Op een remake van welke game zit jij wél te wachten?

Waarschijnlijk de iets ‘minder bekende’/minder populaire games

• Rallisport Challenge (Xbox)
• Sega Rally (ps3 - Xbox360)
• Baja (PS3 - Xbox360)
• True Crime Streets of LA (PS3 - Xbox360 dacht ik)
• Dave Mirra Freestyle BMX (PS1)
• Cold Fear

Bekendere game(s)
• The getaway
 
Laatst bewerkt:
Max Payne en The fall of Max Payne.

Bully

Road Rash of Burnout takedown
5 topgames!!
Enkel de Max Paynes zie ik liever geen remakes van, die games zijn 👌 zoals ze zijn. Kom gewoon maar met een goed nieuw chapter imo.

Ik voeg toe:
  • Rock 'n Roll Racing: Graag niet teveel veranderen aub, isometrisch pov behouden, gewoon wat betere graphics, meer auto's & opties, en real audio :love:
  • Buffy: Ik dacht eraan omdat ik uwe Bully fout had gelezen :laugh:. Maar dat is echt wel een serieus onderschat spel.
  • Phantom 2040: Gewoon dit spel remaken in 1st person view. Denk in de lijnen van Deus Ex meets Mirror's Edge

Tennis? :thinking:
 

pong-video-game.gif
 
Ik heb toevallig een tijdje geleden nog zitten denken aan Clive Barker's Undying. Destijds gespeeld maar nooit heel ver geraakt. Een remaster zou zeker iets kunnen toevoegen.

splinter cell allemaal en ook direct eens een opvolger :biglaugh:
Maar dan wel nen opvolger in de geest van de eerste 3 aub, met Sam Fisher in zijn pak met 3 groene bollen.
 
ik ging hier Jagged Alliance komen zetten ma blijkbaar is er onlangs ne derde aangekondigd:

hopelijk heeft het nog iets van de charme van de oude games.
 
ik ging hier Jagged Alliance komen zetten ma blijkbaar is er onlangs ne derde aangekondigd:

hopelijk heeft het nog iets van de charme van de oude games.
De oude JA games zijn top, dus 1 en 2 (als hoogtepunt). Al de rest was in meer of mindere mate een flop. Dit game zou terug naar de roots gaan.
 
Waarschijnlijk de iets ‘minder bekende’/minder populaire games

• Rallisport Challenge (Xbox)
• Sega Rally (ps3 - Xbox360)
• Baja (PS3 - Xbox360)
• True Crime Streets of LA (PS3 - Xbox360 dacht ik)
• Dave Mirra Freestyle BMX (PS1)
• Cold Fear

Bekendere game(s)
• The getaway
Rallysport challenge was echt wel super
Project Gotham racing hoort er ook wel bij
 
Little Big Adventure
Turok
Carmageddon
Postal

Alhoewel ik sterk twijfel of die laatste 2 een uitgever zouden vinden in deze huidige tijden.
 
de eerste Grand Theft Auto
Double Dragon (en aanverwanten, streets of rage, final fight...etc) de echte beat 'm ups
 
Laatst bewerkt:
Een standalone remake van RCT3: Soaked zou ik wel zien zitten. Iets om uw eigen Center Parcs in te ontwerpen ofzo :coolbrows:
 
Terug
Bovenaan