Opmerkelijke huizen te koop

Uiteraard, maar iemand die 750K neerlegt voor een woning gaat waarschijnlijk niet tevreden zijn met een verouderd kot.
Ik denk dat dat een "redelijke" prijs is voor die streek. Lijkt mij 5% teveel ofzo omdat je nog met stookolie zit.

Als je Bonheiden bekijkt:

Groter grond, kleiner oppervlakte, zelfste dorp, ook nog stookolie. Ook 785k

Dit is gerenoveerd. 639k maar halfopen, 1slpk minder en nauwelijks een tuintje. en je kijkt op muren.

Veel groter terrein en beter gerenoveerd maar het is al 900k

Ligt dat nu aan mij of is dat nu enorm goedkoop? Ok, het is een epc-C, dus daar valt nog iets voor te zeggen. Maar verder is dat toch een knap huis voor die prijs?
Lijkt me inderdaad ook wel zeker niet te duur qua prijs. We hebben vlakbij Bonheiden recent iets zeer vergelijkbaar gekocht. EPC-B, een kleine 30 jaar oud, wel iets kleiner woonoppervlak en perceeloppervlak voor iets meer dan 700k euro. Wij zaten uiteindelijk zelfs iets boven de vraagprijs, dus het zou me niet verbazen indien dit ook boven de vraagprijs zou weggaan. Wij zijn ook nog wel van plan om een aantal dingen te moderniseren, maar volledig strippen zoals iemand zegt, totaal niet nodig tenzij je echt te veel geld hebt. Volledig isoleren langs de buitenkant ga je er nooit van z'n leven terug uithalen.
Het huis zelf spreekt mij persoonlijk dan wel echt niet aan, die lange smalle ramen doen me eerder denken aan een kerk dan aan een huis. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Villa van Steve Van den Kerkhof (de ontslagen CEO van Plopsa) staat te koop: https://www.dunimmo.be/detail/te-koop-herenhuis-woning-de-panne/7157830

Wie wil er nu niet onder het toeziend oog van Maja de Bij een bad nemen?
1094684984.JPG

En 's nachts Bumba en Samson tegenkomen in een botsautootje in de traphal:
1094685045.JPG

Als ik dit zie is het het eerste wat ik zou doen de makelaar ontslaan. Dat is toch geen manier van een huis presenteren? Wat een waanzinnig slechte foto's en selectie. En dan 2% of meer fee vragen waarschijnlijk. Niet te geloven.
Fotos lijken idd op beginnersfouten. Tja makelaars je ziet wel zottere kemels als slechte foto's. Hier in de buurt staat een huis te koop met kijkdagen van 2 maand geleden geadverteerd. Ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam maar de job van makelaar zelf moet toch in de absolute top van "overrated" zitten.

Staat te koop via Biddit: https://www.zimmo.be/nl/olen-2250/te-koop/huis/L70XY

Wat is me dat voor iets.
Vergunning van 14.01.2010 en is nooit klaar geraakt.
Gigantsiche woning (waarschijnlijk 3 appt?) op een grond van een zakdoek groot. En nog eens heel onpraktisch in een driehoek.
Wel mooie foto's.
:laugh: Niet eens de moeite gedaan om alle fotos rechtop te zetten.
Verder enkel foto's van de buitenkant + ene van de badkamer waarbij je de helft van het hoofd van de 'fotograaf' ziet in de spiegel, klassewerk.
Altijd een goed teken als men geen foto's van de binnenkant toont natuurlijk :sarcastic:

:laugh: Niet eens de moeite gedaan om alle fotos rechtop te zetten.
Verder enkel foto's van de buitenkant + ene van de badkamer waarbij je de helft van het hoofd van de 'fotograaf' ziet in de spiegel, klassewerk.
Altijd een goed teken als men geen foto's van de binnenkant toont natuurlijk :sarcastic:
idd, en ook die foto van binnen, vol spinnenwebben..
ook het bovenste verdiep, geen enkele ruit erin. Dat zal ook proper zijn... vogels, vocht/regen.

op streetview zie je dat in 2009 dat het dak er nog niet opzat. dus als dat al 15 jaar in weer en wind staat, beloofd dat niet veel voor binnen.

wat wel vreemd is, dat in streetview vanuit de andere straat, er nog een balustrade staat in 2021. maar op de foto's in het zoekertje niet.

Op Biddit voorlopig 0 biedingen:

Wie weet welke geschiedenis er in die jaren is geweest, dat alle kandidaten al hebben afgehaakt.

Staat te koop via Biddit: https://www.zimmo.be/nl/olen-2250/te-koop/huis/L70XY

Wat is me dat voor iets.
Vergunning van 14.01.2010 en is nooit klaar geraakt.
Gigantsiche woning (waarschijnlijk 3 appt?) op een grond van een zakdoek groot. En nog eens heel onpraktisch in een driehoek.

Op Biddit voorlopig 0 biedingen:

Wie weet welke geschiedenis er in die jaren is geweest, dat alle kandidaten al hebben afgehaakt.
Hetzelfde als hierboven met al even prachtige foto's.

Voor de liefhebbers van blokkendozen een pand met 405 m² bewoonbaar voor een miljoentje:

Dit is toch extreem gesloten, zelfs voor strakke woningen:
E2638845762285399005_229689BXL.jpg

Voor de liefhebbers van blokkendozen een pand met 405 m² bewoonbaar voor een miljoentje:

De blokkendoos woning, de fermette van de jaren 2020!

erg knappe woning. Alleen die tuinaannemer die de borders heeft aangelegd zonder kantopsluiting zou lijfstraffen moeten krijgen.

De kinderen kunnen gezellig spelen in de speelhoek op foto 21 terwijl de ouders gezellig keuvelen in de zithoek op foto 19. Daarna nemen ze collectief een overdosis strychnine tot zich.

Terug
Bovenaan