Opmerkelijke huizen te koop

Het (bij)beroep op foto 32 (statief met belichtingsring, metalen paal en spiegels :thinking:) bracht misschien niet meer genoeg op om de rest af te werken?

Waarschijnlijk was dat de poging om geld te vinden? :p

Ik vind het maar een vreemd huis. Sommige foto's doen lijken alsof er veel dingen scheef staan. Lijkt volledig een eigen project te zijn die te lang geduurd heeft. Er lijkt iets niet koosjer te zijn wat mij geen vertrouwen inboezemt.

Dat van ons hier staat nu al sinds begin Juni te koop, en behalve 1 bod (dat uiteindelijk niet is doorgegaan doordat de koper geen lening verkregen heeft) nog steeds geen succes.

<link er even uit gehaald om mezelf niet te doxxen>

Ik heb het gevoel dat we het wel fair van prijs is, maar ik ben natuurlijk niet objectief. Ben ik zo delusional, of hebben we gewoon pech?

Laatst bewerkt:
Ik ken Mechelen niet qua woningen dus kan absoluut de locatie niet inschatten. Als net een huis verkocht en gekocht te hebben valt mij op op basis van de foto’s: typisch rijhuis, keuken niet groot, droogkast en wasmachine op ‘onlogische’ plaats, airco’s: tof, ketel in badkamer: jammer, asbest, epc en elektriciteit: niets op aan te merken.

Gevoelsmatig zou ik inderdaad denken dat mensen die filteren op > 300 k€ andere woningen verwachten en dat dit eerder onder de mentale grens onder 300 thuishoort, met nadien misschien opbieden. Anderzijds is het nu vakantieperiode, gaan de rentevoeten misschien zakken en is het standpunt van de regering over renovatieplicht onduidelijk. Mensen kijken dus misschien even de kat uit de boom.

Delusional is het zeker niet, misschien aan de verkeerde kant van een mentale grens en een segment met concurrentie.

Ben ik zo delusional, of hebben we gewoon pech?
Er zijn vastgoedmakelaars die online advertenties vlak voor of tijdens de zomervakantie laten uitdoven omdat de markt toch 2 maand zo goed als stil ligt dan. En begin september lanceren ze die panden terug online. Ik vind het vreemd dat uw makelaar dit niet gezegd heeft, want daardoor heb je nu de perceptie dat er iets mis is. Je hebt gewoon pech met de periode.

Er zijn vastgoedmakelaars die online advertenties vlak voor of tijdens de zomervakantie laten uitdoven omdat de markt toch 2 maand zo goed als stil ligt dan. En begin september lanceren ze die panden terug online. Ik vind het vreemd dat uw makelaar dit niet gezegd heeft, want daardoor heb je nu de perceptie dat er iets mis is. Je hebt gewoon pech met de periode.
Vanwaar heb je dat? De immo markt is quasi op zijn drukst in de zomer.

Wij hebben indertijd onze verkoop daarom ook midden september gelanceerd. Op vakantie gaat men nadenken over de toekomst, in september lanceert men de zoektocht. De eerste contacten met de makelaar waren in juni al gelegd.

Ons huis is uiteindelijk verkocht aan een minaar en minnares, waarbij de man op vakantie de knoop doorhakte van zijn vrouw te scheiden en een nieuw leven met zijn minnares te starten :unsure:. Intussen gaan ze ook alweer uit elkaar :tongue: (bij de akte hebben we tegen elkaar nog gezegd: binnen het jaar staat het opnieuw te koop).

Ons huis is uiteindelijk verkocht aan een minaar en minnares, waarbij de man op vakantie de knoop doorhakte van zijn vrouw te scheiden en een nieuw leven met zijn minnares te starten :unsure:. Intussen gaan ze ook alweer uit elkaar :tongue: (bij de akte hebben we tegen elkaar nog gezegd: binnen het jaar staat het opnieuw te koop).

Goed voor jullie en goed voor het advies voor september. Ivm binnen het jaar terug te koop, vanwaar de voorspelling? Gedrag van de kopers?

Terug
Bovenaan