Straf want rijd er bijna dagelijks voor en toont niet zo groot als op foto.
Die hun kunstwerken en zeker dat paard ziet ge van op straat staan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook wel speciaal:
De eigenaar wil nog maximum 5 jaar blijven wonen (aan een marktconforme huurprijs).
Dus nu kopen, en pas binnen max 5 jaar verhuizen?

Ik kwam net hetzelfde posten
Kan ook eerder als hij iets vindt naar zijn goesting![]()
Een kleine vluchtheuvel te midden van overstromingsgebied:
![]()
Voor zelfstandigen die veel ruimte nodig hebben:
Deze vind ik bizar, staat 2x hetzelfde huis te koop (vlak naast mekaar):
Als je zoveel geld hebt, bouw je toch zelf iets? Snap niet dat je zoiets bouwt met als doel te verkopen.
Die keuken heeft wel iets, plus nog enkele authentieke elementen in het huis. Veel geld desondanks.Ik vind de tuin leuker dan de woning zelf.
"De eigenaar wil nog maximum 5 jaar blijven wonen (aan een marktconforme huurprijs)."
En dan is er den kinxton, die twijfelt of hij zijn hele leven in België moet opgeven om ergens zo eenvoudig en betaalbaar mogelijk te gaan wonen. Hij wil alle overbodige luxe achter zich laten en eindelijk genieten van het echte 'leven' door meer te reizen.Zoveel budget om zo'n kot te bouwen maar alsnog kiezen voor een standaard grijze tegel. Niet te geloven
die tv op de grond, wat voor armoezaaiers zijn dat.Straf want rijd er bijna dagelijks voor en toont niet zo groot als op foto.
Die hun kunstwerken en zeker dat paard ziet ge van op straat staan.

Ik woon er in de buurt en wandel of jog er veel voorbij. Was vroeger een fabriek waar nu sinds lange tijd 10 tal woningen zijn, volgens mij ook appartementen. Zeer knappe uitzichten daar. De prijs is er ook wel naar maar dzn krijg je ook wel wat in het prachtige Lier ;-).
Prachtig domein zo te zien. Gated community. Zijn er zo nog in België?
De buitenkant is niet 100% mijn stijl, maar het heeft wel iets, maar dat interieur vind ik zalig.
Just jammer dat er bij zo'n huis quasi niets van tuin is.
Die tuin zou ik idd ook veel groener maken, maar als je in zo'n huis woont, heb je niet het type auto dat je 's nachts op straat parkeert denk ik.Ik ook. Alleen begrijp ik niet waarom er op zolder alsnog een wastafel (of is hert een aanrecht) hebt,.
Zou je niet wat steen kunnen opofferen voor meer tuin? Alleen als je geen auto hebt, denk ik.. want parkeren moet wel in de tuin,. Het lijkt er niet op dat je kan parkeren in de omgeving.
Die tuin zou ik idd ook veel groener maken, maar als je in zo'n huis woont, heb je niet het type auto dat je 's nachts op straat parkeert denk ik.
Die wastafel die je daar boven ziet is iets wat je in veel van die grote huizen tegenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk het waskot, maar de machines zijn nu al weggehaald. Die planken boven de wastafel staan dan normaliter vol met wasproducten en je linnen. De wasmachine/droogkast waarschijnlijk rechts achter die hoek. In die kasten er achter zit dan de technische ruimte en zo heb je eigenlijk vrij efficiënt een langwerpige ruimte gevuld die anders gewoon een nutteloze hall zou zijn.