Opmerkelijke huizen te koop

Precies geen fans van deuren:
Heel slecht stuk grond ook imo. Een miniatuur achtertuin en dan een groot stuk gras tegen de baan.

Wie wil wonen in de zogenaamde Miljardairssquare in Brussel kan al na "amper" 5 miljoen een pand aanschaffen met in de kelder een zwembad:

4f8aa670dff44cb6b6391a82586d9f76.jpg

Lijkt mij een hel om dat gebouw constant te onderhouden, alleen al het constant moeten snoeien van de gevel om te zorgen dat uw ramen niet dichtgroeien.
Iets zegt me dat de huidige en toekomstige eigenaars dit niet zelf doen ;)

Maar als ik deze week de euro millions win, is die klimop het eerste dat buiten vliegt :D

Precies geen fans van deuren:

Die WC onder de trap zonder deur is er toch echt over? Ze kunnen je nog nét niet vanop straat zien zitten en aan de andere kant zit je op een paar meter van de eettafel :poop:

Dat klinkt al iets logischer. Door die kinderstickers op 1 van de slaapkamers dacht ik dat er al in gewoond was/werd maar met bouwjaar 2024 kan het idd goed zijn dat de deuren nog ontbreken.
Ik ben in mijn woning gaan wonen zonder deuren.
Omdat ik geopteerd had om de schilderdeuren (die ik nog zelf mocht schilderen) ter waarde van 3000€ uit het contract te gooien. En heb dan zelf gezocht en gelakte deuren laten plaatsen in eigen beheer voor 3500€.

Maar de dagkanten zijn wel overal mee geplakt.
Wat men meestal toch niet doet als er nog deuren in moeten.
Ja. Al lijkt het naar de badkamer en ik dacht ook het toilet niet het geval te zijn. Ofwel is die dagkant maar voorzien aan 1 zijde wat dan ook niet logisch is.

Al zou je dat voor een stuk nog kunnen opvangen met een "gordijn". Heeft ook voordelen voor de robotstofzuiger.

Idd, ik denk niet dat het hier nog de bedoeling was deuren te plaatsen.

Dit lijkt me meer een woning voor iemand zorgbehoevend, in een rolstoel, te zijn. Zeker ook gezien de openingen overal zeer breed zijn, idem voor de gangen, de vrije ruimte in de berging, de brede ruimte tussen bv eiland en aanrecht in de keuken, en ook de ovens die vrij laag staan.

Alleen, er lijkt geen slaapkamer op het gelijkvloers te zijn noch een lift. Tenzij die laatste nog moest geplaatst worden, want de woning is wel heel recent en dus wellicht amper bewoond geweest. Dus wellicht mss mensen met een zorgbehoevend kind, lijkt me de meest logische verklaring.

Dat of er woonde iemand met een gigantische fobie voor binnendeuren. :unsure:

Is afhankelijk van de deur.
Wij hebben hier ook een paar deuren waar eerst de dagkanten afgewerkt moest worden en dan plaatsen ze pas de deur.

Het valt me op dat de plinten niet zijn doorgetrokken in de dagkanten. Alsook de vorm van de opening van de wc wijst het me erop dat er toch een deur was voorzien. Anders werk je dat hetzelfde af als de opening daarnaast.
Als je kijkt naar de opening van de keuken naar de berging, zie je wel dat er plinten staan in de dagkanten. Hier komt dan misschien een schuifdeur of blijft wel open.

Ik denk dat ze fan waren van anyway doors en daar gerust iets langer op wilde sparen.

Laatst bewerkt:
Is afhankelijk van de deur.
Wij hebben hier ook een paar deuren waar eerst de dagkanten afgewerkt moest worden en dan plaatsen ze pas de deur.

Het valt me op dat de plinten niet zijn doorgetrokken in de dagkanten. Alsook de vorm van de opening van de wc wijst het me erop dat er toch een deur was voorzien. Anders werk je dat hetzelfde af als de opening daarnaast.
Als je kijkt naar de opening van de keuken naar de berging, zie je wel dat er plinten staan in de dagkanten. Hier komt dan misschien een schuifdeur of blijft wel open.

Ik denk dat ze fan waren van anyway doors en daar gerust iets langer op wilde sparen.
Mijn woning staat er momenteel ook zo bij, moeten nog blokdeuren in komen.

Ghelamco-eigenaar Paul Gheysens verkoopt duurste penthouse van België

Jammer dat het nooit openbaar te koop heeft gestaan, dan zouden we foto's kunnen zien. Maar mijn broer is ooit in één van die appartementen (Finis Terrae) binnen geweest en naar het schijnt zou het zicht echt impressionant zijn, met quasi 360° vergezichten. De ene kant frontaal zeezicht, rechts de zwingeul en naar achter toe frontaal zicht op Het Zwin.

Als ik verhuisd ben zal ik wel een aantal mensen van hier uitnodigen!

Het pand is mss niet opvallend maar wel dat de "buurman" het mag verkopen 😅 Als die elke dag de zaak binnen wandelt om te vragen hoe het zit is dat mss een vergiftigd geschenk.

foto_zimmo_0ab8c7c66175d2705125a78fda180402.jpg

Terug
Bovenaan