Opmerkelijke huizen te koop

Vooral grappig dat die kelder al wel in orde lijkt te zijn terwijl de rest van het huis nog een werf is :)
Ik vind het vooral een troef dat er bewegwijzering is naar de wasmachine:

1703585819280.png

Een pas gerenoveerd huis, mooie meubels, facade helemaal wit geverfd, ziet er allemaal stijlvol uit. Klaar om verhuurd te worden. Zelfs gordijnen en lampen al geïnstalleerd.

En dan zetten ze in alle slaapkamers gevangenis stapelbedden? Wth?
Dan kan je er tenminste met 2 slapen. Lijkt zo dat er niet eens een deftig 2 persoons bed kan staan :wtf:

Vooral grappig dat die kelder al wel in orde lijkt te zijn terwijl de rest van het huis nog een werf is :)
Optimistisch staat er bij dat het "90% afgewerkt" is. Maar ik zie dat de woning ondertussen al onder optie is dus iemand ziet het wel zitten om nog enkele tienduizenden euro's erin te steken (wss veel meer).

Crisis in vastgoed ....pff hier wat verder in de straat werd vrijdagmiddag een bouwgrond te koop aangeboden (+20m breed, 35 are, verplicht 1 open bebouwing) - wou wel eens weten wat de vraagprijs was - boodschap: verkocht na 10 minuten (stond zelfs niet online - gewoon bordje in de grond geslagen).
Grond werd aangekocht door een radioloog ... ik vermoed rond de 500k

Voor wie interesse heeft - voor 35 miljoen euro kan je iets speciaals aankopen in de Affligemdreef, wie deze kent weet ook meteen welk pand het is, staat niet officieel te koop maar het is wel te koop. En je mag er dan nog niet eens in wonen - al zie ik dat wel wijzigen, mits de juiste koper.

Gezellige slaapkamer, ziet er ruim uit!

44082896.jpg

Maar die badkamer mocht wel apart... 😂 (mogelijk was dat voor een assistentiekamer maar voor velen wss niet echt aanlokkelijk)

44082894.jpg

Laatst bewerkt:
Bijzonder wel, denk in de winter wel aangenaam als de zon beetje uitzit. Maar in de zomer? Moet daar toch niet aangenaam zijn? + de zon op uw scherm enzo.. (eigenlijk in de winter ook..)

Bijzonder wel, denk in de winter wel aangenaam als de zon beetje uitzit. Maar in de zomer? Moet daar toch niet aangenaam zijn? + de zon op uw scherm enzo.. (eigenlijk in de winter ook..)
Moet toch belachelijk veel geld kosten aan verwarming en koeling. Wie komt die ramen trouwens poetsen :oink:

Ge weet in ieder geval waar ge voor werkt als ge daar zit :rofl:

Staat toch ook al effe te koop.

Had je 10 miljoen wat zou jij dan doen, huisje kopen en je geld op doen.

Lang geleden dat er nog iets van tegen de 10 miljoen te koop stond bij ons in Brasschaat.

De prijs staat ook aangegeven als je toekomt.
11033132_3.jpg

Amaai schoon huis. Ook echt wel goed geprijsd, al zal Koersel niet de duurste regio zijn?

Voor die ruimte betaal je rond Antwerpen en Leuven vlot tegen 2 miljoen. Locatie maakt veel.
Als ge er daarmee al geraakt...

Terug
Bovenaan