Op de kermis eet ik...

Op de kermis eet ik liefst

• Totaal aantal stemmers
    121
Zo een appel met dat rode suiker rond.
Hoewel ik altijd vind dat die appels niet meer het meest vers zijn en he dus dat ding gewoon gekocht hebt om de suiker er af te knabbelen.

Laatst bewerkt:
Smoutebollen eet ik amper nog.
Als kind eens een indigestie van gegeten tot overgeven toe. Sindsdien zegt het mij nog weinig.
Lokale kermissen hier is liters bier en dan ‘s nachts friet of hamburger.

Smoutebollen eet ik amper nog.
Als kind eens een indigestie van gegeten tot overgeven toe. Sindsdien zegt het mij nog weinig.
Dat laatste lijkt me eerder een recept tot overgeven dan een zak smoutebollen.

Het hangt er wat vanaf hoe zwaar de honger is. Sowieso altijd smoutebollen. De vriendin neemt steevast altijd een lacquemant.

Smoutebollen / frieten van Delforge uiteraard.

Karakollen ook zeer goed, vooral na het eten van 12 dikke stampers nog eens goed de bak leegslurpen . Heerlijk, blijf je ook de komende 3 dagen nasmaken.

Da's nog vrij breed dan, 1/4e van de kramen zijn delforges :p

Als ik al iets eet op de foor zal het mix beignets/smoutebollen zijn ; een beetje afwisselen in zoeten bucht moete wel hebben.
Karakollen al genoeg op de markt gewoon, dus da's niet uniek genoeg om dan op de kermis te ten.

Zijn er volwassenen die voor zichzelf een suikerspin kopen? Brrrrr
Natuurlijk. Net zoals ik al eens op de paardenmolen heb gezeten, als volwassene. Gewoon omdat het kan. :D
De kermis is er juist, om eens onnozel te doen.

Maar meestal eet ik er appelbeignets en af en toe wel eens smoutebollen.

Haha ja, zo zat als je maar kan zijn, het bier of de wijn moet vloeien, ne suikerspin of iets vettig fretten en dan op de paardenmolen!
En daarna zo bleek als een lijk ..

We understand eachother!

Laatst bewerkt:
Haha ja, zo zat als je maar kan zijn, het bier of de wijn moet vloeien, ne suikerspin of iets vettig fretten en dan op de paardenmolen!
En daarna zo bleek als een lijk ..

We understand eachother!
Alles wat ook maar kan ronddraaien mijd ik als de pest.
Of mijne hele avond is naar de zak, zat of niet.

Op kermismaandag is bij ons frühshoppen. Wat inhoudt dat ge om 11u begint te zuipen op café. Meestal met een thema en met optredens/DJ. De gewoonte is om dan 's avonds gewoon een zak frieten en snack te halen. Uiteraard geen frituur kwaliteit, maar het hoort erbij.

En dan soms nog wel een smoutebollen met de vrouw. Vooral omdat zij het wilt. Ik vind het wel lekker, maar ook weer snel beu gegeten.

Laatst bewerkt:
Niets, al te vettig (of te veel suiker).
Maar ik kan de tijd niet zeggen wnr ik daar nog naar toe ben geweest, moet zeker 10j geleden zijn

Terug
Bovenaan