Opmerkelijke huizen te koop

Zéér mooi met die Oosterse invloeden:

ps: mijn excuses als dit al gepost is, volg deze thread niet actief.

Had je 10 miljoen wat zou jij dan doen, huisje kopen en je geld op doen.

Lang geleden dat er nog iets van tegen de 10 miljoen te koop stond bij ons in Brasschaat.
Prijs blijkbaar nog ongewijzigd :)

Prijs blijkbaar nog ongewijzigd :)
Vraag mij af wat je maandelijks kwijt bent om hierin te ke kunenn wonen. Je zal toch wat personeel indienst moeten nemen al dan niet halftijds, ik denk dan aan een kuisfirma, tuinman, security. Om dan maar te zwijgen over water en energie factuur.
Als je 10mil kan leggen ga je hier niet wakker van liggen maar dan nog.

Vraag mij af wat je maandelijks kwijt bent om hierin te ke kunenn wonen. Je zal toch wat personeel indienst moeten nemen al dan niet halftijds, ik denk dan aan een kuisfirma, tuinman, security. Om dan maar te zwijgen over water en energie factuur.
Als je 10mil kan leggen ga je hier niet wakker van liggen maar dan nog.
Aangezien er een ingerichte studio is voor inwonend personeel zal dat inderdaad het geval zijn. Ik vind het alleszins wel een prachtig huis!

De "inwoners" van die kamers hadden ook wel gemengd gebruik

Zonder dat bord "kamers" en "motel" viel het nog niet zo op vind ik, die kamers zien er meer uit als een goedkoop 'gewoon' hotel.
Hier een paar gemeentes verder is er ook zo'n huis met veel kamers verkocht, elke foto daarvan was heel duidelijk over wat voor zaak het ging. Ook nadat ze het neon uithangbord van een paar meter groot weghaalden :p

Terug
Bovenaan