Opmerkelijke huizen te koop

Hoe tf kan dat een EPC B zijn.

Ik heb veel meer issues dat men 600.000 euro vraagt voor iets wat een overgrote studio met mezzanine is. Geen extra slaapkamer, geen logies, geen aparte badkamer,...

Je kan vanuit je bed de ander zien kakken.
De "inloopdouche" is gewoon een vierkante ruimte met wat plastiek rond.

Dat ziet er weer zo'n idioot architectenhuis uit.

Als je dit huis gaat bekijken 'speelt er op de achtergrond een exclusieve DJ-set' :laugh: Alsof er werkelijk iémand is die dat een meerwaarde vindt...?

Mooi zo, die dubbele deuren. Maar redelijk debiel als je 1 ervan niet kan openen.
image

De fotograaf heeft weer zijn best gedaan hoor. Ik veronderstel dat wanneer je foto's moet maken van een huis, dat je er 1001 neemt en achteraf rustig een selectie maakt van de beste. Natuurlijk met als doel het huis zo goed mogelijk voor te stellen en de pluspunten in beeld te brengen.
Dusja je kan niet anders dan onderstaande zaken selecteren:
- Kijk, een schuifdeur!
image

- Whatever dit moet voorstellen?
image

Als je dit huis gaat bekijken 'speelt er op de achtergrond een exclusieve DJ-set' :laugh: Alsof er werkelijk iémand is die dat een meerwaarde vindt...?

Om de gehoorigheid van dat oud herenhuis te maskeren denk ik, ik ken die makelaars truken van de foor wel al.

Muren en plafonds van 1918 acher de plaaster, valse wanden of gyproc. EPC net geen C met 195 (200 = C) Dus enkel dubbel HR glas en isolatie in dak boven denk ik.

Dan nog bushalte voor de deur ook. Zo'n stokoude rijhuizen zijn bijna altijd zeer gehoorig. En tis nog eens smal ook, mogen ze hebben van mij voor dat geld. Leuven, Gent of waar dan ook ...

Om de gehoorigheid van dat oud herenhuis te maskeren denk ik, ik ken die makelaars truken van de foor wel al.

Eh, je bent ook wel bedreven in makelaars-lingo als je dat een herenhuis noemt...

Wij hebben nu wel vrienden die in die buurt eerder dit jaar hun huis verkocht hebben en dat was aan een bonkers-prijs. Als ik me niet vergis op 10 jaar ongeveer verdubbeld in waarde, zonder echt grote renovatie ofzo.

Muren en plafonds van 1918 acher de plaaster, valse wanden of gyproc. EPC net geen C met 195 (200 = C) Dus enkel dubbel HR glas en isolatie in dak boven denk ik.

Dan nog bushalte voor de deur ook. Zo'n stokoude rijhuizen zijn bijna altijd zeer gehoorig. En tis nog eens smal ook, mogen ze hebben van mij voor dat geld. Leuven, Gent of waar dan ook ...
Een huis kopen van bijna 700k om daarna door te deur te stappen met elke dag marginalen voor de deur.
Mensen die tegen uw gevel hangen, roken en afval achterlaten.

Wat een droom.

xxtkG8f.jpeg

Eh, je bent ook wel bedreven in makelaars-lingo als je dat een herenhuis noemt...

Wij hebben nu wel vrienden die in die buurt eerder dit jaar hun huis verkocht hebben en dat was aan een bonkers-prijs. Als ik me niet vergis op 10 jaar ongeveer verdubbeld in waarde, zonder echt grote renovatie ofzo.
Tis idd eerder rijhuis, te laag en smal voor een herenhuis.

Voor dat geld had je in 2016-2018 nog een herenhuis in Gent, maar dat was toen. Zal nu ook al snel +30% zijn.
Foto boven toont nog eens hoe smal dat huis is.

En douchen zonder uw bed uit te komen:
image

Grapje natuurlijk, lijkt een lamp te zijn.
Maar in die badkamers ben je wel direct wakker, wat een kleuren :o

Terug
Bovenaan