Opmerkelijke huizen te koop

Een villa in de buurt.
https://www.huysnoord.be/vastgoed-t...uis/villa-met-zwembad-en-aangelegde-tuin/1381

Ik vind het met 1 miljoen precies wel wat 'overpriced'. Niet dat ik geld op overschot heb, maar ik denk dat je voor dat geld meer/mooier kan kopen.
1 miljoen, maar wel een mobiele airco op de kamer 🤷‍♂️

1688065673714.png

Laatst bewerkt:
Een villa in de buurt.
https://www.huysnoord.be/vastgoed-t...uis/villa-met-zwembad-en-aangelegde-tuin/1381

Ik vind het met 1 miljoen precies wel wat 'overpriced'. Niet dat ik geld op overschot heb, maar ik denk dat je voor dat geld meer/mooier kan kopen.

Ik zou hopen dat je met 1 miljoen iets beters kan kopen, maar in die buurt weet ik het nog zo niet - serieuze grondoppervlakte en bewoonbaar oppervlak. Als ik zie hoeveel ze in Sint-Kruis al durven vragen voor niet-gerenoveerde open bebouwingen uit de jaren '70 en '80...

Die hebben natuurlijk niet dat fantastische uitzicht op de plaatselijke Carrefour :p

Geen huis, maar een grond.

Ik moest lachen:p

Omschrijving op Immoweb:

Gunstig gelegen perceel bouwgrond voor open bebouwing (lot 1 van de verkaveling) - Pullaarsteenweg 186 - oppervlakte: 772 m² - geen bouwverplichting - snelle verbinding Brussel/Antwerpen/Gent

Ik ga even kijken op google maps:

Ik snap dat het soms voor de koper moeilijk is om er doorheen te kijken maar dit is toch ook niet de oplossing? Van een makelaar, wat een amateurisme

z2oGEQs.png

Dat wordt al minstens 10 jaar zo gedaan. Toen ik in 2012 - 2013 ben beginnen rond te kijken kwam je dat al tegen.

Al moet ik wel zeggen dat er toen niet noodzakelijk zo'n melding op de foto stond, en dat ik daar toen dus aankwam bij het bezoek en enorm verrast was.

Waarna ik zeer verbouweerd vroeg mag ik de ruimte zien waar dit is getrokken aub?

Dat wordt al minstens 10 jaar zo gedaan. Toen ik in 2012 - 2013 ben beginnen rond te kijken kwam je dat al tegen.

Al moet ik wel zeggen dat er toen niet noodzakelijk zo'n melding op de foto stond, en dat ik daar toen dus aankwam bij het bezoek en enorm verrast was.

Waarna ik zeer verbouweerd vroeg mag ik de ruimte zien waar dit is getrokken aub?

Recent nog gehoord van vrienden die een huis gingen bezoeken, daar had de makelaar onder andere loshangend behang geretoucheerd op de foto, beschadigingen aan de vloer weggewerkt, etc.
Ook zonder enige vermelding dat dat niet de realiteit voorstelde op de foto's.

Geen huis, maar een grond.

Ik moest lachen:p

Omschrijving op Immoweb:

Gunstig gelegen perceel bouwgrond voor open bebouwing (lot 1 van de verkaveling) - Pullaarsteenweg 186 - oppervlakte: 772 m² - geen bouwverplichting - snelle verbinding Brussel/Antwerpen/Gent

Ik ga even kijken op google maps:

gunstig =/= rustig he.
en als dat zo'n boemeltrein is die 1x per uur passeert, dan zal dat al bij al nog meevallen. ok, niet voor iederéén, maar daar valt wel iets op te vinden

Recent nog gehoord van vrienden die een huis gingen bezoeken, daar had de makelaar onder andere loshangend behang geretoucheerd op de foto, beschadigingen aan de vloer weggewerkt, etc.
Ook zonder enige vermelding dat dat niet de realiteit voorstelde op de foto's.
Zet ge als makelaar opt einde van de rit alleen u eigen maar mee int zak.

Wij hadden ook zo een charlatan die loog tegen ons. Die zijn immokantoor ging al direct uit de lijst in de zoekfilters.
Mensen vertrouwen u niet meer als je hen bedot eh...

Slagschaduw kan toch echt wel irritant zijn ze. Mijn vriendin woont op 750m hemelsbreed van een windmolen, en de slagschaduw kom je echt wel onnozel van als de zon er achter zit.

>windmolens op 500m afstand

>DIE STAAN IN MIJN ZICHT REEEEEE ONBESTAANDE SLAGSCHADUW REEEEE INGEBEELD LAWAAI REEEEE
Ik ken een bedrijf waar hun eigen windmolens op het terrein tijdelijk uitgeschakeld worden van zodra de stand van de zon een slagschaduw op de kantoren werpt. Dat ze dan minder renderen kan ze niet schelen. Dus trek het aub niet in het belachelijke.

Ik ken een bedrijf waar hun eigen windmolens op het terrein tijdelijk uitgeschakeld worden van zodra de stand van de zon een slagschaduw op de kantoren werpt. Dat ze dan minder renderen kan ze niet schelen. Dus trek het aub niet in het belachelijke.
"hoezo, da draait rond?"

Terug
Bovenaan