Uitzonderlijk landhuis | Found & Baker
Deze parel, gelegen aan het Keigatbos te Ursel, is één van de meest sublieme eigendommen die we te koop hebben in ons mooie aanbod.
Met een garage voor @Nijntje
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het huis nog wel OK, maar het heeft maar ene tuin.![]()
![]()
Deze parel, gelegen aan het Keigatbos te Ursel, is één van de meest sublieme eigendommen die we te koop hebben in ons mooie aanbod.www.found-baker.com

2.995.000 euro dus.![]()
Uitzonderlijk villa te WINKSEL... 6032195 | Immo Vertommen
Buitengewoon huis in Herent (3020) | Uitzonderlijke villa met prachtige tuin en unieke verzichten te Winksele. Deze buitengewone woning is een combinatie van klassiek Engelse stijl en moderne luxe uitgevoerd in zeer hoogwaardige material...immovertommen.be
Op immoweb staat de prijs er gewoon bij.
. Nee serieus, ik woon 100m lager. Als kind gingen we daar weleens tennissen.Dat verklaart dan de verkoop. Ze hebben spijt van die beslissing omdat hun tuin nu te klein is!2.995.000 euro dus.
Ideaal voor de BG'r die op mij wil neerkijken. Nee serieus, ik woon 100m lager. Als kind gingen we daar weleens tennissen.
Vroeger waren dit mijn buren. Die mensen hun tuin liep nog een eindje verder door. Daar zijn een jaar of 15 geleden vier bouwgronden van gemaakt.

Prachtig huis imo.![]()
![]()
Deze parel, gelegen aan het Keigatbos te Ursel, is één van de meest sublieme eigendommen die we te koop hebben in ons mooie aanbod.www.found-baker.com
.
.Is dat een gigantisch zelfportret in den bureau?![]()
Buitengewoon huis in Herent (3020) | Uitzonderlijke villa met prachtige tuin en unieke verzichten te Winksele. Deze buitengewone woning is een combinatie van klassiek Engelse stijl en moderne luxe uitgevoerd in zeer hoogwaardige material...immovertommen.be
![]()
![]()
Dit huis heeft een dampkap in de badkamer. Dat ik daar nooit zelf op gekomen ben!
ImmoTwins BV | Immo | in
prijs slaapkamers badkamers bouwjaar woonoppervlakte Doe een bod Stel uw kandidatuur Algemeen Energie Technisch Documenten Legal Algemeen Referentie12757AdresDendermondeBouwtypeNiet meegedeeld Energie EPC waardeIn aanvraagCertificaat elektriciteitIn aanvraag Technisch Type dakNiet...www.immotwins.be
Bouwjaar 2023 en nu al verkopen.

Vermoedelijk een scheiding. Of het keramisch parket, dat kan ook.ImmoTwins BV | Immo | in
prijs slaapkamers badkamers bouwjaar woonoppervlakte Doe een bod Stel uw kandidatuur Algemeen Energie Technisch Documenten Legal Algemeen Referentie12757AdresDendermondeBouwtypeNiet meegedeeld Energie EPC waardeIn aanvraagCertificaat elektriciteitIn aanvraag Technisch Type dakNiet...www.immotwins.be
Bouwjaar 2023 en nu al verkopen.
Zoveel geld en dan de kabels van de tv niet wegwerken in de muur![]()

Ik vermoed meestal opbouw boxen of verlichting. Dus dat is nog oke.En precies in elke kamer wel wat losse kabels die uit de muur komen?![]()
Die badkamer is gigantisch en dan zetten ze die wc dat er niemand kan schijten als er ene aan het douchen is.
![]()

De typische "we gaan een surroundsysteem aan het plafond hangen" logica. Het feit dat dat een verschrikkelijk slecht idee is, vergeten elektriciens en architecten precies...Ik vermoed meestal opbouw boxen of verlichting. Dus dat is nog oke.
Kabels achteraf wegwerken is lastiger.
Wat is dat ding (die staaf) vanboven in de badkamer op foto 14? Toch niks om te douchen?Ongetwijfeld één van de vreemdste woningen die ik al ben tegengekomen:
![]()
Huis te koop in Aalst - 2 slaapkamers - 536m² - Immoweb
Ontdek dit te koop huis en Aalst. . Adres: Slotstraat 12 A 9300 — Aalstwww.immoweb.be
Je kan het ook anders bekijken: mits bomvolle blaas is pissen tijdens het douchen eindelijk mogelijk volgens de etiquette!Die badkamer is gigantisch en dan zetten ze die wc dat er niemand kan schijten als er ene aan het douchen is.
Aangezien ik op foto 13 een waterstraal zie daar, lijkt het me toch een douche te zijn.Wat is dat ding (die staaf) vanboven in de badkamer op foto 14? Toch niks om te douchen?
Lijkt mij gewoon een douche te zijn jaWat is dat ding (die staaf) vanboven in de badkamer op foto 14? Toch niks om te douchen?
Zoals je kan zien aan de spaghetti tussen tv en soundbar *triggered*Ik vermoed meestal opbouw boxen of verlichting. Dus dat is nog oke.
Kabels achteraf wegwerken is lastiger.