Opmerkelijke huizen te koop

Crisis in vastgoed ....pff hier wat verder in de straat werd vrijdagmiddag een bouwgrond te koop aangeboden (+20m breed, 35 are, verplicht 1 open bebouwing) - wou wel eens weten wat de vraagprijs was - boodschap: verkocht na 10 minuten (stond zelfs niet online - gewoon bordje in de grond geslagen).

Crisis in vastgoed ....pff hier wat verder in de straat werd vrijdagmiddag een bouwgrond te koop aangeboden (+20m breed, 35 are, verplicht 1 open bebouwing) - wou wel eens weten wat de vraagprijs was - boodschap: verkocht na 10 minuten (stond zelfs niet online - gewoon bordje in de grond geslagen).
Zal er niet meer op beteren met de betonstop. Zeker voor zo'n mooie grote percelen.

Eigen aan zo'n woningen maar jammer dat de inkomhal uw woning in 2 splitst. Om van keuken naar woonkamer te gaan moet je telkens door de (koude) inkomhal..

Ik neem aan dat met dat EPC B dat we zou moeten meevallen kwa temperatuur.
Wij leunen tegen D aan en de inkom is net zo plezant warm als de rest van het huis (inkom is ook wel helemaal open naar de gang)

Miljaar dit vind ik een pareltje.
Maar die prijs ... Dure regio , i know. Maar 1m+ ?
Locatie zal de prijs hier in de hoogte hebben gejaagd.

Puur op gebouw / tuin, heb ik het gevoel dat je voor dezelfde prijsklasse beter kan krijgen:

https://www.zimmo.be/nl/ninove-9400...OS0lOR19TQ09SRSIsIm9yZGVyIjoiREVTQyJ9XX0=&p=2

Vlak bij mij, op één van de meest exclusieve locaties in Merelbeke/Munte bovenop een heuvel met een fantastisch uitzicht.

Prijs overeen te komen, ik schat ergens tussen 1,5 en 2 miljoen, wellicht eerder richting dat laatste.

Die ligging op de Asselkouter is idd top é.
Idd, de meest gegeerde/dure straten in Merelbeke zijn Asselkouter, de Zink en alles rond Makkegembos. Zeker deze in dat doodlopend straatje is top gelegen. Hoewel ik het uitzicht richting Bottelare, de andere kant van de heuvel, nog mooier vind.

Terug
Bovenaan