Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kwam deze tegen (heeft hier misschien al gestaan)
![]()
Villa te Schilde - Christie’s International Real Estate Belgium
Oasis of peace, luxury and refinement… In one of the most sought-after avenues of Schilde, on a spacious plot of approximately 6,534 m², adjacent to a large forest area, this exceptional villa is located with a living area of approximately 881 m². The property combines timeless architecture...www.christiesrealestatebelgium.be
Amai, als je die 2e vergelijkt met de 1e...Wie biedt er mee?
Stond eerst een hele tijd te koop voor 5 miljoen euro.

Ik rijd soms langs deze straat en vraag me altijd af waarom je in hemelsnaam zo'n gigantisch uit de hand gelopen "balkon" nodig hebt.
Echt alles is merkwaardig aan dit gebouw; het zwembad, de lift, het balkon, de vijver zo vlak naast de ramen op het terras (doe daar een raam open en je kan er zo in springen).
Elke -onderbelichte- foto doet weer aan iets anders denken. Er zijn zó veel verschillende verklaringen:
- Onslow en Daisy uit Keeping Up Appearences hebben de lotto gewonnen en hier een buitenverblijf gekocht
- Dit is een drugskot
- Hier woonde een seriemoordenaar
- Hier werden louche seksfuiven georganiseerd. Echt, die foto's lijken weggelopen uit een zijspoor dat onderzocht werd in het dossier van de Bende Van Nijvel, daterend van de jaren '90, vlak na de arrestatie van Dutroux. Dat hele gedoe met getuige X1 enzo.
- Deze afbeeldingen zijn door een hallucinerende AI gegenereerd.
Beste van al is dat dit verkocht wordt door de FOD Financiën, dus hier zijn sowieso louche dingen gebeurd. Finimmoweb, wat een geniale dubbele bodem.
![]()
Er staat een actief BTW nummer op dat adres, maar ik vind niet veel over de specifieke activiteiten. Wordt ook gelinkt met andere firma's in het Antwerpse die nog als actief staan.
Ik rijd soms langs deze straat en vraag me altijd af waarom je in hemelsnaam zo'n gigantisch uit de hand gelopen "balkon" nodig hebt.
Echt alles is merkwaardig aan dit gebouw; het zwembad, de lift, het balkon, de vijver zo vlak naast de ramen op het terras (doe daar een raam open en je kan er zo in springen).
Elke -onderbelichte- foto doet weer aan iets anders denken. Er zijn zó veel verschillende verklaringen:
- Onslow en Daisy uit Keeping Up Appearences hebben de lotto gewonnen en hier een buitenverblijf gekocht
- Dit is een drugskot
- Hier woonde een seriemoordenaar
- Hier werden louche seksfuiven georganiseerd. Echt, die foto's lijken weggelopen uit een zijspoor dat onderzocht werd in het dossier van de Bende Van Nijvel, daterend van de jaren '90, vlak na de arrestatie van Dutroux. Dat hele gedoe met getuige X1 enzo.
- Deze afbeeldingen zijn door een hallucinerende AI gegenereerd.
Beste van al is dat dit verkocht wordt door de FOD Financiën, dus hier zijn sowieso louche dingen gebeurd. Finimmoweb, wat een geniale dubbele bodem zit er in die naam verscholen.![]()

Zodat de slecht onderhouden voortuin en semi autokerkhof niet zichbaar is vanuit de slaapkamer?

![]()
Exclusieve bel-etage woning met adembenemend uitzicht | Living Stone
Beleef luxe in deze moderne bel-etage woning met infinity pool en panoramisch uitzicht over de Demervallei. Geniet van een lichtrijke leefruimte, 3 slaapkamers, 2 stijlvolle badkamers en een tuin die perfect is voor zomerse avonden. Rust, privacy en verfijnd design komen hier samen. Interesse...living-stone.be
Geen idee wat ik nu hier van moet vinden.
Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting

Verkocht! Na amper 7 maanden, en nu zouden wij moeten geloven dat het boven de vraagprijs was
![]()
Boven de vraagprijs verkocht: Bart Schols vindt nieuwe eigenaars voor woning in Aarschot
‘De afspraak’-presentator Bart Schols (51) heeft zijn woning in Aarschot verkocht. Dat werd bevestigd aan HLN. Hoeveel de nieuwe eigenaars exact betaald hebben, is niet bekend, maar ze waren bereid om iets meer neer te leggen dan de oorspronkelijke vraagprijs van 995.000 euro.www.hln.be

Die man is dan ook 51.Man alleen met een (wat ze ons toch wijsmaken) gewoon préeke die een kot heeft van bijna één miljoen. En maar zagen dat de vrt te weinig subsidies krijgt.![]()
Er staat een actief BTW nummer op dat adres, maar ik vind niet veel over de specifieke activiteiten. Wordt ook gelinkt met andere firma's in het Antwerpse die nog als actief staan.
Edit: https://www.gva.be/regio/antwerpen/...schuwt-buitensporig-geweld-niet/54685124.html
Dit nieuwartikel blijkt gelinkt te zijn aan de horecazaak waar het btw nummer dat op dat huis staat als mede-eigenaar in zit.
Ondertussen alweer gesloten: https://www.hln.be/antwerpen/burgem...-blijven-vechtpartijen-plaatsvinden~a5521a27/
Het lijkt er dus op dat je tweede gok er niet ver van zal zitten.![]()
Jammer genoeg niet zichtbaar hier. Wat staat er mss?
Plaatselijke roddelrubriek op Schoten. Iemand die vroeg wat er mis mee was. Meeste is flauwekul, maar dit was het interessantste. Klopt dus met wat je zei. Ik heb geen TikTok, maar ben wel benieuwd naar het filmpje.Jammer genoeg niet zichtbaar hier. Wat staat er mss?
Deze woning staat op TikTok. Er is iemand daar binnen geweest. Schijnbaar heeft er iemand gewoond die gezocht werd en is vertrokken. Vandaar dat alles er ook nog staat. Deze woning is in beslag genomen denk ik

Geen vloerverwarming, verder wel zeer ferm.![]()
High-end Leie villa met praktijk op een steenworp van Gent
Doodlopende straat De villa biedt een rustige, groene woonomgeving op een steenworp van Gent. Dankzij de uitstekende bereikbaarheid, nabijheid van…irres.be
Als ik het geld had en niet bang zou zijn dat over x aantal jaar de Leie wel eens in mijn living kon stromen, zou ik het wel weten!![]()
Bizarre keuze inderdaad, nochtans gerenoveerd in '21.Geen vloerverwarming, verder wel zeer ferm.
Mss te weinig opbouwhoogte ofzo?Bizarre keuze inderdaad, nochtans gerenoveerd in '21.
Zal ook nog wel wat geluid van de R4 krijgen..
En in de lent en zomer bovendien best wel wat pleziervaart op de Leie. In die zij-arm weliswaar minder, maar geluid op het water draagt ver..Veel geld om midden in de drukte te wonen.
Een ringweg passeert op 50m, maar van 500m afstand is er amper geluidswering tussen de tuin en de aanrijroute van de ringweg.
Een verhoogde spoorlijn passeert op 250m. De trein rijdt ook nog eens over een grote brug over een kanaal.
Vrienden wonen in Brecht niet ver van de E19 en spoorlijn Antwerpen-Nederland. Het is er nooit stil. Zelf komen ze uit de stad en hebben daar geen problemen mee. Ik zou dat niet willen.