Alleen spijtig dat ‘t allemaal gewoon playback is.
Gojira geplaybackt? Valt me dat tegen van hun zeg :/
Waren de overige muzikale acts ook allemaal niet-live?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen spijtig dat ‘t allemaal gewoon playback is.
Dat vind ik wel een goed punt. Ik heb er geen idee van hoe inclusief de LGBTQ community intern is.Ik vind dat bij een voorstelling die duidelijk bedoeld is om de LGBTQ-community te vertegenwoordigen op een groot internationaal event er inderdaad bij stil gestaan mag worden hoe het afstraalt op de bredere queer community. Of je die eindverantwoordelijkheid dan moet leggen bij de individuele actoren, de regisseur van die specifieke scene of de organisator van de OS kan je over discussiëren maar vind ik minder belangrijk.
Ik heb enkel het Gojira optreden online gezien achteraf. Maar er staat geen enkele micro rond het drumstel, dus dat geluid wordt door niets opgepakt om naar de speakers te sturen. De zang zal hoogstwaarschijnlijk wel live geweest zijn, maar het instrumentale absoluut niet.Gojira geplaybackt? Valt me dat tegen van hun zeg :/
Zou niet de eerste keer zijn dat een band werkt een back track natuurlijk.Ik heb enkel het Gojira optreden online gezien achteraf. Maar er staat geen enkele micro rond het drumstel, dus dat geluid wordt door niets opgepakt om naar de speakers te sturen. De zang zal hoogstwaarschijnlijk wel live geweest zijn, maar het instrumentale absoluut niet.
Er was helemaal niets van de muziek of zang tijdens de openingsceremonie volledig live, hoogstens 'live on tape' (Lady Gaga blijkbaar). Kon ook moeilijk anders met de hele context en weersomstandigheden denk ik.Gojira geplaybackt? Valt me dat tegen van hun zeg :/
Maar dat was 'gewoon' in een stadion, in Parijs hebben ze het zichzelf moeilijk gemaakt met het hele concept op en langs de Seine.Begrijpbaar, maar ooit was er een tijd dat het tóch anders kon, getuige bv: