En een kachel buiten voor als het koud isDit huis heeft niet één maar twéé Japanse badkuipen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een kachel buiten voor als het koud isDit huis heeft niet één maar twéé Japanse badkuipen!

Hoera! We hebben de bron van de opwarming van de aarde gevonden!En een kachel buiten voor als het koud is![]()
Als je ziet van waar dit huis komt een jaar geleden, is dat wel mooi gedaan.Dit huis heeft niet één maar twéé Japanse badkuipen!
1 miljoen, maar wel een mobiele airco op de kamerEen villa in de buurt.
https://www.huysnoord.be/vastgoed-t...uis/villa-met-zwembad-en-aangelegde-tuin/1381
Ik vind het met 1 miljoen precies wel wat 'overpriced'. Niet dat ik geld op overschot heb, maar ik denk dat je voor dat geld meer/mooier kan kopen.

Haha zalig, ik had daar niet eens op gelet!1 miljoen, maar wel een mobiele airco op de kamer![]()
Een villa in de buurt.
https://www.huysnoord.be/vastgoed-t...uis/villa-met-zwembad-en-aangelegde-tuin/1381
Ik vind het met 1 miljoen precies wel wat 'overpriced'. Niet dat ik geld op overschot heb, maar ik denk dat je voor dat geld meer/mooier kan kopen.

Dat wordt al minstens 10 jaar zo gedaan. Toen ik in 2012 - 2013 ben beginnen rond te kijken kwam je dat al tegen.
Al moet ik wel zeggen dat er toen niet noodzakelijk zo'n melding op de foto stond, en dat ik daar toen dus aankwam bij het bezoek en enorm verrast was.
Waarna ik zeer verbouweerd vroeg mag ik de ruimte zien waar dit is getrokken aub?
gunstig =/= rustig he.Geen huis, maar een grond.
Ik moest lachen
Omschrijving op Immoweb:
Gunstig gelegen perceel bouwgrond voor open bebouwing (lot 1 van de verkaveling) - Pullaarsteenweg 186 - oppervlakte: 772 m² - geen bouwverplichting - snelle verbinding Brussel/Antwerpen/Gent
Ik ga even kijken op google maps:
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.be
Zet ge als makelaar opt einde van de rit alleen u eigen maar mee int zak.Recent nog gehoord van vrienden die een huis gingen bezoeken, daar had de makelaar onder andere loshangend behang geretoucheerd op de foto, beschadigingen aan de vloer weggewerkt, etc.
Ook zonder enige vermelding dat dat niet de realiteit voorstelde op de foto's.
En een industriepark en windmolens.gunstig =/= rustig he.
en als dat zo'n boemeltrein is die 1x per uur passeert, dan zal dat al bij al nog meevallen. ok, niet voor iederéén, maar daar valt wel iets op te vinden
Het is 1 miljoen en 80 euro
Ik ken een bedrijf waar hun eigen windmolens op het terrein tijdelijk uitgeschakeld worden van zodra de stand van de zon een slagschaduw op de kantoren werpt. Dat ze dan minder renderen kan ze niet schelen. Dus trek het aub niet in het belachelijke.>windmolens op 500m afstand
>DIE STAAN IN MIJN ZICHT REEEEEE ONBESTAANDE SLAGSCHADUW REEEEE INGEBEELD LAWAAI REEEEE
"hoezo, da draait rond?"Ik ken een bedrijf waar hun eigen windmolens op het terrein tijdelijk uitgeschakeld worden van zodra de stand van de zon een slagschaduw op de kantoren werpt. Dat ze dan minder renderen kan ze niet schelen. Dus trek het aub niet in het belachelijke.