Opmerkelijke huizen te koop

Geen idee wat ik nu hier van moet vinden.
Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting
Wa is me da :puke::puke:
Is dit een project van de overheid, om de bevolking voor te bereiden op een inval van de rus?
Allee, ieder zijn goesting zeker. Maar dan alles zo open, precies geen enkele deur te bekennen, ook niet naar de WC? Dus iedereen in het huis kan horen/rieken wat daar aan het gebeuren is? Neen danku.

Eerder een opmerkelijk project: https://hoostknokkeheist.be/aanbod
Wij zijn hier nu de liften aan het plaatsen en ben toch wel benieuwd om dit gebouw te zien als het volledig klaar is.
Zal wel de eyecatcher van de buurt worden.
Speciaal geval. In de juiste buurt van een stad kan dit zeker passen, maar aan de achtergronden te zien toch zeker niet daar.
Dit gebouw lijkt ook 3x zo hoog te zijn als de rest in de buurt?

Ik ben er ook absoluut geen fan van. Precies een parkeergarage waar ze een woning van hebben gemaakt.

Hoe zielloos kan een slaapkamer er uit zien?

image

Dat heeft potentieel, en de stijl vind ik zeker iets hebben, maar wat is me dat met die inrichting
Is blijkbaar het huis van Bart Schols.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250124_93834143

Speciaal geval. In de juiste buurt van een stad kan dit zeker passen, maar aan de achtergronden te zien toch zeker niet daar.
Dit gebouw lijkt ook 3x zo hoog te zijn als de rest in de buurt?

Dan hebt ge de Heldentoren nog niet gezien in Heist, op ne kilometer of 2 van dat kleurrijk gebouw.

Gigantisch gebouw vlak voor apparementen.

IMG_2611.jpeg

Dan hebt ge de Heldentoren nog niet gezien in Heist, op ne kilometer of 2 van dat kleurrijk gebouw.

Bekijk bijlage 37470
Die vanboven met hun dubbele hoogte in glas moeten wel een enorm uitzicht hebben.

Is dat een render of is het echt al zo ver klaar? Afgelopen zomer nog daargeweesg en toen waren ze de ramen nog aan het plaatsen.

Ik vind deze gebouwen echt geweldig. Net zoals de Sky Towers in Oostende. Prachtig staaltje constructiewerk.
Het is tijd dat we van die lelijke oude appartementsblokken af geraken en plaats maken voor deze nieuwe pracht exemplaren.

Ik vind deze gebouwen echt geweldig. Net zoals de Sky Towers in Oostende. Prachtig staaltje constructiewerk.
Het is tijd dat we van die lelijke oude appartementsblokken af geraken en plaats maken voor deze nieuwe pracht exemplaren.
Vraag eens aan de buurtbewoners van die Heldentoren hoe geweldig het is.
Ik kan je de Pano-reportage alleen maar aanraden.

Die vanboven met hun dubbele hoogte in glas moeten wel een enorm uitzicht hebben.

Is dat een render of is het echt al zo ver klaar? Afgelopen zomer nog daargeweesg en toen waren ze de ramen nog aan het plaatsen.

Is volledig af (langs buiten)

Binnenkant geen idee, op het glv is er alleszins al een restaurant en het kleinere gebouw ernaast de viswinkel.

Daar zorgt de wind wel voor, tussen Heldentoren en die appartementen daar achter is soms zodanig harde wind dat dat de ruiten daar spontaan barsten.

Serieus trekgat daar.

Daar zorgt de wind wel voor, tussen Heldentoren en die appartementen daar achter is soms zodanig harde wind dat dat de ruiten daar spontaan barsten.

Serieus trekgat daar.
Rond Hoost barsten de huizen... Parkeerplaatsen verdwenen waar de markt werd gehouden.

Vraag eens aan de buurtbewoners van die Heldentoren hoe geweldig het is.
Ik kan je de Pano-reportage alleen maar aanraden.
Er zullen altijd tegenstanders zijn. Je kan niet goed doen voor iedereen.

Ik ben er ook absoluut geen fan van. Precies een parkeergarage waar ze een woning van hebben gemaakt.

Hoe zielloos kan een slaapkamer er uit zien?

image
Dat lijkt mij vooral gewoon een kamer te zijn die niet gebruikt is. en ik vermoed dat die niet veel gasten over de vloer kreeg die er bleven slapen.
Het is een aparte stijl, ik zou het zo ook niet doen. Vooral overal die TL-armaturen, dat vind ik nu eens zo goedkoop :x

Terug
Bovenaan