Renegadexxripxx
Well-known member
Ik heb ze alle 3.Sommige mensen hebben een stopwoord, anderen een startwoord.![]()
Het startwoord, het stopwoord en de limburgse euhm
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ze alle 3.Sommige mensen hebben een stopwoord, anderen een startwoord.![]()
510k euro...Ik vraag me af waarom het te koop staat. Geld op? Slechte smaak beseft? Combinatie?
Ik vraag me af waarom het te koop staat. Geld op? Slechte smaak beseft? Combinatie?
) bracht misschien niet meer genoeg op om de rest af te werken?Het (bij)beroep op foto 32 (statief met belichtingsring, metalen paal en spiegels) bracht misschien niet meer genoeg op om de rest af te werken?

Ik vermoed dat de grond een deel van de prijs verklaart:Mechelen is duur, maar dit is toch wel heel optimistisch geprijsd...
![]()
op 7a30ca in doodlopende straat nabij natuurdomein
Dat is niet zo super ver van mij vandaan, maar zou een scheiding zijn. Zijn trouwens gestart op 590k (was een andere advertentie toen)Ik vraag me af waarom het te koop staat. Geld op? Slechte smaak beseft? Combinatie?

Er zijn vastgoedmakelaars die online advertenties vlak voor of tijdens de zomervakantie laten uitdoven omdat de markt toch 2 maand zo goed als stil ligt dan. En begin september lanceren ze die panden terug online. Ik vind het vreemd dat uw makelaar dit niet gezegd heeft, want daardoor heb je nu de perceptie dat er iets mis is. Je hebt gewoon pech met de periode.Ben ik zo delusional, of hebben we gewoon pech?
Vanwaar heb je dat? De immo markt is quasi op zijn drukst in de zomer.Er zijn vastgoedmakelaars die online advertenties vlak voor of tijdens de zomervakantie laten uitdoven omdat de markt toch 2 maand zo goed als stil ligt dan. En begin september lanceren ze die panden terug online. Ik vind het vreemd dat uw makelaar dit niet gezegd heeft, want daardoor heb je nu de perceptie dat er iets mis is. Je hebt gewoon pech met de periode.
Gezond verstand, en een snelle Google search:Vanwaar heb je dat? De immo markt is quasi op zijn drukst in de zomer.
De realiteit van de voorbije 2 maand te zoeken en zelf vastgoed te bezitten/verhuren.Gezond verstand, en een snelle Google search:
En wat is jouw bron dan?
Wij hebben indertijd onze verkoop daarom ook midden september gelanceerd. Op vakantie gaat men nadenken over de toekomst, in september lanceert men de zoektocht. De eerste contacten met de makelaar waren in juni al gelegd.Er zijn vastgoedmakelaars die online advertenties vlak voor of tijdens de zomervakantie laten uitdoven omdat de markt toch 2 maand zo goed als stil ligt dan. En begin september lanceren ze die panden terug online. Ik vind het vreemd dat uw makelaar dit niet gezegd heeft, want daardoor heb je nu de perceptie dat er iets mis is. Je hebt gewoon pech met de periode.
. Intussen gaan ze ook alweer uit elkaar
(bij de akte hebben we tegen elkaar nog gezegd: binnen het jaar staat het opnieuw te koop).Wat doet die deur daar in de living als dat de voordeur niet is?![]()
Instapklare en zeer rustig gelegen gelijkvloerse woning.
tremelo.immomarina.be
Staat bungalow bij, wat houdt dat dan concreet in? Ziet er mij oké uit, maar ben wat bang voor de adders
Was precies een winkel vroegerZal het morgen is vragenWat doet die deur daar in de living als dat de voordeur niet is?Was precies een winkel vroeger

Ons huis is uiteindelijk verkocht aan een minaar en minnares, waarbij de man op vakantie de knoop doorhakte van zijn vrouw te scheiden en een nieuw leven met zijn minnares te starten. Intussen gaan ze ook alweer uit elkaar
(bij de akte hebben we tegen elkaar nog gezegd: binnen het jaar staat het opnieuw te koop).