Opmerkelijke huizen te koop

b6887472538d7bb6553a4ce79fea61ba-08233949_20.jpg

Met een garage voor @Nijntje

:love2:

Op immoweb staat de prijs er gewoon bij.
2.995.000 euro dus.

Ideaal voor de BG'r die op mij wil neerkijken 😢. Nee serieus, ik woon 100m lager. Als kind gingen we daar weleens tennissen.

Vroeger waren dit mijn buren. Die mensen hun tuin liep nog een eindje verder door. Daar zijn een jaar of 15 geleden vier bouwgronden van gemaakt.

2.995.000 euro dus.

Ideaal voor de BG'r die op mij wil neerkijken 😢. Nee serieus, ik woon 100m lager. Als kind gingen we daar weleens tennissen.

Vroeger waren dit mijn buren. Die mensen hun tuin liep nog een eindje verder door. Daar zijn een jaar of 15 geleden vier bouwgronden van gemaakt.
Dat verklaart dan de verkoop. Ze hebben spijt van die beslissing omdat hun tuin nu te klein is! 😄

Neenee, echt prachtig huis! Wij kennen ook wat mensen in die wijk, die geven ook aan dat het daar heel tof wonen is!

:love2:

Op immoweb staat de prijs er gewoon bij.

Mooi ingericht vanbinnen maar de buitenkant vind ik wat weghebben van een (weliswaar luxueus) hotel of een residentie ofzo. Niet mijn ding.

Dit huis heeft een dampkap in de badkamer. Dat ik daar nooit zelf op gekomen ben!

Anekdote: ik heb een paar jaar terug een WC geplaatst in een woning die:
  • 1 zijde (gyproc wand) voor het raam van de woonkamer - aan de binnenzijde, als kers op de taart ook nog een radiator daartussen
  • deur van toilet rechtover het kookvuur, kwestie van nooit zeker te zijn wie of wat er aan het pruttelen is
en neen - het was geen noodtoilet voor iemand die bvb. niet meer de trap op kon - er was gewoon geen toilet beneden en de eigenaar vond dit de beste oplossing - paar suggesties gedaan om gewoon eentje te metsen in het verlengde van de keuken - maar dat vond hij geen goed idee.

klant is koning hé

Bouwjaar 2023 en nu al verkopen.

Zoveel geld en dan de kabels van de tv niet wegwerken in de muur :wallbash:

Bouwjaar 2023 en nu al verkopen.
Vermoedelijk een scheiding. Of het keramisch parket, dat kan ook.

Ik vermoed meestal opbouw boxen of verlichting. Dus dat is nog oke.
Kabels achteraf wegwerken is lastiger.
De typische "we gaan een surroundsysteem aan het plafond hangen" logica. Het feit dat dat een verschrikkelijk slecht idee is, vergeten elektriciens en architecten precies...

Die badkamer is gigantisch en dan zetten ze die wc dat er niemand kan schijten als er ene aan het douchen is.
Je kan het ook anders bekijken: mits bomvolle blaas is pissen tijdens het douchen eindelijk mogelijk volgens de etiquette!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan