Opmerkelijke huizen te koop

Makelaars kunnen het toch altijd zo mooi verwoorden.
Dit lijkt me idd een ideale starterswoning :unsure: .
Zelfs al breek je dat af, je krijgt daar toch nooit een huis op met iet of wat handige afmetingen :tongue:
Een ruime slaapkamer :rofl: staat daar een bed in dat bijna letterlijk van de linker tot aan de rechter gevel loopt :rofl:Waarschijnlijk eentje van 2m ook, zet daar een bed van 2m20 en je kan waarschijnlijk gewoon helemaal niet meer door.

Is wel een héél vreemd huis, de binnenbreedte lijkt echt maar 2,5m te zijn. Achteraan in de tuin heb je dan wél weer wat meer ruimte in de breedte. Afhankelijk van wat je mag kwa bouwvoorschriften kan je daar wel iéts mee doen I guess maar je zal héél creatief moeten zijn.

EDIT: moest dit nu nog in Gent of Leuven liggen dan zou dat wel weg geraken (en wrs zelfs voor veel meer geld), maar in Koekelare begot.

Toch wel veel commentaar hier altijd op van die strakke rechthoekige woningen.
Wat is dan jullie stijl? Het zogenaamde 'landelijk' met staldeuren en massief houten keuken en een eiken trap?
Ben eens benieuwd.
Als je al niet kan toegeven dat die woning gewoon klasse A+ afwerking is...

Vind dat eerste miljoenenhuis veel meer z'n geld waard dan het BANG huis. Perceel is idd te klein voor de woning.
Als ik loco mocht gaan?

:love:

Zelfs al breek je dat af, je krijgt daar toch nooit een huis op met iet of wat handige afmetingen :tongue:

Assenbak en blik bier zijn ok nog aanwezig in de woonkamer.
Sfeer en gezelligheid: 10/10!

Wat is dan jullie stijl? Het zogenaamde 'landelijk' met staldeuren en massief houten keuken en een eiken trap?
Ben eens benieuwd.

Vind dat eerste miljoenenhuis veel meer z'n geld waard dan het BANG huis. Perceel is idd te klein voor de woning.
Ik vind het vooral vreemd dat er veel mensen niet kunnen inzien dat smaken verschillen.

Dit is eigenlijk al één van de mooiste huizen die ik hier heb zien passeren. En i.t.t. de bunkers die iedereen hier zo mooi vind, lijkt het ook nog eens schappelijk van prijs. Wel heel veel onderhoud aan als je die hoge ramen bekijkt.
I agree, prachtig huis, zeker voor die prijs.

Wat ik wel nooit begrijp is, waarom zou je in België een zwembad hebben. 300 dagen per jaar te nat en/of te koud, en meer werk/kosten dan dat je er plezier aan hebt. Geef mij dan maar veel liever een jacuzzi en een sauna op een dakterras.
Hangt van persoon tot persoon af, ik zou er bijna elke dag inzitten :-) Ik ga nu altijd naar publieke zwembaden en dat is echt irritant/vuil bij momenten. Een privézwembad zou mij heel wat tijd, irritatie en moeite besparen.

Ge zou daar nog iets van kunnen maken. Starterswoning voor single of dergelijke. Inspiratie direct opdoen in japan waar je toch wel pareltjes hebt op een zakdoek groot.
https://humble-homes.com/3-meter-wide-house-tokyo-saboarch/
https://newatlas.com/imai-house-katsutoshi-sasaki-associates/31425/

Maar inderdaad. Zoiets werkt in een grootstad maar niet in koekelare.

Is wel een héél vreemd huis, de binnenbreedte lijkt echt maar 2,5m te zijn. Achteraan in de tuin heb je dan wél weer wat meer ruimte in de breedte. Afhankelijk van wat je mag kwa bouwvoorschriften kan je daar wel iéts mee doen I guess maar je zal héél creatief moeten zijn.

Een echte tussenwoning.

Wat ik wel nooit begrijp is, waarom zou je in België een zwembad hebben. 300 dagen per jaar te nat en/of te koud, en meer werk/kosten dan dat je er plezier aan hebt. Geef mij dan maar veel liever een jacuzzi en een sauna op een dakterras.
Koude dagen los je op door je zwembad te verwarmen.
En de regen valt best mee: https://www.frankdeboosere.be/vragen/vraag177.php

Maar ja, als je als een god in Griekenland wil bakken aan de pool, moet je in België geen zwembad zetten.
Ik wil er wel eentje als home fitness toestel. Niet met stromingsgenerator ofzo, een rekkertje zal ook wel goed zijn.
Probleem met veel of alle opzetzwembaden is dat hun diepte zo net niet is om "baantjes" te trekken...

Ben eens benieuwd.

