en overstromingsgevoelig kennelijk. Ik kan me ook niet inbeelden dat je daar met je gezin woont en elk moment van de dag er een hoop mensen staat te wachten op de trein.
Noodzakelijke kosten (ramen, dak, elektriciteit) zullen al snel richting de 100k gaan wel gezien de afmetingen. Binnen, afhankelijk van hoe de staat van de trap in werkelijkheid is, kan je al veel doen op jezelf. Noodzakelijke skill om het budget in check te houden : bezetten. Dat behang eraf halen gaat gepaard gaan met alle plaaster die meekomt, guarantee it.

De echo's in de parterre en gigaspeelruimte hoor ik tot hier. Het publiek van Waregem Koerse wil hier liever niet in gezien worden, dat wordt een koppel tweeverdieners uit de dienstensector met drie kinderen en een erfenisje. De achterkant is blijkbaar ook niet het probleem van de huidige eigenaar, uitermate tragisch. Ik ga rap in de auto springen en rondrijden in Nederland om klaar in mijne kop te worden.