Opmerkelijke huizen te koop

Veel geld om iets ouderwets te huren.
Nieuwbouw lijkt in heist op de berg tegen 1350 - 1500€ per maand te huur te komen. Dus in vergelijking nog altijd 200 tot 350€ goedkoper. Ook al betaal je dat voordeel waarschijnlijk al extra voor de verwarming.

Deze bedragen indexeren natuurlijk ook mee.

Nieuwbouw lijkt in heist op de berg tegen 1350 - 1500€ per maand te huur te komen. Dus in vergelijking nog altijd 200 tot 350€ goedkoper. Ook al betaal je dat voordeel waarschijnlijk al extra voor de verwarming.

Deze bedragen indexeren natuurlijk ook mee.
Ja ben gaan kijken vandaag maar helaas is er niet veel te huur met tuin én redelijke epc die kanten. Hier zou het dak niet geïsoleerd zijn (wel zoldervloer).

Staat ook wel houtkachel mja

Goh, een bungalow is wel de enige woonst waarvoor ik op termijn nog zou verkassen. Alles op gelijkvloers lijkt me een zaligheid. De boomerlook moet er niet bij maar zou ik nog voor lief nemen. Zet er andere meubels in en je hebt al iets helemaal anders.
Daarnaast: location location location

Bij ons in de buurt te koop

Huis van bijna 100 jaar oud met een 2de woning voor de nanny die groter is dan de meeste huizen :unsure:

En een woning van exact 100j oud maar die wel volledig moet gerenoveerd worden voor de aankoopprijs van net geen 2,8 miljoen!

Bij ons in de buurt te koop

Huis van bijna 100 jaar oud met een 2de woning voor de nanny die groter is dan de meeste huizen :unsure:

Op dat perceel staat momenteel zelfs nog een 3de woning (villa) als ik me niet vergis? Zal dan apart verkocht worden (of niet).

Terug
Bovenaan