Mulan
Well-known member
Alleen maar als ik er geen probleem in zie 40km enkel te rijden om mijn dochter op school af te zettenZoekt Mulan niet iets in die regio??![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen maar als ik er geen probleem in zie 40km enkel te rijden om mijn dochter op school af te zettenZoekt Mulan niet iets in die regio??![]()

Das in het begin even doorbijten, maar erna doen ze dat met de fietsAlleen maar als ik er geen probleem in zie 40km enkel te rijden om mijn dochter op school af te zetten![]()

Dat is een typisch Vlaamse 'ik-doe-lekker-mijn-eigen-goesting!' concept. Als mensen het exterieur van hun woonst niet kunnen verprutsen, dan doen ze dat wel met hun interieur.Amai ja, wat is dat nu voor een concept?! Mss zou het beter tot z'n recht komen mochten er meubels staan, maar ik betwijfel het. Ik zie de bedoeling alleszins niet.
Die twee vloeren vloeken echt.
En die mezanine ziet er gebricoleerd uit. Alsof het allemaal ingericht is met restjesmaterialen van de zelfbouwmarkt.
En dan enkel een foto van de gevel beschikbaar. Wauw.Biddit
Bent u op zoek naar een onroerend goed te koop in België? Koop of verkoop Online een goed op Biddit met het advies van uw notaris en in alle vertrouwen : huis, appartement, garage, grond, kantoren, commercieel gebouw of industrie.www.biddit.be
Tja, knokke![]()
En dan enkel een foto van de gevel beschikbaar. Wauw.
Eens opgekocht en opgeknapt verkopen voor het dubbele. Schoon historiekske wel

Ideaal voor iemand van de moderatie.![]()
SOLGT. VILLA RØD - Spennende funkisvilla tegnet av ark. Jone Vistnes. Godkjent utleiedel - Blindvei -
Villa Rød- En meget attraktiv enebolig med en moderne arkitektur. Huset ligger flott til på tuppen av Snorrehaugen. Luftig, solrikt og med flott utsikfinn.no
Zeer rood
![]()
SOLGT. VILLA RØD - Spennende funkisvilla tegnet av ark. Jone Vistnes. Godkjent utleiedel - Blindvei -
Villa Rød- En meget attraktiv enebolig med en moderne arkitektur. Huset ligger flott til på tuppen av Snorrehaugen. Luftig, solrikt og med flott utsikfinn.no
Zeer rood
Het is in elk geval een opmerkelijk huis. Ik denk dat je het van uit de ruimte ook opmerkt![]()
Zeer rood
.Stel u voor dat uwe buur opeens dit neerplopt. Godverdomme contstant tegen zo een rode blok opzienHet is in elk geval een opmerkelijk huis. Ik denk dat je het van uit de ruimte ook opmerkt.
.
Stevig doorgerekend voor 38 vierkante meter. Hoe staat dit in verhouding per vierkante meter tot de rest van Gent?De makelaar die deze prijs oprecht kan uitspreken zonder in de lach te schieten verdient een Oscar. Waanzinnig duur voor een minieme opp.![]()
Tof appartement op uitstekende locatie | Huysewinkel
Dit toffe appartement, met een bewoonbare oppervlakte van 38 m², is gelegen op een uitstekende locatie langs de Visserij. Het appartement werd recent gerenoveerd en beschikt over een lichtrijke leefruimte met open keuken, een badkamer en een apartebit.ly
Pff, overal waar je kijkt binnen baksteen en hout... Als je zoveel geld durft vragen, doe er dan 50k vanaf voor het een beetje moderner te maken. Zelfs tegen het bad zie je die baksteen.Zijn Agences werkelijk dom? Als een woning 6 maanden te koop staat en de verkopers kiezen nadien een andere Agence, waarom dan nog eens de vraagprijs verhogen met 20000?
![]()
Villa te koop , 4 slaapkamers , € 675.000
Unieke villa met traditionele bouw te koop in Oostduinkerke op rustige residentiële ligging. Omvattend: inkom met gastentoilet, ruime living met veel lichtinval, ingerichte keuken. Op de gelijkvloers is er ook een slaapkamer met douche en wc aanwezig. Op de bovenverdieping zijn er 3 slaapkamers...www.immoweb.be
Stevig doorgerekend voor 38 vierkante meter. Hoe staat dit in verhouding per vierkante meter tot de rest van Gent?
Die prijs is toch geschift!De makelaar die deze prijs oprecht kan uitspreken zonder in de lach te schieten verdient een Oscar. Waanzinnig duur voor een minieme opp.![]()
Tof appartement op uitstekende locatie | Huysewinkel
Dit toffe appartement, met een bewoonbare oppervlakte van 38 m², is gelegen op een uitstekende locatie langs de Visserij. Het appartement werd recent gerenoveerd en beschikt over een lichtrijke leefruimte met open keuken, een badkamer en een apartebit.ly
1ne zot met geld is genoeg.Die prijs is toch geschift!
En die uitleg daarbij: "Ideale investering voor uw studerende zoon of dochter".. Toch enkel als ze studeren om chirurg te worden ofzo.