Opmerkelijke huizen te koop

Ik ben ook van Zutendaal, en ik heb familie in die blok wonen.

1. Zutendaal is erg duur. Goede centrale (naar Limburgse normen) ligging en zeer dicht bij de natuur. Ik woon daar op een paar 100m vandaan.

2. Veel geld ja, want ik vind de kwaliteit van dat gebouw niet geweldig. Al zeker niet de afwerking, maar ik vermoed dat in het pand dat je linkt er wel gekozen is voor een véél hogere afwerkingsgraad dan de standaard appartementen in die blok.

3. In de kelder van dat pand ligt ook een Carrefour. Op -2 staan dan alle koel-units van de frigo en die blazen in een grote schacht naar buiten 24/7.. als je gevoelig bent aan geluid moet je daar wegblijven. Ik hoor het zelfs zeer lichtjes en woon er toch wel een stukje vandaan.
Mijn ouders wonen daar ook in de buurt. Ik ken het wel een beetje daar.
De prijzen in Zutendaal zijn met momenten echt wel van de pot gerukt. Ik ben blij dat wij nog aan een schappelijke prijs een deftig huis hebben kunnen kopen.

Wat natuurlijk ook niet helpt is dat veel boomers hun huizen ondertussen te groot aan het worden zijn, en die willen dan liefst hun huis verkopen, verhuizen naar een appartement en dan nog wat centen overhouden. Alléé, dat is mijn mening.
En die denken allemaal dat hun huis het van het is.

Ik ben nog nooit in die blok geweest, maar ik weet wel dat je niet aangenaam op je terras kan zitten aan de kant van de Vonderstraat met die koeling. Absurd dat ze dat zo gedaan hebben in toch wel een "recente" blok.

Mijn ouders wonen daar ook in de buurt. Ik ken het wel een beetje daar.
De prijzen in Zutendaal zijn met momenten echt wel van de pot gerukt. Ik ben blij dat wij nog aan een schappelijke prijs een deftig huis hebben kunnen kopen.

Wat natuurlijk ook niet helpt is dat veel boomers hun huizen ondertussen te groot aan het worden zijn, en die willen dan liefst hun huis verkopen, verhuizen naar een appartement en dan nog wat centen overhouden. Alléé, dat is mijn mening.
En die denken allemaal dat hun huis het van het is.

Ik ben nog nooit in die blok geweest, maar ik weet wel dat je niet aangenaam op je terras kan zitten aan de kant van de Vonderstraat met die koeling. Absurd dat ze dat zo gedaan hebben in toch wel een "recente" blok.
Idd zo is het exact. Je merkt dat goed op de Hoogstraat en de Genkerweg. Daar werden vroeger de villa’s gebouwd, maar dat was toen nog niet zo een drukke baan.

Je ziet idd die boomers hun huizen nu een voor een te koop komen voor absurde prijzen.

is hier al gepasseerd :D maar idd wel knap.
vanaf hier:

Boechout lijkt me nu toch ook nog een van de goedkopere gemeenten in de omgeving. Itt Edegem of Hove
Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk maar Boechout is belachelijk duur tov de gemiddelde woningprijzen in provincie Antwerpen he. Hove zal duurder zijn, Edegem betwijfel ik al sterk of zal kampen.

Een beetje deftige nieuwbouw van pakweg 200m2 zetten op een grond van 500-800m2 zal je afwerkt toch snel aan een 800-900k zitten. Dat vind ik verre van bij de goedkopere gemeente.

Ja maar, je schrijft zelf wel onderstaande hé, waar ik het trouwens mee eens ben. Als het lang online blijft staan is dat alvast een indicator dat het te duur geprijsd staat. Dan moet er eerst nog een afprijzing komen, dan nog afgeboden, dan nog de makelaar zijn stuk. En om correct te zijn moet je dat nettobedrag ook nog corrigeren voor de inflatie tussen februari 2019 en vandaag, wat cumulatief zo'n 21,52% is. Ik weet het niet hoor, maar het zal toch spannen. Zo'n huis zet je geen tweede keer met de centen die je er nu uithaalt, dat is een feit dat zeker is.
Huis staat nog altijd te koop... Vraagprijs nog ongewijzigd.

Staat er ondertussen al van 5 juli op...

Ben echt eens benieuwd wanneer het zal verkocht raken en of er eerst nog een afprijzing zal volgen.

Imo fantastische woning, tuin is helemaal mijn ding - ook het interieur/bouwstijl bevalt me enorm, praktische indeling/keuken ... knap
Zeer mooie woning en tuin, is niet zo ver van ons. Wel gelegen op vrij drukke baan (maar anderzijds wel vlak over het park van Boom) en vind ze toch behoorlijk prijzig voor een huis van toch al 12 jaar oud ondertussen.
Oorspronkelijke vraagprijs was 1745k iirc, dus er is al 46k vanaf...

Huis staat nog altijd te koop... Vraagprijs nog ongewijzigd.

Staat er ondertussen al van 5 juli op...
Ben echt eens benieuwd wanneer het zal verkocht raken en of er eerst nog een afprijzing zal volgen.

Voor die prijs bouw je toch gewoon het huis dat je zelf wilt? Allé, niets mis met dat huis, maar ik vind de prijs best wel hoog voor wat het is. Met dat budget zou ik gewoon mijn eigen goesting laten zetten van A tot Z.

Terug
Bovenaan