Opmerkelijke huizen te koop

Ik kwam deze tegen (heeft hier misschien al gestaan)

Ik kwam deze tegen (heeft hier misschien al gestaan)

Wie biedt er mee?

Stond eerst een hele tijd te koop voor 5 miljoen euro.
Amai, als je die 2e vergelijkt met de 1e...
Beginprijs voor het bieden ligt een half miljoen hoger dan de vraagprijs van het 1e.
De bewoonbare oppervlakte zou 300m² groter zijn (1178m² begot), maar ik heb geen idee waar die ruimte naartoe is. Aan de foto's te zien is dit wel een ruime woning, maar ik zou het eerder op 400-500m² schatten.
Grond is ook een stuk groter, maar met de 6500m² van de 1e die trouwens veel mooier ingericht is zou ik niet klagen.

Geef mij de 1e maar aub :)

Ik rijd soms langs deze straat en vraag me altijd af waarom je in hemelsnaam zo'n gigantisch uit de hand gelopen "balkon" nodig hebt.
Echt alles is merkwaardig aan dit gebouw; het zwembad, de lift, het balkon, de vijver zo vlak naast de ramen op het terras (doe daar een raam open en je kan er zo in springen).
Elke -onderbelichte- foto doet weer aan iets anders denken. Er zijn zó veel verschillende verklaringen:

• Onslow en Daisy uit Keeping Up Appearences hebben de lotto gewonnen en hier een buitenverblijf gekocht
  • Dit is een drugskot
  • Hier woonde een seriemoordenaar
  • Hier werden louche seksfuiven georganiseerd. Echt, die foto's lijken weggelopen uit een zijspoor dat onderzocht werd in het dossier van de Bende Van Nijvel, daterend van de jaren '90, vlak na de arrestatie van Dutroux. Dat hele gedoe met getuige X1 enzo.
  • Deze afbeeldingen zijn door een hallucinerende AI gegenereerd.

Beste van al is dat dit verkocht wordt door de FOD Financiën, dus hier zijn sowieso louche dingen gebeurd. Finimmoweb, wat een geniale dubbele bodem zit er in die naam verscholen. :laugh:

Ik rijd soms langs deze straat en vraag me altijd af waarom je in hemelsnaam zo'n gigantisch uit de hand gelopen "balkon" nodig hebt.
Echt alles is merkwaardig aan dit gebouw; het zwembad, de lift, het balkon, de vijver zo vlak naast de ramen op het terras (doe daar een raam open en je kan er zo in springen).
Elke -onderbelichte- foto doet weer aan iets anders denken. Er zijn zó veel verschillende verklaringen:

• Onslow en Daisy uit Keeping Up Appearences hebben de lotto gewonnen en hier een buitenverblijf gekocht
  • Dit is een drugskot
  • Hier werden louche seksfuiven georganiseerd. Echt, die foto's lijken weggelopen uit een zijspoor dat onderzocht werd in het dossier van de Bende Van Nijvel, daterend van de jaren '90, vlak na de arrestatie van Dutroux. Dat hele gedoe met getuige X1 enzo.

Beste van al is dat dit verkocht wordt door de FOD Financiën, dus hier zijn sowieso louche dingen gebeurd. Finimmoweb, wat een geniale dubbele bodem. :lol:
:laugh:

Ik wilde zeggen; vast een scheiding maar de Fiod, tja, belastingschuld. En die stellen dit als afschrikrbeeld (het kan ons niet schelen).
Dat enorme balkon, wat nu als de stoutste droom van de vrouw des huizes was het afnemen van een défilé?
Maarja,. Die badkamer op zolder, dat zwembad, gedateerde keuken … Ik zou eerst eens beginnen met een architect er naar laten kijken.. hoe krijg je dit weer in de juiste verhoudingen. De achterkant vind ik wel weer mooi!

• Dit is een drugskot

Beste van al is dat dit verkocht wordt door de FOD Financiën, dus hier zijn sowieso louche dingen gebeurd. Finimmoweb, wat een geniale dubbele bodem zit er in die naam verscholen. :laugh:
Er staat een actief BTW nummer op dat adres, maar ik vind niet veel over de specifieke activiteiten. Wordt ook gelinkt met andere firma's in het Antwerpse die nog als actief staan.

