Opmerkelijke huizen te koop

Das echt. Mijn lening is nog niet zoveel en het huis is recenter.

Ja, dat is hier ook, mijn huis is groter en recenter. Maar daar heeft iemand die geen 200-250k op de plank heeft liggen om iets vergelijkbaars te kopen met sub 1500 euro hypotheek niets aan.

Dat is precies Annabelle. Volgens mij als je s'avonds naar beneden gaat kijkt dat ding je altijd aan.

Achter mijn hoek te koop, toch zeer mooi hoor!

Bij ons in de buurt te koop

Huis van bijna 100 jaar oud met een 2de woning voor de nanny die groter is dan de meeste huizen :unsure:

En een woning van exact 100j oud maar die wel volledig moet gerenoveerd worden voor de aankoopprijs van net geen 2,8 miljoen!
Tja, als je het geld hebt voor het tweede wil je het eerste? Moest ik het geld hebben, zou 1 wel interessant zijn en dan gewoon een paar miljoen uitgeven aan een luxe stulp in het buitenland, want ge moogt er nog wat meer miljoenen tegen gooien, het blijft gelocaliseerd in BE met het BE weer.

https://www.luxevastgoed.be/nl/pand/19107200633/vlaams-brabant-i-keerbergen

Die garage kan ik wel apprecieren.

Stond enkele maanden geleden machtige woning te koop in Keerbergen met ook een ondergrondse garage voor meerdere auto's en langs de voordeur kwam je binnen, was er een giga glazen wand dat je zo in de garage naar beneden kon binnen kijken.

Zoiets zou ik ooit wel zien zitten. Dat is eigenlijk het enige dat me tegenvalt aan mijn huidige woning, maar 2 garageplaatsen binnen. Heb wel redelijk wat plaats buiten maar buiten een daily driver wil je toch liever bepaalde zaken in een garage parkeren.

https://www.luxevastgoed.be/nl/pand/19107200633/vlaams-brabant-i-keerbergen

Die garage kan ik wel apprecieren.

Stond enkele maanden geleden machtige woning te koop in Keerbergen met ook een ondergrondse garage voor meerdere auto's en langs de voordeur kwam je binnen, was er een giga glazen wand dat je zo in de garage naar beneden kon binnen kijken.

Zoiets zou ik ooit wel zien zitten. Dat is eigenlijk het enige dat me tegenvalt aan mijn huidige woning, maar 2 garageplaatsen binnen. Heb wel redelijk wat plaats buiten maar buiten een daily driver wil je toch liever bepaalde zaken in een garage parkeren.
f6a25e0e7ab1e499181f034aee421527a91fb1ae.jpg

Mja ik weet toch niet zuh. Ik vind dat toch maar irritant dat ik altijd mijne Z4 moet verzetten om met mijne Bentley te kunnen rijden. Laat staan dat ik alle druppelladers moet verleggen eer mijne lambo buiten geraakt. Verschrikkelijk slecht design van mijn garage :angry:.

Mja ik weet toch niet zuh. Ik vind dat toch maar irritant dat ik altijd mijne Z4 moet verzetten om met mijne Bentley te kunnen rijden. Laat staan dat ik alle druppelladers moet verleggen eer mijne lambo buiten geraakt. Verschrikkelijk slecht design van mijn garage :angry:.
En als het is zoals op de tafel aan de linkerkant op de foto, dan krijg ik 200 autos in mijn garage!

Dat is een Z1, barbaar.

Ge bedoelt "als ik mijn mechanieker stuur om de auto klaar te zetten"? :p

Ge weet toch wat de absolute ster is in die garage?

De verlichting.

Sorry zuh, als iemand met 3 livings kan ik mij niet bezig houden met futiliteiten als het verschil tussen 1 en 4.
(getypt vanop mijn 13e wc)
Ik kan niet posten vanaf de wc want die ligt te ver van mijn 3 wifi routers.
Effectief. :unsure:
De muren zijn te dik.

Bouwjaar 2023 en nu al verkopen.

Bouwjaar 2023 en nu al verkopen.
De vrouw des huizes is gaan lopen denk ik, want de dressing is 3/4 leeg

Die badkamer is gigantisch en dan zetten ze die wc dat er niemand kan schijten als er ene aan het douchen is.
En ook nul privacy in den hof.
Way overpriced dat kot!
:cool:

Terug
Bovenaan