Wallfish
Member
Wa is me da![]()
Exclusieve bel-etage woning met adembenemend uitzicht | Living Stone
Beleef luxe in deze moderne bel-etage woning met infinity pool en panoramisch uitzicht over de Demervallei. Geniet van een lichtrijke leefruimte, 3 slaapkamers, 2 stijlvolle badkamers en een tuin die perfect is voor zomerse avonden. Rust, privacy en verfijnd design komen hier samen. Interesse...living-stone.be
Geen idee wat ik nu hier van moet vinden.
Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting

Is dit een project van de overheid, om de bevolking voor te bereiden op een inval van de rus?
Allee, ieder zijn goesting zeker. Maar dan alles zo open, precies geen enkele deur te bekennen, ook niet naar de WC? Dus iedereen in het huis kan horen/rieken wat daar aan het gebeuren is? Neen danku.
Speciaal geval. In de juiste buurt van een stad kan dit zeker passen, maar aan de achtergronden te zien toch zeker niet daar.Eerder een opmerkelijk project: https://hoostknokkeheist.be/aanbod
Wij zijn hier nu de liften aan het plaatsen en ben toch wel benieuwd om dit gebouw te zien als het volledig klaar is.
Zal wel de eyecatcher van de buurt worden.
Dit gebouw lijkt ook 3x zo hoog te zijn als de rest in de buurt?