Edit: https://www.gva.be/regio/antwerpen/...schuwt-buitensporig-geweld-niet/54685124.html
Dit nieuwartikel blijkt gelinkt te zijn aan de horecazaak waar het btw nummer dat op dat huis staat als mede-eigenaar in zit.
Ondertussen alweer gesloten: https://www.hln.be/antwerpen/burgem...-blijven-vechtpartijen-plaatsvinden~a5521a27/

Het lijkt er dus op dat je tweede gok er niet ver van zal zitten. :unsure:

Laatst bewerkt:

Geen idee wat ik nu hier van moet vinden.
Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting

Verkocht! Na amper 7 maanden, en nu zouden wij moeten geloven dat het boven de vraagprijs was 🤔

Verkocht! Na amper 7 maanden, en nu zouden wij moeten geloven dat het boven de vraagprijs was 🤔

Man alleen met een (wat ze ons toch wijsmaken) gewoon préeke die een kot heeft van bijna één miljoen. En maar zagen dat de vrt te weinig subsidies krijgt. :oi22:

Man alleen met een (wat ze ons toch wijsmaken) gewoon préeke die een kot heeft van bijna één miljoen. En maar zagen dat de vrt te weinig subsidies krijgt. :oi22:
Die man is dan ook 51.
Wie weet wat heeft die van thuis meegekregen, of welke stevige lening stond er nog open.
Ik weet niet van welk jaar de woning is, maar het niet omdat het nu aan 1M verkocht wordt dat het ook zoveel gekost heeft om te bouwen.

Er staat een actief BTW nummer op dat adres, maar ik vind niet veel over de specifieke activiteiten. Wordt ook gelinkt met andere firma's in het Antwerpse die nog als actief staan.

Edit: https://www.gva.be/regio/antwerpen/...schuwt-buitensporig-geweld-niet/54685124.html
Dit nieuwartikel blijkt gelinkt te zijn aan de horecazaak waar het btw nummer dat op dat huis staat als mede-eigenaar in zit.
Ondertussen alweer gesloten: https://www.hln.be/antwerpen/burgem...-blijven-vechtpartijen-plaatsvinden~a5521a27/

Het lijkt er dus op dat je tweede gok er niet ver van zal zitten. :unsure:

The plot thickens...

Jammer genoeg niet zichtbaar hier. Wat staat er mss?
Plaatselijke roddelrubriek op Schoten. Iemand die vroeg wat er mis mee was. Meeste is flauwekul, maar dit was het interessantste. Klopt dus met wat je zei. Ik heb geen TikTok, maar ben wel benieuwd naar het filmpje.

Deze woning staat op TikTok. Er is iemand daar binnen geweest. Schijnbaar heeft er iemand gewoond die gezocht werd en is vertrokken. Vandaar dat alles er ook nog staat. Deze woning is in beslag genomen denk ik

Veel geld om midden in de drukte te wonen.

Een ringweg passeert op 50m, maar van 500m afstand is er amper geluidswering tussen de tuin en de aanrijroute van de ringweg.
Een verhoogde spoorlijn passeert op 250m. De trein rijdt ook nog eens over een grote brug over een kanaal.

Vrienden wonen in Brecht niet ver van de E19 en spoorlijn Antwerpen-Nederland. Het is er nooit stil. Zelf komen ze uit de stad en hebben daar geen problemen mee. Ik zou dat niet willen.

Veel geld om midden in de drukte te wonen.

Een ringweg passeert op 50m, maar van 500m afstand is er amper geluidswering tussen de tuin en de aanrijroute van de ringweg.
Een verhoogde spoorlijn passeert op 250m. De trein rijdt ook nog eens over een grote brug over een kanaal.

Vrienden wonen in Brecht niet ver van de E19 en spoorlijn Antwerpen-Nederland. Het is er nooit stil. Zelf komen ze uit de stad en hebben daar geen problemen mee. Ik zou dat niet willen.
En in de lent en zomer bovendien best wel wat pleziervaart op de Leie. In die zij-arm weliswaar minder, maar geluid op het water draagt ver..

Terug
Bovenaan