Opmerkelijke huizen te koop

Ook wel speciaal:

De eigenaar wil nog maximum 5 jaar blijven wonen (aan een marktconforme huurprijs).

Dus nu kopen, en pas binnen max 5 jaar verhuizen?

Een kleine vluchtheuvel te midden van overstromingsgebied:
kZYYPCC.png

Wel tof met een homarium in de keuken.

huis-in-zoutleeuw-123524-1600-900-100.jpg

En altijd een 42inch zicht op uw omgeving (dan zie je het stijgende water tijdig komen).

huis-in-zoutleeuw-123519-1600-900-100.jpg

Ik vind de tuin leuker dan de woning zelf.

Deze vind ik bizar, staat 2x hetzelfde huis te koop (vlak naast mekaar):

Als je zoveel geld hebt, bouw je toch zelf iets? Snap niet dat je zoiets bouwt met als doel te verkopen.

Je krijgt een idee van een fabriekshal bij het zien dat het leeg staat.
Bouwen is een heel gedoe en als je er geen ervaring mee hebt. Je kan er niet vanuit gaan dat de bouwregels worden gevolgd als er geen controle is. Daarom loopt zoiets als snel enorm in de papieren, lijkt mij.

Ik vind de tuin leuker dan de woning zelf.
Die keuken heeft wel iets, plus nog enkele authentieke elementen in het huis. Veel geld desondanks.
Ze proberen het nu apart te verkopen, regio 1mio voor de woning en 1.5 voor de commerciële ruimtes.

Zoveel budget om zo'n kot te bouwen maar alsnog kiezen voor een standaard grijze tegel. Niet te geloven

Zoveel budget om zo'n kot te bouwen maar alsnog kiezen voor een standaard grijze tegel. Niet te geloven
En dan is er den kinxton, die twijfelt of hij zijn hele leven in België moet opgeven om ergens zo eenvoudig en betaalbaar mogelijk te gaan wonen. Hij wil alle overbodige luxe achter zich laten en eindelijk genieten van het echte 'leven' door meer te reizen.

Straf want rijd er bijna dagelijks voor en toont niet zo groot als op foto.

Die hun kunstwerken en zeker dat paard ziet ge van op straat staan.
die tv op de grond, wat voor armoezaaiers zijn dat.

85 tv's in die woning en ze hangen alllemaal op de verkeerde kijkhoogte :p

Ik ook. Alleen begrijp ik niet waarom er op zolder alsnog een wastafel (of is hert een aanrecht) hebt,.
Zou je niet wat steen kunnen opofferen voor meer tuin? Alleen als je geen auto hebt, denk ik.. want parkeren moet wel in de tuin,. Het lijkt er niet op dat je kan parkeren in de omgeving.

Ik ook. Alleen begrijp ik niet waarom er op zolder alsnog een wastafel (of is hert een aanrecht) hebt,.
Zou je niet wat steen kunnen opofferen voor meer tuin? Alleen als je geen auto hebt, denk ik.. want parkeren moet wel in de tuin,. Het lijkt er niet op dat je kan parkeren in de omgeving.
Die tuin zou ik idd ook veel groener maken, maar als je in zo'n huis woont, heb je niet het type auto dat je 's nachts op straat parkeert denk ik.

Die wastafel die je daar boven ziet is iets wat je in veel van die grote huizen tegenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk het waskot, maar de machines zijn nu al weggehaald. Die planken boven de wastafel staan dan normaliter vol met wasproducten en je linnen. De wasmachine/droogkast waarschijnlijk rechts achter die hoek. In die kasten er achter zit dan de technische ruimte en zo heb je eigenlijk vrij efficiënt een langwerpige ruimte gevuld die anders gewoon een nutteloze hall zou zijn.

Die tuin zou ik idd ook veel groener maken, maar als je in zo'n huis woont, heb je niet het type auto dat je 's nachts op straat parkeert denk ik.

Die wastafel die je daar boven ziet is iets wat je in veel van die grote huizen tegenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk het waskot, maar de machines zijn nu al weggehaald. Die planken boven de wastafel staan dan normaliter vol met wasproducten en je linnen. De wasmachine/droogkast waarschijnlijk rechts achter die hoek. In die kasten er achter zit dan de technische ruimte en zo heb je eigenlijk vrij efficiënt een langwerpige ruimte gevuld die anders gewoon een nutteloze hall zou zijn.

Dat is wel logisch, ja. De ruimte met trap die leidt naar deze wasruimte.. waar is die dan voor?
Het lastige is dat ik de layout van het huis niet goed volg adh van de genomen foto’s. Twee patios, beetje overdreven (nouja, tenzij één, de kleine, in de ochtend gebruikt kan worden om ‘s ochtends al in het zonnetje je koffie te drinken. Dat zou voor mij wel een meerwaarde zijn.)
Op de overzichtfoto doet doet wat krap aan.. Vlonder weg en een stukje meer tuin met een zitje, zou fijner zijn.

Tja die auto… pffff… ik weet niet of ik daar zo last van zou hebben met een volkswagen kever cabrio. Wat denk jij? Hoe zit dat met jouw auto?

Terug
Bovenaan