Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee inderdaad, meestal komen ze uit Haspengouw, kwestie van de CO2 uitstoot zo laag mogelijk te houden!Zo een appel met dat rode suiker rond.
Hoewel ik altijd vind datdie appels niet meer van de verste zijn.
Klinkt overtuigend om het eens te proberen!Karakollen ook zeer goed, vooral na het eten van 12 dikke stampers nog eens goed de bak leegslurpen . Heerlijk, blijf je ook de komende 3 dagen nasmaken.

Dat laatste lijkt me eerder een recept tot overgeven dan een zak smoutebollen.Smoutebollen eet ik amper nog.
Als kind eens een indigestie van gegeten tot overgeven toe. Sindsdien zegt het mij nog weinig.
Lokale kermissen hier is liters bier en dan ‘s nachts friet of hamburger.
Eerst zuipen en dan een fondke leggen.Smoutebollen eet ik amper nog.
Als kind eens een indigestie van gegeten tot overgeven toe. Sindsdien zegt het mij nog weinig.
Lokale kermissen hier is liters bier en dan ‘s nachts friet of hamburger.
Eerst zuipen en dan een fondke leggen.
Valt wel mee.Dat laatste lijkt me eerder een recept tot overgeven dan een zak smoutebollen.
Ik heb het ook moeten opzoeken. Werkelijk nog nooit gezien, jammer, want ziet er welIk heb eens moeten opzoeken wat een lackmans is. Nog nooit op gelet of je dit op een Gentse kermis ook kan vinden.
uit.Ook nooit tegengekomen. Maar hier in Limburg zouden we dat een lange wafel noemenIk heb het ook moeten opzoeken. Werkelijk nog nooit gezien, jammer, want ziet er weluit.

Hoe weet ge hoe de hond zijn kl#ten smaken?Ne halal-burger van de zuidfoor trekt op d’n hond zijn kl#ten.![]()
Smoutebollen / frieten van Delforge uiteraard.
Karakollen ook zeer goed, vooral na het eten van 12 dikke stampers nog eens goed de bak leegslurpen . Heerlijk, blijf je ook de komende 3 dagen nasmaken.

Ben al is in de Chinois geweestHoe weet ge hoe de hond zijn kl#ten smaken?
Natuurlijk. Net zoals ik al eens op de paardenmolen heb gezeten, als volwassene. Gewoon omdat het kan.Zijn er volwassenen die voor zichzelf een suikerspin kopen? Brrrrr

Haha ja, zo zat als je maar kan zijn, het bier of de wijn moet vloeien, ne suikerspin of iets vettig fretten en dan op de paardenmolen!Lokale kermissen hier is liters bier en dan ‘s nachts friet of hamburger.
Alles wat ook maar kan ronddraaien mijd ik als de pest.Haha ja, zo zat als je maar kan zijn, het bier of de wijn moet vloeien, ne suikerspin of iets vettig fretten en dan op de paardenmolen!
En daarna zo bleek als een lijk ..
We understand eachother!