Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er niet meer op beteren met de betonstop. Zeker voor zo'n mooie grote percelen.Crisis in vastgoed ....pff hier wat verder in de straat werd vrijdagmiddag een bouwgrond te koop aangeboden (+20m breed, 35 are, verplicht 1 open bebouwing) - wou wel eens weten wat de vraagprijs was - boodschap: verkocht na 10 minuten (stond zelfs niet online - gewoon bordje in de grond geslagen).
Eigen aan zo'n woningen maar jammer dat de inkomhal uw woning in 2 splitst. Om van keuken naar woonkamer te gaan moet je telkens door de (koude) inkomhal..
imo een schande dat op dergelijk perceel geen 2 HOB mogen komen
Ondertussen al verkochtMiljaar dit vind ik een pareltje.
Maar die prijs ... Dure regio , i know. Maar 1m+ ?
![]()
Villa te koop in De Pinte - € 1.075.000 - 5 slaapkamers - 251m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en De Pinte. Prijs: € 1.075.000. Adres: Koning Leopoldlaan 37 9840 — De Pintewww.immoweb.be

Locatie zal de prijs hier in de hoogte hebben gejaagd.Miljaar dit vind ik een pareltje.
Maar die prijs ... Dure regio , i know. Maar 1m+ ?
![]()
Villa te koop in De Pinte - € 1.075.000 - 5 slaapkamers - 251m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en De Pinte. Prijs: € 1.075.000. Adres: Koning Leopoldlaan 37 9840 — De Pintewww.immoweb.be
Ik heb als kind zo ooit bijna hetzelfde gehad, maar dat was dan met speedbootjes

Op die ene foto dacht ik ook dat - op het eerste gezicht - er een wolf casually door het raam aan het kijken was.
Hout vasthouden dat ze dat verkocht krijgen.Moet er nog hout zijn?
![]()
Uitzonderlijk vastgoed te koop in Aalst - € 630.000 - 6 slaapkamers - 632m² - Immoweb
Ontdek dit te koop uitzonderlijk vastgoed en Aalst. Prijs: € 630.000. Adres: Konijnaardeweg 3 9300 — Aalstwww.immoweb.be
Die ligging op de Asselkouter is idd top é.![]()
Huis verkocht in Merelbeke
3 slaapkamers • 550.0 m² • Contacteer Dewaele voor meer info.www.thebae.com
Vlak bij mij, op één van de meest exclusieve locaties in Merelbeke/Munte bovenop een heuvel met een fantastisch uitzicht.
Prijs overeen te komen, ik schat ergens tussen 1,5 en 2 miljoen, wellicht eerder richting dat laatste.
Idd, de meest gegeerde/dure straten in Merelbeke zijn Asselkouter, de Zink en alles rond Makkegembos. Zeker deze in dat doodlopend straatje is top gelegen. Hoewel ik het uitzicht richting Bottelare, de andere kant van de heuvel, nog mooier vind.Die ligging op de Asselkouter is idd top é.
Wel laag kadstraal inkomen voor zo een huis![]()
Huis verkocht in Merelbeke
3 slaapkamers • 550.0 m² • Contacteer Dewaele voor meer info.www.thebae.com
Vlak bij mij, op één van de meest exclusieve locaties in Merelbeke/Munte bovenop een heuvel met een fantastisch uitzicht.
Prijs overeen te komen, ik schat ergens tussen 1,5 en 2 miljoen, wellicht eerder richting dat laatste.