Au79
Well-known member
Betaalt dan toch niet zo slecht precies de VRT i.t.t. wat ze ons willen doen geloven.Is blijkbaar het huis van Bart Schols.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250124_93834143
Vind het wel overpriced voor Aarschot of all places
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betaalt dan toch niet zo slecht precies de VRT i.t.t. wat ze ons willen doen geloven.Is blijkbaar het huis van Bart Schols.
De corruptie druipt idd. gewoon van dit project af. Is een heel schandaal rond geweest maar allemaal gekoeld zonder veel blazen. Idem met Koksijde, Middelkerke.Vraag eens aan de buurtbewoners van die Heldentoren hoe geweldig het is.
Ik kan je de Pano-reportage alleen maar aanraden.
![]()
Pano: Knokke(n) om vastgoed | VRT
Woensdag 29 november om 21.30 uur op VRT 1 en in de app van VRT NWS Knokke - Heist, sinds jaar en dag Vlaanderens meest mondaine gemeente. Maar vandaag is het niet al goud wat blinkt.www.vrt.be
Dat huis is van 2008, toen de EPB-regels nog niet zo streng waren, en architecten nog met veel zotternijen wegkwamen. Toch wel een vreemd huis. Een bewoonbare oppervlakte van 400m² en toch maar 3 slaapkamers. Dit had zoveel meer potentieel met die zolder...Deze wint ook de prijs voor asymmetrie:
Dat huis is in 2014 al gezet en er staat een vennootschap op dat adres (zoals vaak bij BV's). De clichés kloppen weer eigenlijk: links lullen en rechts zakken vullen. Mekkeren over het klimaat, en dan een vrijstaande decadente woning zetten met zwembad in een lintbebouwing op het platteland. @mac-bc aan de kassa gevraagd!Betaalt dan toch niet zo slecht precies de VRT i.t.t. wat ze ons willen doen geloven.
Is blijkbaar het huis van Bart Schols.
Rijk getrouwdBetaalt dan toch niet zo slecht precies de VRT i.t.t. wat ze ons willen doen geloven.
Vind het wel overpriced voor Aarschot of all places
Inloopdouche?Dit pand lijkt deels onafgewerkt:
Of je moet fan zijn van deze industriële visie geaccentueerd door een zak van de Action:
![]()
Wat de functie is van de L-gang achter de betonwand is me een raadsel.
Bouwjaar 2022, dus drie jaar oud. Ze zouden het beter eerst helemaal afwerken vooraleer te verkopen, want dit schrikt toch wel af.Dit pand lijkt deels onafgewerkt:
Of je moet fan zijn van deze industriële visie geaccentueerd door een zak van de Action:
![]()
Wat de functie is van de L-gang achter de betonwand is me een raadsel.
Wij hebben ook enkel op 2/3 kanten screens en geen gordijnen of iets.In de slaapkamers geen gordijnen of rolluiken. Ik vind dat altijd zo vreemd... in de zomer kan je dan toch niet slapen.
Deze wint ook de prijs voor asymmetrie:
"Leefkeuken 2.0"Hebben die nu echt een een stuk glazen vloer in de badkamer gestoken? Zodat de madam haar rustig kan afdrogen terwijl de vent beneden in de keuken zich zit af te rukken of wat is de bedoeling? "Deze halfopen bebouwing heeft het allemaal"
Wat een verkwisting van ruimte ook in die badkamer.
![]()
![]()
Ge moet er maar opkomen...Inloopdouche ok, maar dit lijkt toegangekijk te zijn langs 2 kanten. Waarom zou je dat in godsnaam doen? Verspilling van ruimte, meer opkuiswerk + meer tocht terwijl je staat te douchen.InloopdoucheDoorloopdouche?
Zo een inloopdouche die je langs 2 kanten kan inlopen is wel vrij courant bij het hogere segment in combinatie met zo een halfmuur waar een bad voor staat.Inloopdouche ok, maar dit lijkt toegangekijk te zijn langs 2 kanten. Waarom zou je dat in godsnaam doen? Verspilling van ruimte, meer opkuiswerk + meer tocht terwijl je staat te douchen.
Verder i.v.m. dat huis: wat is dat toch met die miserabele afmetingen van ramen tegenwoordig?
Beneden een gigantisch groot raam in de living. Ok, zeer mooi.
Maar wat ze beneden extra uitgaven aan grote ramen hebben ze boven gecompenseerd.
In het kantoor een raam onder het motto: 'naar buiten kijken mag, maar enkel als je zit'
![]()
Om dan in deze kamer, ik veronderstel voor de kindjes, het omgekeerde motto te volgen:
'Naar buiten kijken mag, maar enkel als je groot genoeg bent en dan enkel als je rechtstaat'
![]()
Inloopdouche ok, maar dit lijkt toegangekijk te zijn langs 2 kanten. Waarom zou je dat in godsnaam doen? Verspilling van ruimte, meer opkuiswerk + meer tocht terwijl je staat te douchen.
Verder i.v.m. dat huis: wat is dat toch met die miserabele afmetingen van ramen tegenwoordig?
Beneden een gigantisch groot raam in de living. Ok, zeer mooi.
Maar wat ze beneden extra uitgaven aan grote ramen hebben ze boven gecompenseerd.
In het kantoor een raam onder het motto: 'naar buiten kijken mag, maar enkel als je zit'
![]()
Om dan in deze kamer, ik veronderstel voor de kindjes, het omgekeerde motto te volgen:
'Naar buiten kijken mag, maar enkel als je groot genoeg bent en dan enkel als je rechtstaat'
![]()
![]()
Exclusieve bel-etage woning met adembenemend uitzicht | Living Stone
Beleef luxe in deze moderne bel-etage woning met infinity pool en panoramisch uitzicht over de Demervallei. Geniet van een lichtrijke leefruimte, 3 slaapkamers, 2 stijlvolle badkamers en een tuin die perfect is voor zomerse avonden. Rust, privacy en verfijnd design komen hier samen. Interesse...living-stone.be
Geen idee wat ik nu hier van moet vinden.
Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting
Huis is eigenlijk geschat aan 800K maar de verkoper wou per se 1M EUR afficheren. Denk dat Livingstone het omwille van de publiciteit toch heeft aangedurfd om veel te hoog te afficherenIk vind dat wel geslaagd eigenlijk. Dat uitzicht
Interieur zou ik wel helemaal anders aanpakken.
Wel veel geld voor weinig grond + Aarschot...

Dat huis is in 2014 al gezet en er staat een vennootschap op dat adres (zoals vaak bij BV's). De clichés kloppen weer eigenlijk: links lullen en rechts zakken vullen. Mekkeren over het klimaat, en dan een vrijstaande decadente woning zetten met zwembad in een lintbebouwing op het platteland. @mac-bc aan de kassa gevraagd!