Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar ook meegemaakt, en dit jaar verkocht. Ik kon er al bij al makkelijk afstand van nemen, er hangen natuurlijk veel herinneringen aan vast maar de persoon die dat huis tot een thuis maakte is er niet meer, dus dat hoofdstuk was voor mij al een beetje afgesloten, enkel nog werk aan het huis tot het verkocht was (tuin onderhouden, brievenbus regelmatig leegmaken, eens gaan verwarmen in de winter...).Het ouderlijk huis komt ergens deze week online te koop. Op zich niets opmerkelijks aan, maar voor mij voelt het wel speciaal
Mijn ouders zijn er nog, ze wonen nu gewoon een paar km verder in een appartement. Gelukkig doen zij nog het onderhoudVorig jaar ook meegemaakt, en dit jaar verkocht. Ik kon er al bij al makkelijk afstand van nemen, er hangen natuurlijk veel herinneringen aan vast maar de persoon die dat huis tot een thuis maakte is er niet meer, dus dat hoofdstuk was voor mij al een beetje afgesloten, enkel nog werk aan het huis tot het verkocht was (tuin onderhouden, brievenbus regelmatig leegmaken, eens gaan verwarmen in de winter...).

Nieuwsblad - Makelaar doet lugubere ontdekking tijdens bezoek met kandidaat-koper: lichaam verkoper van pand gevonden in tuin
Iets dat je zeker niet wil meemaken, enige verkoop is al meteen opgeschort.
Mijn vader heeft jaren terug ook een lijk gevonden tijdens het uitvoeren van werken, denk dat het mss nog meer gebeurd dan je zou verwachten.Nieuwsblad - Makelaar doet lugubere ontdekking tijdens bezoek met kandidaat-koper: lichaam verkoper van pand gevonden in tuin
Iets dat je zeker niet wil meemaken, enige verkoop is al meteen opgeschort.
Oei, nog met enkel asbest.Mijn ouders zijn er nog, ze wonen nu gewoon een paar km verder in een appartement. Gelukkig doen zij nog het onderhoud
Iedereen verwacht dat het vlug zal verkocht worden, dus hopelijk is het ook zo. Ik verwacht het ergens ook wel, half open bebouwing, EPC B, enkel asbest in het onderdak, 4 slaapkamers, grote leefruimte en grote keuken, 1 uitpandige garage en bij de oude inpandige is indertijd de poort vervangen door ruit + deur en dat was onze speelkamer. Daarbij nog een groot tuinhuis en achter het huis is er een park/speelplein, ook is er geen doorgaand verkeer. Dus enkel mensen die in die straat wonen of in de aansluitende wijk maar die heeft ook nog andere invalswegen.
Maar verwachtingen <=> realiteit natuurlijk.
Idd, mijn broer een paar jaar geleden ook. Vrouw deed de deur open, broer moest boven zijn in de badkamer en haar man had hem ondertussen opgehangen in die badkamer. Denk dat zoiets wel fequent voorvalt.Mijn vader heeft jaren terug ook een lijk gevonden tijdens het uitvoeren van werken, denk dat het mss nog meer gebeurd dan je zou verwachten.

onderschat niet hoeveel mensen dat daar gaan gewoon om te gaan fietsenJa, want mensen gaan graag op reis in het mooie Zottegem.![]()
Zie ook bovenstaande antwoorden.Ja, want mensen gaan graag op reis in het mooie Zottegem.![]()
We zijn destijds de rand rond Gent ontvlucht voor de prijzen van vastgoed, maar de prijzen moeten hier ondertussen niet veel meer onder doen.
Mijn ouderlijk huis staat in Melle en kijk nog regelmatig voor welke prijs huizen daar gaan. Behalve grondprijs zie ik geen opmerkelijke verschillen. Wij betaalden voor een nieuwbouw dezelfde prijs als daar. Enkel is het stuk grond groter en het uitzicht adembenemend. Voor dat laatste alleen al is het half uur extra rijden mij niks teveel.Ik denk dat je de prijzen rond Gent niet meer zo goed volgt. De prijzen in Zottegem nu zijn de prijzen van in Gent vroeger. Maar als je nu moet kopen is Zottegem nog altijd een categorie goedkoper hoor.
Maar mooie streek om te wandelen/fietsen, kant Zwalm/Brakel toch.
Jah dat is ook net het verschil... 300k voor 300m² grond in rand rond Gent versus 300k voor 1000+m² grond in Zottegem. In Gent zijn de prijzen/m² dus véél hoger. Nieuwbouw zelf (als in constructie) zal inderdaad niet veel verschillen per regio.Mijn ouderlijk huis ligt in Melle en kijk nog regelmatig voor welke prijs huizen daar gaan. Behalve grondprijs zie ik geen opmerkelijke verschillen. Wij betaalden voor een nieuwbouw dezelfde prijs als daar. Enkel is het stuk grond groter en het uitzicht adembenemend. Voor dat laatste alleen al is het half uur extra rijden mij niks teveel.