Zéér mooi met die Oosterse invloeden:
ps: mijn excuses als dit al gepost is, volg deze thread niet actief.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zéér mooi met die Oosterse invloeden:
Prijs blijkbaar nog ongewijzigdHad je 10 miljoen wat zou jij dan doen, huisje kopen en je geld op doen.
![]()
Villa te koop in Brasschaat - € 9.750.000 - 6 slaapkamers - 1 484m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en Brasschaat. Prijs: € 9.750.000. Adres: 2930 — Brasschaatwww.immoweb.be
Lang geleden dat er nog iets van tegen de 10 miljoen te koop stond bij ons in Brasschaat.

Als ik 1 miljoen had, had ik dat gebodenPrijs blijkbaar nog ongewijzigd![]()
.Vraag mij af wat je maandelijks kwijt bent om hierin te ke kunenn wonen. Je zal toch wat personeel indienst moeten nemen al dan niet halftijds, ik denk dan aan een kuisfirma, tuinman, security. Om dan maar te zwijgen over water en energie factuur.Prijs blijkbaar nog ongewijzigd![]()
Aangezien er een ingerichte studio is voor inwonend personeel zal dat inderdaad het geval zijn. Ik vind het alleszins wel een prachtig huis!Vraag mij af wat je maandelijks kwijt bent om hierin te ke kunenn wonen. Je zal toch wat personeel indienst moeten nemen al dan niet halftijds, ik denk dan aan een kuisfirma, tuinman, security. Om dan maar te zwijgen over water en energie factuur.
Als je 10mil kan leggen ga je hier niet wakker van liggen maar dan nog.
De "inwoners" van die kamers hadden ook wel gemengd gebruik

Vind dat echt zijn geld niet waars tbh...Prijs blijkbaar nog ongewijzigd![]()
Vind dat echt zijn geld niet waars tbh...

Aanhouder wint zeker![]()
.
Laten we zeggen dat ik, als ik een testrit met een wagen doe, ik altijd de 's herenbaan passeerWat bedoel je met "qua wegligging"?
.Ahzo, en is toch vrij drukke baan ook he?Laten we zeggen dat ik, als ik een testrit met een wagen doe, ik altijd de 's herenbaan passeer.
Wegdek vol putten en bulten, spoorvorming, uistekende/losliggende stenen.
Jep inderdaadAhzo, en is toch vrij drukke baan ook he?
Huis van Mega Mindy?![]()
Huizen te koop in Limburg | Swevers Real Estate - Swevers Real Estate
Op zoek naar een nieuwe woning? Ontdek het actuele aanbod te koop bij Swevers Real Estate. Betrouwbaar, lokaal en persoonlijk.www.swevers.be
Denk dat de verver met koppijn naar huis is gegaan
Photoshops wel on point. Denk wel dat dit helpt om zo'n kitscherig pand te verkopen.![]()
Huizen te koop in Limburg | Swevers Real Estate - Swevers Real Estate
Op zoek naar een nieuwe woning? Ontdek het actuele aanbod te koop bij Swevers Real Estate. Betrouwbaar, lokaal en persoonlijk.www.swevers.be
Denk dat de verver met koppijn naar huis is gegaan