Mijn stijl? Quasi alles liever dan die vierkante betonblokken waar de 'kleuren' beperkt zijn tot 50 tinten grijs, en waar zowel binnen als buiten alles zo vlak mogelijk moet zijn met elk mogelijk detail verborgen / weggewerkt tot op het niveau dat je amper ziet waar je muur eindigt en je keukenkast begint, en je wat als een debiel tegen de kastdeuren moet aftasten / duwen om te ontdekken hoe je ze open doet want een klink of handvat is uit den boze.
Enorm zielloos vind ik het. Maar ja, dat is mijn smaak maar he. Ieder zijn goesting.

Geef mij maar een Zwitserse Chalet, een Tudor, cottage, Bavarian, Queen Anne, ... keuze genoeg in stijlen - in theorie, want ja je vind deze natuurlijk amper in België. Maar ook in de meer typisch Belgische stijlen (geen idee hoe ze noemen) is er keuze genoeg dat mijn voorkeur heeft boven die bunkers.

Als ik loco mocht gaan?

:love:
Liever dit dan zo'n moderne betonblok, maar dit is jouw droomhuis als je loco mocht gaan? Smaken verschillen :crazy: Dit schreeuwt jaren '70, neen bedankt.

Mijn stijl? Quasi alles liever dan die vierkante betonblokken waar de 'kleuren' beperkt zijn tot 50 tinten grijs, en waar zowel binnen als buiten alles zo vlak mogelijk moet zijn met elk mogelijk detail verborgen / weggewerkt tot op het niveau dat je amper ziet waar je muur eindigt en je keukenkast begint, en je wat als een debiel tegen de kastdeuren moet aftasten / duwen om te ontdekken hoe je ze open doet want een klink of handvat is uit den boze.
Enorm zielloos vind ik het. Maar ja, dat is mijn smaak maar he. Ieder zijn goesting.

Geef mij maar een Zwitserse Chalet, een Tudor, cottage, Bavarian, Queen Anne, ... keuze genoeg in stijlen - in theorie, want ja je vind deze natuurlijk amper in België. Maar ook in de meer typisch Belgische stijlen (geen idee hoe ze noemen) is er keuze genoeg dat mijn voorkeur heeft boven die bunkers.

Liever dit dan zo'n moderne betonblok, maar dit is jouw droomhuis als je loco mocht gaan? Smaken verschillen :crazy: Dit schreeuwt jaren '70, neen bedankt.
Ja ik hou van die stijl :)

Weinig speciaals aan het huis zelf. Maar de kwaliteit van die foto's :laugh:
Je verkoopt iets van 600k, geen random stoel op 2dehands

Met een heel goedkope smartphone -_-

Wij hebben ook zelf de foto’s gemaakt, maar hier wel een beetje tijd voor uitgetrokken, met een fatsoenlijk toestel, gewacht op een mooie zonnige dag etc…

Ik snap niet dat je net datgene dat mensen moet overtuigen om te komen bezichtigen zo laks aanpakt.

Weinig speciaals aan het huis zelf. Maar de kwaliteit van die foto's :laugh:
Je verkoopt iets van 600k, geen random stoel op 2dehands
Ge kunt nu geen camera met groothoeklens etc hebben maar deze foto slaagt toch alles vind ik. Doe letterlijk een halve stap naar links en die paal rechts op de foto staat er niet meer op... je kan misschien ook meer van de garage trekken dan een halve foto haag...
2425457__LARGE.jpg

Als dit is wat je maar kan, geef dan idd 3% aan een immokantoor, dat betaald zichzelf terug.

Ge kunt nu geen camera met groothoeklens etc hebben maar deze foto slaagt toch alles vind ik. Doe letterlijk een halve stap naar links en die paal rechts op de foto staat er niet meer op... je kan misschien ook meer van de garage trekken dan een halve foto haag...
2425457__LARGE.jpg

Als dit is wat je maar kan, geef dan idd 3% aan een immokantoor, dat betaald zichzelf terug.
En de poort niet even dicht doen voor de rommel.
Die schupjes niet uit het zicht zetten.

Iets vertelt mij dat het huis veel zaken heeft die dringend vervangen/hersteld moeten worden maar waar ze geen zin in hebben.

Een rechte, vierkante, blokwoning hoeft niet vreselijk te zijn. Er zijn er wel veel vreselijk en fantasieloos of zelfs fantasiedodend. In sommigen wil je niet dood gevonden worden. Hoeft niet. Heb je ooit het Rietveldhuis bezocht? Ik vond dat toch wel heel inspirerend.
Het is jammer dat in men in Belgie geen schoonheidscommissie heeft. Soms is dat ook echt wel te zien.

Met een heel goedkope smartphone -_-

Wij hebben ook zelf de foto’s gemaakt, maar hier wel een beetje tijd voor uitgetrokken, met een fatsoenlijk toestel, gewacht op een mooie zonnige dag etc…

Ik snap niet dat je net datgene dat mensen moet overtuigen om te komen bezichtigen zo laks aanpakt.

En ofwel een scheve smartphone, of een scheve fotograaf... Zelfs met de goedkoopste smartphone kan je nog altijd foto's recht nemen of ze achteraf op 5 seconden recht zetten :p

Terug
Bovenaan