Opmerkelijke huizen te koop

Iemand die graag een station wil kopen op de lijn Brussel - Dendermonde?

€ 185.000 voor een groot gebouw, maar ik denk dat de term "totaalrenovatie" amper de lading dekt, en overstromingsgevoelig kennelijk. Ik kan me ook niet inbeelden dat je daar met je gezin woont en elk moment van de dag er een hoop mensen staat te wachten op de trein.
Als ik in de buurt zou willen wonen zou ik dat kunnen overwegen. Het is zeker een totaalrenovatie, maar er valt wel wat te doen met de reeds bestaande indeling. Als je kapitaal mankeert kan je dit leefbaar maken met een beperkt budget en je hebt een leuke locatie om twee automaten te zetten. Het stuk kantoorruimte kan je ook wat van (laten) maken. Verhuren aan een dokterspraktijk, horecazaakje, whatever.

Noodzakelijke kosten (ramen, dak, elektriciteit) zullen al snel richting de 100k gaan wel gezien de afmetingen. Binnen, afhankelijk van hoe de staat van de trap in werkelijkheid is, kan je al veel doen op jezelf. Noodzakelijke skill om het budget in check te houden : bezetten. Dat behang eraf halen gaat gepaard gaan met alle plaaster die meekomt, guarantee it. :unsure:

Speciaal voor zeer gelovig iemand met een kroostrijk gezin :)

Als ik me niet vergis, heeft de lokale kloosterorde dit laten bouwen toen ze hun klooster moesten verlaten. Dus inclusief een eigen kapel en het obligatoire brandglas :)

Iemand een gokje wagen maal hoeveel dit zou zijn in hartje Gent of zo :D

019b933d-d161-76bb-9d40-42593f66c90a

In navolging van een eerder pand zijn de palletten hier ook te vinden:
Die houte balustrade vind ik daar wel passen. Is duidelijk maatwerk, in het verlengde en dezelfde stijl als de trap; op een plek die nodig was. Dus totaal niet vergelijkbaar met de letterlijke palletten van het vorige voorbeeld ;)

De badkamer snap ik dan weer niet. Allez, het is puur de TL-lamp & wasbak, verander die 2 dingen en je kan het toch aantrekkelijk maken met de industriële look die ze willen bekomen.

Ohja, en de makelaar/verkoper snapt duidelijk ook de betekenis van het woord loft niet :P

Zit totaal geen lijn in de binnenrenovatie, destijds waarschijnlijk gekocht als gammel groot pand in een ietwat dode stad en dan werkjes aan laten uitvoeren in fases door verscheidene aannemers. De koffer geld als surplus bovenop wat het echt waard is kan dan functioneren als extra pensioenkas en cadeau voor de kinderen. Incashen zoals alleen middenklasse Leuvenaars dat kunnen.

Is dit een toonzaal voor een interieurwinkel ? Gebrek aan visie vermomd als leutig eclectisme, die hadden beter op 't gemak met een remork elke maand rommelmarkten in Frankrijk afgegaan om badkamerelementen van voor 1960 te scoren, dan had het nog iets van élan, alles vloekt nu met mekaar. Die verschillende kleuren ook in de slaapkamers 🤮 De echo's in de parterre en gigaspeelruimte hoor ik tot hier. Het publiek van Waregem Koerse wil hier liever niet in gezien worden, dat wordt een koppel tweeverdieners uit de dienstensector met drie kinderen en een erfenisje. De achterkant is blijkbaar ook niet het probleem van de huidige eigenaar, uitermate tragisch. Ik ga rap in de auto springen en rondrijden in Nederland om klaar in mijne kop te worden.

Oke ik heb een pareltje gevonden betreffende ai gebruik 😂

Foto 4 en foto 5, gewoon een stuk living van de buren in u living steken?

En het terras wordt van de ene foto op de andere 3x zo groot, op de foto erna zie je dan het originele terras met een stukje gras, als je terras maal 3 gaat zoals op de vorige foto, dan is u terras tot tegen de muur

Die lavabo ziet er echt uit als zo'n mannentoilet in een goedkoop café. Of ja, ik ga er toch van uit dat ze het als lavabo gebruiken omdat die tandenborstels erop staan :thinking:
Ik heb serial killer vibes van die badkamer, mits wat kleine aanpassingen ideaal voor martelingen, onthoofdingen ..

Aanpassingen nodig:
  • het I-profiel is al voorzien, enkel nog een takel bevestigen
  • tandenborstels verwisselen met een messenset
  • afvoerputje of goot in de vloer
  • wat kleine details zoals grote rol papier, eventueel een plastic zeil
komt goed

Terug
Bovenaan