Opmerkelijke huizen te koop

Je auto's kunnen bewonderen vanuit je tuin, waarom niet als de auto's het waard zijn. Wat met een huisbudget van bijna 2 miljoen waarschijnlijk wel het geval is. Maar euh, er zit geen enkele wand tussen die garage en de keuken precies? Leuk, zo staan koken en dan een walm uitlaatgas rond je krijgen wanneer de wederhelft thuiskomt.
Verder zit je dus ook heel de garage mee op te warmen / afkoelen, om dan telkens iemand thuiskomt of vertrekt een windvlaag door het hele huis te krijgen. En de energiekosten zullen sowieso al niet min zijn met al dat glas.

Voor 1.8 miljoen is dit een zeer klein huis toch. Geen enkele ruimte voelt echt ruim aan en 'slechts' 3 slaapkamers is niet vet voor die prijs.
Die zwarte wand is een schuifwand:
PfCMJMp.png

Q95jp7h.png

Dusja, ik stel mij ook vragen bij zo'n opstelling. Zowel qua isolatie/verwarming als geluid; en dit voor zowel die schuifwand als de garagepoort.

Je auto's kunnen bewonderen vanuit je tuin, waarom niet als de auto's het waard zijn.

Mijn vader z'n oude werkgever heeft dat ook gedaan.
Achteraan allemaal glas zodat ze uitkijken op de tuin. En in de tuin een garage met glazen wand zodat em de auto's van zowel in de tuin als van in huis kan bewonderen.

Dieje heeft ondertussen oa een vijftal Ferrari's en 2 Lamborghini's.
Heel toffe mens ook. M'n vader is ondertussen gepensioneerd maar dieje mens laat altijd wel weten wanneer em iets nieuws heeft gekocht zodat ons vader eens kan komen kijken.

Soit, om maar te zeggen dat ik dat nu niet zo'n zot gegeven vind om zoiets te zetten.

Wat ik mij vooral afvraag: Waar zit die 335m² bewoonbare oppervlakte?
Dit lijkt toch veel kleiner? Of rekenen die terras enz. ook mee in de leefruimte?
Ons huis lijkt (los van die garage) niet zoveel kleiner en is "maar" +/- 210m².

Laatst bewerkt:
Gigantische woning voor 1,7 miljoen (met knappe enorme tuin):

En u krijgt nog meer:
- Achtergelegen polyvalente ruimte (ca. 315m²)
- Achtergelegen garage/magazijn met aparte ingang (ca. 611 m²)
- Conciërgewoning (ca. 105m²) boven polyvalente ruimte

En u krijgt nog meer:
Moest ik de Lotto winnen, ik koop het direct. Ik vraag me vooral af wat de jaarlijkse kost van onderhoud van de tuin is, vrees al meer dan de gemiddelde huurprijzen in Vlaanderen...

En u krijgt nog meer:
Ziet er zeker niet verkeerd uit. Je weet trouwens wel dat je het als bedrijf goed doet, als er in alle segmenten van de markt een rugzak van je firma hangt:

c48c2252452943fba9dfe4a1cde2276b.webp

En u krijgt nog meer:

Veel waar voor uw geld inderdaad.
Maar onderhoud het maar eens o_O

Moest ik de Lotto winnen, ik koop het direct. Ik vraag me vooral af wat de jaarlijkse kost van onderhoud van de tuin is, vrees al meer dan de gemiddelde huurprijzen in Vlaanderen...

Gokje: 2 man, 1 dag per week
Zal wel minstens 50k excl. btw zijn op jaarbasis.

En u krijgt nog meer:
102 zonnepanelen 😅

natuurlijk wel. Het werk zit hem vooral in het snoeien van de hagen. Voor de rest toch niet veel speciaals te zien in die tuin?
Ik heb dat een paar jaar gedaan dergelijke tuin onderhouden. Idd snoeiwerk was het meeste.. maar vaak ook onkruid, beplanting vervangen, maaien, sproeien, … altijd wel iets :)

102 zonnepanelen 😅
Daar zal dus wel een bedrijf gevestigd zijn, maar stel dat je dat koopt als particulier, wat moet je dan eigenlijk doen om dat zomaar te mogen gebruiken? Of maakt dat dan niet meer uit? Als je dat zou leggen als particulier, zit je toch met een hele procedure dacht ik.

Terug
Bovenaan