Op een remake van welke game zit jij wél te wachten?

En van Postal komen er zelfs 2 nieuwe van.

Een volwaardige sequel (en kun je al deels spelen in Early Access)...


...en een nogal hectische shooter met retro graphics:

 
Blazing Angles
Project gotham racing
The outfit
Bad company 2
Burnout revenge
Tenchu
Black ops 1 en 2
Fight night round 3
 
En van Postal komen er zelfs 2 nieuwe van.

Een volwaardige sequel (en kun je al deels spelen in Early Access)...


...en een nogal hectische shooter met retro graphics:

Amai ik wist nie eens dat er nen Postal 3 is. En als ik dat zo bekijk op Youtube heb ik ook niks gemist. De 4 ziet er ook maar zwak uit. Gameplay en graphics van de 2... deze tijd kom je er daarmee niet meer.
 
Geen remake, maar Squid Game zou zich wel perfect lenen voor een game denk ik. Kan simpel op mobiel werken, maar ook in een PS4/5-versie met lobbies, al zullen ze dan wellicht het Fortnite model gebruiken dan. Als de spelletjes leuk zijn, en ze updates / DLC uitbrengen met nieuwe spelletjes, dan zou dat wel een commercieel succes worden. Bepaalde spelletjes zouden wel grappig zijn zoals 1, 2, 3 piano online :rofl:. Een campagnemodus zou ook wel leuk zijn, maar denk dat de aantrekkingskracht van zo een spel online zou zijn.

Voor SP-spellen had ik gedacht aan een gameversie van het universum van Nausicaa of the Valley of the Wind. Ik weet het niet goed, maar denk wel dat dat indien nog beter uitgewerkt, wel zou kunnen werken.

Wat ik ook graag zou zien, is een soort van AC of als AC het liefst bij blanke Europese settings blijft of wil inzetten op een AC: Online modus zoals de geruchten aangeven, een andere developer zoals die van Ghosts of Tsushima een groot open wereld spel maken met Meso-Amerikaanse setting, Azteekse mythologie, Mayaanse mythologie. Ik denk echt dat dat de max zou zijn. En toch anders dan Black Flag dat met Piraten in de Caribbean was. Ik vind sowieso dat spellen niet genoeg inzetten op de "Nieuwe Wereld". Oké, niet alle informatie is nog duidelijk, maar er zit sowieso wel een sterk fantasy-element in dat soort games, en dan moet je inzetten op historical fantasy gebaseerd op die wereld. Kan zich beter lenen voor zo een verhaal. Genoeg bekende figuren, denk aan Montezuma en de Spanjaarden (Hernan Cortes, Columbus) Ook bij de Inca's lopen er bekenden rond, maar dat is wat te ver misschien, maar zou kunnen werken voor een DLC. Idem dito voor Muisca of Mapuche. Maar hoofdgame moet Midden-Amerika zijn denk ik, en misschien een deel van de Caraïben.

Hopelijk dat Mictlan een succes wordt. https://store.steampowered.com/app/1411900/Mictlan_An_Ancient_Mythical_Tale/
Coming in 2025, tja.
 
Geen remake, maar Squid Game zou zich wel perfect lenen voor een game denk ik. Kan simpel op mobiel werken, maar ook in een PS4/5-versie met lobbies, al zullen ze dan wellicht het Fortnite model gebruiken dan. Als de spelletjes leuk zijn, en ze updates / DLC uitbrengen met nieuwe spelletjes, dan zou dat wel een commercieel succes worden. Bepaalde spelletjes zouden wel grappig zijn zoals 1, 2, 3 piano online :rofl:. Een campagnemodus zou ook wel leuk zijn, maar denk dat de aantrekkingskracht van zo een spel online zou zijn.
 
Eens een goede Need For Speed liefst underground ( al weet ik niet of dit in deze tijd nog zou werken )

En nog eens Dino Crisis :drool: nu met RE engine
 
Terug
Bovenaan