Opmerkelijke huizen te koop

staalbouw idd.
HOBmNcl

Dit lijkt geen echte betonbouw (zoals Concrete House) te zijn, maar eerder staalbouw om de prijs te drukken? Trekt op niets imo.
Is staalbouw ja. In tegenstelling tot dit exemplaar heb ik wel al mooie woningen in staalbouw gezien. Maar je moet er voor te vinden zijn natuurlijk. Kabelgoten aan het plafond passen er wel bij. In tegenstelling tot de gouden kranen in de "badkamer". Voor mij is het toch vooral de prijs die er echt uitspringt :p

Is die caravan niet van de achterliggende woning?
Neen, als je de perceelsgrenzen opzoekt op Geopunt zie je dat duidelijk. De achterliggende woning heeft wel een oprit parallel aan hun perceel, vandaar dat hun HOB zo ver van de linkerbuur staat. Nog een enorm nadeel in mijn ogen omdat het perceel in werkelijkheid dus kleiner is dan het lijkt op het eerste zicht.

Het is gewoonweg NIET afgewerkt. Geen vloer, geen plinten, geen vals plafond, niks geschilderd. Wel casco(+).
Als je het huis ernaast ziet is de buitenkant er wel afgewerkt... Precies of er dus nog isolatie moet bovenop komen ook...
Onbegrijpelijk.

Dat huis is absoluut niet meer waard dan 400K.

Aan de prijs die ze vragen zou het ten minste volledig afgewerkt moeten zijn, geschilderd, + zonnepanelen enz.
Het gebrek aan binnendeuren niet vergeten.

Check foto 3, zelfs het toilet lijkt geen deur te hebben?!

De renovatie van een huis hier in de omgeving is af. Nu vind ik dat precies nogal aan de hoge prijs gezien de beperkte tuin en geen parkeerplek. 🤷‍♂️ Ligt dat nu aan mij of is dit een normale prijs?

De renovatie van een huis hier in de omgeving is af. Nu vind ik dat precies nogal aan de hoge prijs gezien de beperkte tuin en geen parkeerplek. 🤷‍♂️ Ligt dat nu aan mij of is dit een normale prijs?

Ik ken de locatie niet zo. Maar als dat een ietwat gewilde locatie is, lijkt me dat een goede, misschien zelfs goedkope prijs te zijn? (180m2, 150epc, tuintje, ziet er deftig uit)

Ik ken de locatie niet zo. Maar als dat een ietwat gewilde locatie is, lijkt me dat een goede, misschien zelfs goedkope prijs te zijn? (180m2, 150epc, tuintje, ziet er deftig uit)
Het ziet er idd deftig uit, maar moeilijk in te schatten op foto of het ook effectief deftig uitgevoerd is. (maar das altijd natuurlijk)
En het tuinhekje voor aan de straat :love2:

Die betonwoning zou ik nog wel willen mits mildere prijs. Afwerking kan je zelf doen.
Zichtbare kabelgoten is net mooi; industriële look. Plafond boven is steeldeck, daar kan wel een gyproc plafondje of spanplafond beter zijn.
Ik ben fan!

nm7rxo6ewlda1.jpg

Zijn woonplaats is bekend
Helaas, de man is al even niet meer. We zijn als 'running gag' met de jeugdbeweging is een bloemetje bij zijn graf gaan leggen.

Vooraleer er mensen zouden beginnen roepen, dat is op een respectvolle serene manier gebeurd zonder al te veel amok of leute te maken op een plaats waar mensen komen voor rust.

Helaas, de man is al even niet meer. We zijn als 'running gag' met de jeugdbeweging is een bloemetje bij zijn graf gaan leggen.

Vooraleer er mensen zouden beginnen roepen, dat is op een respectvolle serene manier gebeurd zonder al te veel amok of leute te maken op een plaats waar mensen komen voor rust.
Een bloemetje in een leeggedronken whisky fles mag ik wel hopen.

Ik ken de omgeving ook maar dat lijkt me voor de buurtbewoners toch wat te hoog gegrepen, de woning lijkt me gericht op rijkere tweeverdieners die van buitenaf zullen moeten komen. Het park in de buurt is een pluspunt maar de locatie is toch een factor (denk ik persoonlijk).

Terug
Bovenaan