Opmerkelijke huizen te koop

Staan daar wel wat kasten van huizen.
Heel actueel: ik neem er een random villa met privé oprijlaan van 200 meter uit. Blijkt van...een thuisverpleegster te zijn. :laugh:
Vennootschap opgericht in 2018. En dan in 2023 verhuisd van een rijhuis naar daar.

Staan daar wel wat kasten van huizen.
Heel actueel: ik neem er een random villa met privé oprijlaan van 200 meter uit. Blijkt van...een thuisverpleegster te zijn. :laugh:
Vennootschap opgericht in 2018. En dan in 2023 verhuisd van een rijhuis naar daar.
hmmm

hmmm

Daarom dat ik het post.
Voor alle duidelijkheid: het is een andere thuisverpleegster. Schoon domein wel, meer dan 3 hectare…

Het oude huis is afgebrand en beschadigd door een auto of het nieuwe?

Als ik zo kijk met Google waar het staat, gezien het lijkt door dat er landbouw wordt bedreven zou ik eerst willen weten welk gif men spuit en hoe vaak. Als er alleen veeteelt in de omgeving is, zou ik daar niet zo bang voor zijn. De foto op Google maps toont eerder een brute botte doos op een stukje grond. De fotos van de makelaar suggereren nog dat het wat eleganter is.
Het oude huis werd eerst beschadigd door een auto en later deels afgebrand. En nu staat er dus een nieuw houtskelethuis.

Als je de meubels ziet in zijn "leefruimte", dan lijkt mij dat geen sukkelaar te zijn.
Goh... Een IKEA Pax, tafel van de kringloop, ne POANG en een kast van bij de bomma...
Maar wat je zegt zou wel eens goed kunnen zijn. Rap toch maar 2 ruimtes in orde gebracht met verwarming om te kunnen overleven. Als je niet veel nodig hebt volstaat dit wel.

Die meubels kunnen er ook staan om domicilie in orde te kunnen brengen. Omdat je in sommige situaties verplicht bent om je binnen x jaar na aankoop te domiciliëren, vb. sociale lening, of om leegstandbelasting te vermijden, voor bepaalde renovatiepremies... En dan maar dat er gezet om het er 'bewoonbaar' doen uit te zien en op 't gemak verder te renoveren (en het dan toch beu te worden... :laugh:).

ja, en als je kijkt op streetview, dan zag je daar rechts ook een gans oerwoud van struiken/bomen die nu allemaal weg zijn. raar dat ze dat op het dak niet weggedaan hebben.
Ander perceel:
slBfn1I.png

Zal als bouwgrond afzonderlijk verkocht zijn. Ik zie ook nergens in de advertentie (of zelfs op de foto's) dat dat erbij zou horen; het wordt zelfs als halfopen verkocht terwijl het links ervan open is + oppervlakte komt overeen met advertentie ;)

Terug
Bovenaan